Vraag

constante pop up : kan het te verplaatsen bericht niet vinden

  • 17 January 2022
  • 88 reacties
  • 698 Bekeken

Reputatie 1

Ik krijg contant de melding : kan het te verplaatsen bericht niet vinden, in een pop up die ik kan wegklikken maar die direct weer terugkomt. Hierdoor kan ik niets met mijn webmail. Dit is al een paar dagen en ik heb er al een paar keer voor gebeld maar ik moet wachten tot het gekende probleem is opgelost… Hoe lang nog voor ik mijn mail weer kan gebruiken??...


88 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Suggestie:

Probeer al dan niet tijdelijk of u niet sneller of beter in afwachting van een (eventuele) Proximus webmail oplossing verder kunt met (gratis) Mozilla Thunderbird

Thunderbird — Maak e-mail eenvoudiger. — Thunderbird

koppel aan Thunderbird u w2 e-mail adressen  op basis van de betrokken logins en paswoorden (en Proximus IMAP server settings)

E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus

 

Ik begrijp uit bovenstaande dat Proximus webmail (voorlopig?) niet zou toelaten gelijktijdig ingelogd te zijn met 2 aparte Proximus e-mailadressen (boxen)

Dit kunt eventueel ook (voorlopig) proberen te omzeilen door gebruik te maken van webmail via bv. Microsoft edge voor e-mail adres (box) A en van webmail via bv. Chrome of Firefox voor e-mail adres (box) B

@M_016 of via je gebruikelijke browser (bv Edge) voor het ene adres en dan voor het andere adres in de zelfde browser een in cognito venster openen, dan moet je geen tweede browser gebruiken.

Reputatie 5
Badge +2

@Lientje000 Ik heb het doorgegeven aan de juiste dienst voor opvolging.

Reputatie 5
Badge +2

@Lientje000  Als je een tweede tabblad gaat opendoen, gaat die automatisch aanmelden op het e-mailadres dat reeds aangemeld is. Wat wel kan is met twee verschillende browsers werken op dat moment.

Mss moet je gewoon het webformulier opnieuw opsturen, baat het niet het schaadt ook niet!

Reputatie 7
Badge +4

In principe kunt u in Proximus webmail onder uw profile / e-mail / accounts ook andere e-mail adressen toevoegen (login &paswoord) en op deze wijze snel wisselen tussen mailadressen

Op dit ogenblik lukt mij dit bv. nog steeds voor hotmail (outlook.com) maar sinds sep 2021 niet meer voor Gmail (alhoewel de correcte settings opgegeven worden/werden) 

Via bv. Mozilla Thunderbird stelt ook dit probleem zich evenwel niet

Ook geen dergelijk probleem niet via Windows mail, maar daar kan ik sinds een x aantal weken blijkbaar geen e-mails meer verzenden met mijn Proximus/Skynet adressen

 

In principe kunt u in Proximus webmail onder uw profile / e-mail / accounts ook andere e-mail adressen toevoegen (login &paswoord) en op deze wijze snel wisselen tussen mailadressen

 

Volgens mij wringt daar nog altijd het schoentje dat voor @proximus.be adressen dit nog altijd niet 100% opgelost is, aangezien dit nog gemeld werd!

 

Reputatie 7
Badge +4

FYI

Contactpersonen exporteren (proximus.be)

Selecteer het tabblad Contactpersonen. Klik op Meer op de werkbalk. Schakel de selectievakjes in naast de contactpersonen die u wilt exporteren. Selecteer de knop Meer en selecteer vervolgens Contactpersonen exporteren.

&

Overstappen naar Thunderbird | Hulp voor Thunderbird (mozilla.org)

onderstaande importeerwizard:

  • Ga in Thunderbird naar Extra > Importeren… .
  • Kies Adresboeken en klik op Volgende .
  • Kies Tekstbestand (LDIF, .tab, .csv, .txt) en klik op Volgende .
  • Kies Kommagescheiden (of Alle bestanden) in de vervolgkeuzelijst in de rechteronderhoek, blader naar het .csv-bestand dat u zojuist hebt aangemaakt, selecteer dit en klik op Openen.
  • Wacht totdat het importeren is voltooid en klik op Voltooien .

