Vraag

constante pop up : kan het te verplaatsen bericht niet vinden

  • 17 January 2022
  • 88 reacties
  • 696 Bekeken


Toon eerste bericht

88 reacties

Reputatie 1

Het probleem blijft… nog altijd die foutmeldingen op mijn account en alias.. Telkens eruitgaan en opnieuw inloggen kost teveel tijd en helpt soms wel 1 of 2 keer, soms niet, en dan word ik er weer uitgegooid… 

Volgens de telefonische technische dienst kunnen ze me niet helpen en moet ik elke keer mijn probleem hier kenbaar maken met screenshots : 

Ik zou ook geen 2 mailadressen mogen hebben, dat is vragen om problemen?? En ik moet me realiseren dat webmail een gratis dienst is en dat ik dan beter outlook neem of een mailprogramma van de laptop zelf?  Dit kan toch niet??

 

Reputatie 5
Badge +2

@Lientje000  Ik zie onder dat e-mailadres nog een tweede alias staan. Kan dit kloppen? Ook wou ik vragen of je de site van de webmail zelf gebruikt of een mailprogramma? Die vraag is omdat je aangeeft dat je uw wachtwoord in de instellingen opnieuw moet intypen.

Reputatie 1

Ik heb 1 ‘my account’ mailadres inderdaad en een alias (een tweede werkmailadres) maar volgens de man aan de telefoon had ik beter geen 2e mailadres (de alias) aangemaakt want dat werkt niet goed op webmail..raar…  Ik kan wel een outlook- of hotmailadres toevoegen maar een 2e proximusadres was volgens hem geen goed idee??

Ja ik begrijp er ook niks meer van, want ik gebruik meerdere aliassen en heb daar geen probleem mee, maar zoals je weet heeft of ondervindt niet iedereen altijd de zelfde problemen !!!!

Reputatie 1

 

Reputatie 1

Ik heb een hoofdaccount c***@proximus.be en daaronder staat mijn h***@proximus.be, dat zou een alias zijn dus allebei onder elkaar op de mailpagina Er is nog een 3e skynetadres maar dat staat daar los van, is van mijn man.

Ik gebruik de webmail op de laptop en tablet van Proximus zelf. De app op de gsm werkt meestal ok maar daar kan ik niet uit werken. Ik word er regelmatig uitgegooid en moet me dan opnieuw inloggen met c.dej... en wachtwoord en zou dan ook in h.kr..moeten zitten maar dit mailadres heeft een bug volgens de technische dienst, het is een technische fout volgens Proximus zelf maar ze krijgen het niet opgelost..al sinds de nieuwe layout...help aub!

 

Reputatie 1

Ik heb een antwoord gestuurd maar zie het hier niet meer staan...ik dat wel aangekomen? 

bedoel je  via http://webmail.proximus.be of via een mailclient of mail app.

Reputatie 1

Ik heb 2 mailadressen.. c***@proximus.be mijn hoofdaccount en daaronder staat op de mailpagina mijn werkaccount h***@proximus.be. 1ls ik 8nlog op webmail van Proximus zelf op zowel tablet als laptop vlieg ik er heel dikwijls uit en als ik er al in geraak kan ik niet switchen naar h.kruis@proximus.be want daar laadt die dus niet in. Er is nog een 3e skynetadres maar dat is niet van mij en staat hier los van, is van mijn man.

 

Moderator heeft post aangepast wegens privégegevens.

Reputatie 1

Via webmail.proximus.be en dank voor je reactie

Reputatie 1

 

Reputatie 5
Badge +2

@Lientje000 De twee e-mailadressen die je zegt hebben elk een eigen mailbox. Dus is het ook de bedoeling die elk apart te raadplegen. Je kunt die ook zien op myproximus dat het om 2 mailboxen gaat en geen a

Reputatie 1

Die zouden nochtans gekoppeld zijn als behorende onder mijn hoofdaccount. Kun je die koppelen voor mij aub?

Reageer