Ik krijg contant de melding : kan het te verplaatsen bericht niet vinden, in een pop up die ik kan wegklikken maar die direct weer terugkomt. Hierdoor kan ik niets met mijn webmail. Dit is al een paar dagen en ik heb er al een paar keer voor gebeld maar ik moet wachten tot het gekende probleem is opgelost… Hoe lang nog voor ik mijn mail weer kan gebruiken??...
constante pop up : kan het te verplaatsen bericht niet vinden
Het probleem blijft… nog altijd die foutmeldingen op mijn account en alias.. Telkens eruitgaan en opnieuw inloggen kost teveel tijd en helpt soms wel 1 of 2 keer, soms niet, en dan word ik er weer uitgegooid…
Volgens de telefonische technische dienst kunnen ze me niet helpen en moet ik elke keer mijn probleem hier kenbaar maken met screenshots :
Ik zou ook geen 2 mailadressen mogen hebben, dat is vragen om problemen?? En ik moet me realiseren dat webmail een gratis dienst is en dat ik dan beter outlook neem of een mailprogramma van de laptop zelf? Dit kan toch niet??
Ik heb 1 ‘my account’ mailadres inderdaad en een alias (een tweede werkmailadres) maar volgens de man aan de telefoon had ik beter geen 2e mailadres (de alias) aangemaakt want dat werkt niet goed op webmail..raar… Ik kan wel een outlook- of hotmailadres toevoegen maar een 2e proximusadres was volgens hem geen goed idee??
Ja ik begrijp er ook niks meer van, want ik gebruik meerdere aliassen en heb daar geen probleem mee, maar zoals je weet heeft of ondervindt niet iedereen altijd de zelfde problemen !!!!
Ik heb een hoofdaccount c***@proximus.be en daaronder staat mijn h***@proximus.be, dat zou een alias zijn dus allebei onder elkaar op de mailpagina Er is nog een 3e skynetadres maar dat staat daar los van, is van mijn man.
Ik gebruik de webmail op de laptop en tablet van Proximus zelf. De app op de gsm werkt meestal ok maar daar kan ik niet uit werken. Ik word er regelmatig uitgegooid en moet me dan opnieuw inloggen met c.dej... en wachtwoord en zou dan ook in h.kr..moeten zitten maar dit mailadres heeft een bug volgens de technische dienst, het is een technische fout volgens Proximus zelf maar ze krijgen het niet opgelost..al sinds de nieuwe layout...help aub!
Ik heb een antwoord gestuurd maar zie het hier niet meer staan...ik dat wel aangekomen?
bedoel je via http://webmail.proximus.be of via een mailclient of mail app.
Ik heb 2 mailadressen.. c***@proximus.be mijn hoofdaccount en daaronder staat op de mailpagina mijn werkaccount h***@proximus.be. 1ls ik 8nlog op webmail van Proximus zelf op zowel tablet als laptop vlieg ik er heel dikwijls uit en als ik er al in geraak kan ik niet switchen naar h.kruis@proximus.be want daar laadt die dus niet in. Er is nog een 3e skynetadres maar dat is niet van mij en staat hier los van, is van mijn man.
Moderator heeft post aangepast wegens privégegevens.
Via webmail.proximus.be en dank voor je reactie
Die zouden nochtans gekoppeld zijn als behorende onder mijn hoofdaccount. Kun je die koppelen voor mij aub?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.