Vraag

constante pop up : kan het te verplaatsen bericht niet vinden

  • 17 January 2022
  • 88 reacties
  • 696 Bekeken

Reputatie 1

Ik krijg contant de melding : kan het te verplaatsen bericht niet vinden, in een pop up die ik kan wegklikken maar die direct weer terugkomt. Hierdoor kan ik niets met mijn webmail. Dit is al een paar dagen en ik heb er al een paar keer voor gebeld maar ik moet wachten tot het gekende probleem is opgelost… Hoe lang nog voor ik mijn mail weer kan gebruiken??...


88 reacties

bedoel je  via http://webmail.proximus.be of via een mailclient of mail app.

Reputatie 1

Via webmail.proximus.be en dank voor je reactie

Reputatie 1

 

Best dan een reactie van een Proximus forummedewerker afwachten of zij het kunnen oplossen of dat het wachten wordt tot engineering het probleem kan oplossen.

Reputatie 7
Badge +4

@Lientje000 Kan je je cookies verwijderen en opnieuw testen. Kan je ook eens testen in een andere browser ? 

Als het probleem dan nog blijft zullen we een ticket moeten aanmaken om je mailbox te laten nakijken. 

Reputatie 1

Hallo! Die cookies verwijderen is het eerste wat ik doe en ook in Edge werkte het niet. Nu gaat het beter en is de popup meestal vervangen door ‘onbekende fout’..

Ik heb hetzelfde probleem als Lientje000

Reputatie 7
Badge +5

@Lientje000 @Fieke11 

Je kan via deze link het email adres registreren waar het probleem zich voor doet.

Reputatie 1

Dank je wel, gedaan!

Reputatie 1

Ik heb nu wel ineens een ander probleem… de mails die ik verwijder staan niet meer in de prullenbak! Er staat : 0 mails waarvan 23 ongelezen???? Gelieve mijn prullenbak opnieuw te activeren want ik heb net een mail verwijderd en die komt er ook niet meer in….

Reputatie 1

en de cirkel is weer rond : opnieuw ‘webtop error’ en ‘kan het te verplaatsen bericht niet vinden’… De prullenbak is nog steeds niet zichtbaar alhoewel ik zie dat er mails inzitten als ik er met de cursor op ga staan maar zodra ik klik op prullenbak staat er ‘lege mailinglijst’.. aub help me eens met een fatsoenlijke werking van mijn webmail + app want ook daar heb ik dezelfde foutmeldingen….

 

Mss moet je gewoon het webformulier opnieuw opsturen, baat het niet het schaadt ook niet!

Reputatie 1

Ik heb mijn mailadres idd opnieuw doorgegeven via de link…. Bedankt voor de steun!

Reputatie 7
Badge +4

@Lientje000 Werkt je mailbox ondertussen terug zoals het hoort ? Indien niet moet uw mailbox toch wat grondiger nagekeken worden en zullen we er van hieruit een ticket voor aanmaken. 

Reputatie 1

De prullenbak is weer zichtbaar waarvoor dank. Ik heb gisteravond nog maar eens gebeld met de klantendienst en heb vernomen dat voor elk probleem een apart ticket per mailadres moet worden aangemaakt. Ik heb begrepen dat ik dat dus niet allemaal in 1x mag doorgeven en maak dan gebruik van uw vraag om dit hier op te lijsten :

  • veel van de mails die ik naar mezelf stuur (als herinnering aan to do’s) komen in mijn spambox terecht waardoor dus dingen vergeten worden
  • ik kan nog altijd geen mails versturen naar de contactgroepen die ik wel aangemaakt heb in mijn adressenbestand (dit probleem heb ik al maanden geleden gemeld maar geraakt blijkbaar niet opgelost)
  • in sommige mails is sprake van een kliklink maar die wordt niet weergegeven, dwz dat ik met de cursor moet zoeken in de mails waar die cursor in een handje verandert om dan te kunnen klikken
  • ik moet me heel dikwijls opnieuw aanmelden met mijn mailadres en wachtwoord, tot wel een keer of 10 per dag

Als deze punten al eens zouden kunnen worden aangepast, dan kan ik misschien weer mijn geloofwaardigheid terugverdienen bij mijn klanten….

Dank alleszins voor het vragen en opvolgen!!

Reputatie 5
Badge +2

@Lientje000 Ik heb het doorgegeven aan de juiste dienst voor opvolging.

Reputatie 1

ondertussen zoveel dagen verder, nieuwe problemen doorgebeld maar ondanks aanmaken van verschillende tickets en verschillende keren de belofte om dit binnen 2 dagen op te lossen… werkmail al onbruikbaar sinds meer dan een week… wat nu?? Opnieuw hier doorgeven .. voor de 3e keer…  Ik word er zo moe van...

@Lientje000 Ter info: nu komt er hier wel niemand langs tijdens het weekend die van Proximus zelf is.

Reputatie 1

Ik weet het… maar door de week heb ik bijna geen tijd om hier elke dag opnieuw achteraan te gaan...

Reputatie 7
Badge +5

@Lientje000 Je kan het via hier aan ons door geven of zelf doorgeven via het webformulier. 