Zelf evenwel nooit geprobeerd

 

P.S. Blijkbaar zou een csv import van contacten ook hier moeten kunnen

Hoe importeer ik contacten met een CSV-bestand? – MailBlue

Reputatie 1

Ik had al een cvs gemaakt maar bluemail laat importeren niet toe helaas, toch bedankt voor het meeleven... Ik blijf wachten en hopen en melden.... PS Mailblue en bluemail is niet hetzelfde

@Lientje000 Ter info: nu komt er hier wel niemand langs tijdens het weekend die van Proximus zelf is.

Reputatie 1

Ik weet het… maar door de week heb ik bijna geen tijd om hier elke dag opnieuw achteraan te gaan...

Reputatie 7
Badge +5

@Lientje000 Ik heb het vandaag nogmaals doorgegeven aan onze engineers voor nazicht. Onze excuses voor het ongemak!

Reputatie 7
Badge +3

op welke manier kan ik je een privébericht sturen?

 

@Lientje000  ga naar deze pagina 

 https://nl.forum.proximus.be/members/geertc-68817 

Daar klik je op stuur bericht , je kan daar een privé bericht sturen.

 

Reputatie 7
Badge +5

@Lientje000 Ik heb voor beide email adressen een ticket aangemaakt.

Reputatie 7
Badge +5

@Lientje000 Ik heb dit doorgegeven aan de collega’s van desbetreffende dienst. Je kan dit ticketnummers terug vinden in je forumprofiel. Voor je eigen privacy en veiligheid heb ik je mail adressen uit de vorige berichten gehaald.

Reputatie 7
Badge +3

Dank je Martin maar als ik op ‘versturen’ klik krijg ik dus de melding dat mijn tekst te kort is? Het bericht ervoor lukte wel, nu ineens niet meer..😇

 

@Lientje000 Als je in een privé bericht een afbeelding probeert mee te sturen , krijg je deze melding ongeacht de tekst in je bericht. Privé bericht  aanvaard alleen tekst geen afbeeldingen zoals  screenshots.

@Lientje000 als je een afbeelding wilt doorsturen dan geef je dit best aan op het forum en dan kan een proximus forummedewerker die dan de draad opneemt je deze laten opsturen via een mailadres die ze dan opgeven bvb kan dit doc@proximus.com zijn,  maar al je dit zomaar via dit mailadres direct opstuurt zonder dat een proximus medewerker daar kennis van heeft, dan wordt dit meestal niet opgevolgd omdat ze niet willen dat iedereen zomaar dit mailadres gebruikt voor alles en nog wat op te sturen, enfin ik wou je dit maar meegeven ter info.

Reputatie 7
Badge +5

@Lientje000 Ik heb het nogmaals doorgegeven aan de collega’s! Mijn oprechte excuses voor het ongemak!

Reputatie 7
Badge +5

@Lientje000 @Fieke11 

Je kan via deze link het email adres registreren waar het probleem zich voor doet.

Reputatie 1

Dank je wel, gedaan!


Waar zijn de emails verdwenen op je computer?
Heb je een mailprogramma of gewoon webmail? Heb je toevallig toch al niet de mails verwijderd en zitten ze in de prullenbak?
Hoe zijn de mailinstellingen (IMAP? POP?) en zijn ze gewijzigd? Is het mailadres gedeeld?
 

je het een account mailadres (aangemaakt door Proximus) die je niet zelf kunt aanmaken of veranderen of wissen, en de bijkomende mailadressen (aliassen genoemd) dit zijn er die je zelf kunt aanmaken en wissen, maar die verwijzen uiteraard allemaal (account mailadres inbegrepen) ook naar één en de zelfde mailbox.

Reputatie 1

Inderdaad, ik heb het gevoel dat ik maar problemen blijf houden en ik krijg elke keer een ander antwoord. Dus bellen naar de klantendienst heeft geen nut want ik vernam dat men mij niet kan helpen...hopelijk is er hier iemand die me kan zeggen waar de bug zit of waar het probleem zit .. dank voor je antwoord!

Best dan een reactie van een Proximus forummedewerker afwachten of zij het kunnen oplossen of dat het wachten wordt tot engineering het probleem kan oplossen.

Reputatie 1

Zodat ik dus kan inloggen met c.dejonge@proximus.be en dan gewoon kan switchen zonder uit en in te loggen?

Reageer