Ik krijg contant de melding : kan het te verplaatsen bericht niet vinden, in een pop up die ik kan wegklikken maar die direct weer terugkomt. Hierdoor kan ik niets met mijn webmail. Dit is al een paar dagen en ik heb er al een paar keer voor gebeld maar ik moet wachten tot het gekende probleem is opgelost… Hoe lang nog voor ik mijn mail weer kan gebruiken??...
Suggestie:
Probeer al dan niet tijdelijk of u niet sneller of beter in afwachting van een (eventuele) Proximus webmail oplossing verder kunt met (gratis) Mozilla Thunderbird
Thunderbird — Maak e-mail eenvoudiger. — Thunderbird
koppel aan Thunderbird u w2 e-mail adressen op basis van de betrokken logins en paswoorden (en Proximus IMAP server settings)
E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus

Ik begrijp uit bovenstaande dat Proximus webmail (voorlopig?) niet zou toelaten gelijktijdig ingelogd te zijn met 2 aparte Proximus e-mailadressen (boxen)
Dit kunt eventueel ook (voorlopig) proberen te omzeilen door gebruik te maken van webmail via bv. Microsoft edge voor e-mail adres (box) A en van webmail via bv. Chrome of Firefox voor e-mail adres (box) B
In principe kunt u in Proximus webmail onder uw profile / e-mail / accounts ook andere e-mail adressen toevoegen (login &paswoord) en op deze wijze snel wisselen tussen mailadressen
Op dit ogenblik lukt mij dit bv. nog steeds voor hotmail (outlook.com) maar sinds sep 2021 niet meer voor Gmail (alhoewel de correcte settings opgegeven worden/werden)
Via bv. Mozilla Thunderbird stelt ook dit probleem zich evenwel niet
Ook geen dergelijk probleem niet via Windows mail, maar daar kan ik sinds een x aantal weken blijkbaar geen e-mails meer verzenden met mijn Proximus/Skynet adressen
In principe kunt u in Proximus webmail onder uw profile / e-mail / accounts ook andere e-mail adressen toevoegen (login &paswoord) en op deze wijze snel wisselen tussen mailadressen
Volgens mij wringt daar nog altijd het schoentje dat voor @proximus.be adressen dit nog altijd niet 100% opgelost is, aangezien dit nog gemeld werd!
FYI
Contactpersonen exporteren (proximus.be)
Selecteer het tabblad Contactpersonen. Klik op Meer op de werkbalk. Schakel de selectievakjes in naast de contactpersonen die u wilt exporteren. Selecteer de knop Meer en selecteer vervolgens Contactpersonen exporteren.
&
Overstappen naar Thunderbird | Hulp voor Thunderbird (mozilla.org)
onderstaande importeerwizard:
- Ga in Thunderbird naar Extra > Importeren… .
- Kies Adresboeken en klik op Volgende .
- Kies Tekstbestand (LDIF, .tab, .csv, .txt) en klik op Volgende .
- Kies Kommagescheiden (of Alle bestanden) in de vervolgkeuzelijst in de rechteronderhoek, blader naar het .csv-bestand dat u zojuist hebt aangemaakt, selecteer dit en klik op Openen.
- Wacht totdat het importeren is voltooid en klik op Voltooien .
Zelf evenwel nooit geprobeerd
P.S. Blijkbaar zou een csv import van contacten ook hier moeten kunnen
Ik had al een cvs gemaakt maar bluemail laat importeren niet toe helaas, toch bedankt voor het meeleven... Ik blijf wachten en hopen en melden.... PS Mailblue en bluemail is niet hetzelfde
Ik weet het… maar door de week heb ik bijna geen tijd om hier elke dag opnieuw achteraan te gaan...
op welke manier kan ik je een privébericht sturen?
https://nl.forum.proximus.be/members/geertc-68817
Daar klik je op stuur bericht , je kan daar een privé bericht sturen.

Dank je Martin maar als ik op ‘versturen’ klik krijg ik dus de melding dat mijn tekst te kort is? Het bericht ervoor lukte wel, nu ineens niet meer..

Je kan via deze link het email adres registreren waar het probleem zich voor doet.
Dank je wel, gedaan!
Waar zijn de emails verdwenen op je computer?
Heb je een mailprogramma of gewoon webmail? Heb je toevallig toch al niet de mails verwijderd en zitten ze in de prullenbak?
Hoe zijn de mailinstellingen (IMAP? POP?) en zijn ze gewijzigd? Is het mailadres gedeeld?
je het een account mailadres (aangemaakt door Proximus) die je niet zelf kunt aanmaken of veranderen of wissen, en de bijkomende mailadressen (aliassen genoemd) dit zijn er die je zelf kunt aanmaken en wissen, maar die verwijzen uiteraard allemaal (account mailadres inbegrepen) ook naar één en de zelfde mailbox.
Inderdaad, ik heb het gevoel dat ik maar problemen blijf houden en ik krijg elke keer een ander antwoord. Dus bellen naar de klantendienst heeft geen nut want ik vernam dat men mij niet kan helpen...hopelijk is er hier iemand die me kan zeggen waar de bug zit of waar het probleem zit .. dank voor je antwoord!
Best dan een reactie van een Proximus forummedewerker afwachten of zij het kunnen oplossen of dat het wachten wordt tot engineering het probleem kan oplossen.
Zodat ik dus kan inloggen met c.dejonge@proximus.be en dan gewoon kan switchen zonder uit en in te loggen?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.