Reputatie 1

Dank je Daisy, ik heb dus 2 mailadressen en ze werken allebei niet goed. De problemen met het hoofdadres **@proximus.be heb ik hierboven al opgelijst maar er is nog niets aan gebeurd, of toch niet dat ik merk.
De problemen met het werkadres **@proximus.be heb ik ook al verschillende keren doorgegeven en is duidelijk : er zijn geen mails meer zichtbaar : ‘lege mailinglijst’ staat er met als pop up : 

Fout

 

Dit verzoek duurde langer en er is een time-out opgetreden.

Ik moet er niet bij zeggen dat me dit ontzettend veel klanten kost en dat ik die niet kan bereiken; ik heb nu al 10 dagen geen mails meer hier! Enkel een witte pagina!

Dank om dit aan iemand door te geven want ik heb verschillende ticketnummers gekregen maar telkens krijg ik te horen dat er nog aan gewerkt moet worden, terwijl dit max 2 dagen zou mogen duren...

 

Reputatie 1

Ondertussen opnieuw 2x naar de klantendienst gebeld want nog steeds geen mail zichtbaar op **@proximus.be en de problemen op mijn privémail zijn ook nog altijd hetzelfde! Ik zal het formulier hier dan nog maar eens invullen want ondanks de belofte van Proximus medewerkers dat het binnen 2 dagen zeker opgelost zou moeten zijn (+ ik bel u persoonlijk terug voor een stand van zaken + u krijgt een sms zodra het probleem is opgelost en dat mag u morgen vast wel verwachten...) raak ik steeds verder vast zonder werkende mails!! 

Is er nu niemand die mijn problemen serieus neemt? Ik heb telkens ticketnummers gekregen en krijg aan de telefoon telkens te horen dat het de verkeerde nummers zijn maar dat het nu wèl doorgegeven zal worden enz… zucht…

 

Reputatie 1

Zucht.. werkt mijn werkmail eindelijk weer een beetje en krijg ik regelmatig dit :  

Als ik dan klik op ‘nieuw bericht’, ‘antwoorden’...’doorsturen’ gebeurt er niets. Het vakje wordt wel paars maar reageert niet… Telefonische klantenhulp wil het wel doorgeven maar ja.. blijf maar gewoon proberen is het advies. Ik overweeg serieus om de ombudsdienst BIPT in te schakelen want dit tart alle verbeelding. Het feit dat ik niet echt serieus genomen word stoort me mateloos. Iedereen zegt iets anders en uiteindelijk word ik niet verder geholpen. Mijn problemen begonnen bij de nieuwe lay out en er is geen dag dat ik ‘gewoon’ kan werken! Mag ik aub vragen mijn mailadressen na te kijken en al mijn problemen serieus te nemen….

Reputatie 1

Zucht.. werkt mijn werkmail eindelijk weer een beetje en krijg ik regelmatig dit :  

Als ik dan klik op ‘nieuw bericht’, ‘antwoorden’...’doorsturen’ gebeurt er niets. Het vakje wordt wel paars maar reageert niet… Telefonische klantenhulp wil het wel doorgeven maar ja.. blijf maar gewoon proberen is het advies. Ik overweeg serieus om de ombudsdienst BIPT in te schakelen want dit tart alle verbeelding. Het feit dat ik niet echt serieus genomen word stoort me mateloos. Iedereen zegt iets anders en uiteindelijk word ik niet verder geholpen. Mijn problemen begonnen bij de nieuwe lay out en er is geen dag dat ik ‘gewoon’ kan werken! Mag ik aub vragen mijn mailadressen na te kijken en al mijn problemen serieus te nemen….

 

Mag ik vragen  wanneer hier naar gekeken wordt want ik kan niet verder… Foutmelding gebeurt meestal via mijn werkmail (verwijderd en opnieuw geinstalleerd, alle cookies enz verwijderd - maw alles zelf gedaan wat maar mogelijk is!) maar daarna blokkeert mijn andere mailadres ook en moet ik telkens opnieuw uit- en inloggen. Via werkmail kan ik helemaal niet meer beantwoorden enz..!!

Reputatie 1

Zucht.. werkt mijn werkmail eindelijk weer een beetje en krijg ik regelmatig dit :  

Als ik dan klik op ‘nieuw bericht’, ‘antwoorden’...’doorsturen’ gebeurt er niets. Het vakje wordt wel paars maar reageert niet… Telefonische klantenhulp wil het wel doorgeven maar ja.. blijf maar gewoon proberen is het advies. Ik overweeg serieus om de ombudsdienst BIPT in te schakelen want dit tart alle verbeelding. Het feit dat ik niet echt serieus genomen word stoort me mateloos. Iedereen zegt iets anders en uiteindelijk word ik niet verder geholpen. Mijn problemen begonnen bij de nieuwe lay out en er is geen dag dat ik ‘gewoon’ kan werken! Mag ik aub vragen mijn mailadressen na te kijken en al mijn problemen serieus te nemen….

 

Mag ik vragen  wanneer hier naar gekeken wordt want ik kan niet verder… Foutmelding gebeurt meestal via mijn werkmail (verwijderd en opnieuw geinstalleerd, alle cookies enz verwijderd - maw alles zelf gedaan wat maar mogelijk is!) maar daarna blokkeert mijn andere mailadres ook en moet ik telkens opnieuw uit- en inloggen. Via werkmail kan ik helemaal niet meer beantwoorden enz..!!

  • nu ineens weer ‘webtop error’..??? wat is hier toch steeds aan de hand!! 
  • Gelieve aub beide mailadressen grondig na te kijken want dit is niet meer vol te houden (**@proximus.be + **@proximus.be)

Reageer