Vraag

constante pop up : kan het te verplaatsen bericht niet vinden

• 17 January 2022
  • 88 reacties
  • 612 Bekeken

Toon eerste bericht

88 reacties

Reputatie 4
Badge +2

@Lientje000  Is het de bedoeling dat ze wel elk apart binnenkomen? Want het enigste dat wij kunnen doen is het als een alias zetten maar dan komen ze in 1 gezamelijke mailbox binnen.

Reputatie 1

Het is vooral raar dat het soms wel en soms niet lukt. Ze zouden wel apart moeten blijven en dat zie ik zo ook goed als ik inlog en de melding h.kruis onder mijn account zie staan. Soms laadt die in en staat alles prima maar heel dikwijls geraak ik er niet in maar dat geldt ook voor mijn c.dejonge@proximus.be... Het zou een technische fout zijn volgens de klantendienst..

Reputatie 4
Badge +2

@Lientje000  Als u onder C*** inlogt bij de webmail en je hebt daar h*** als extra account toegevoegd dan geeft dat de problemen. Het is echter niet de bedoeling om 2 proximus mailboxen te koppelen in de webmail.  Kun je eens nakijken als je inlogt onder c*** bij de webmail of u bij de instellingen - email - accounts 1 of meerdere accounts ziet?

Reputatie 1

Ik ben nu niet thuis maar ik weet dat er 2 strand, zowel c***@proximus.be als thuis en h***@proximus.be als werk

Reputatie 4
Badge +2

@Lientje000 Dan zou je het account van h*** moeten verwijderen en dan zouden normaal alle problemen opgelost moeten zijn. Echter, moet u dan wel elke keer inloggen met het andere account op de webmail als u wilt veranderen.

Reputatie 1

Dus verwijderen onder mijn hoofdaccount? En komen dan toch alle mails aan h.kruis@proximus.be binnen op c.dejonge@proximus.be? Want wie weet dat die 2 samenhoren als ik die verwijder? En waar moet ik dan inloggen met h.kruis@proximus.be...sorry maar ik heb zoveel verschillende dingen gehoord dat ik het niet meer begrijp..

Reputatie 1

En waarom werkt het dan soms wel? Dan zou het toch nooit moeten functioneren?

Reputatie 4
Badge +2

@Lientje000 Je beide e-mailadressen hebben elk een eigen mailbox en een eigen wachtwoord. Dus als je op het ene account aan het werken bent, log je uit en dan log je in met het andere account. Moest u het wachtwoord voor het account h*** niet meer weten kunt u dit hier aanpassen.  

Reputatie 1

Kan ik ook 2 webmailpaginas gelijktijdig openen en bij beide een ander mailadres openen? Het wachtwoord is hetzelfde voor allebei de mailadressen. Dan kan ik switchen tussen de tabbladen zonder te moeten uitloggen? Dank voor alle moeite hoor!

Reputatie 1

en de cirkel is weer rond : opnieuw ‘webtop error’ en ‘kan het te verplaatsen bericht niet vinden’… De prullenbak is nog steeds niet zichtbaar alhoewel ik zie dat er mails inzitten als ik er met de cursor op ga staan maar zodra ik klik op prullenbak staat er ‘lege mailinglijst’.. aub help me eens met een fatsoenlijke werking van mijn webmail + app want ook daar heb ik dezelfde foutmeldingen….

Reputatie 7
Badge +4

@christel rits Is het via een mailprogramma of via onze webmail?

Reputatie 1

Ik ga eens proberen om in te loggen via chrome met mijn hoofdaccount en mijn werkmail via incognito, dat zou ook moeten kunnen denk ik. En anders weet ik nu dat ik de mails van h.k.. zal moeten laten inladen via c…, dat klopt toch?

Reputatie 1

Dus ik zou dit toch moeten kunnen? Want dit werd tot vandaag telkens gezegd als mogelijk en aangezien ik die foutmelding (onverwachte fout of time out) af en toe kreeg, wilde dit zeggen dat het wel zou moeten kunnen maar dat er dus toch een bug zit ergens…  zucht.. Bedankt voor de feedback, ik zal nog maar niks verwijderen en proberen te werken via chrome voor mijn hoofdaccount en via incognito voor mijn werkmail (moet ik wel telkens afbeeldingen toestaan enz) maar gewoon switchen blijft dus foutmeldingen geven.

Reputatie 1

Ik ben dus niet alleen? En moet ik dan maar wachten tot iemand vindt waar de fout zit? Ik blijf het raar vinden dat het heel dikwijls niet werkt maar soms ook wel en dat wil toch ook iets zeggen.  Hopelijk is er iemand die dit kan oplossen..want ik geraak er niet uit. 

Reputatie 1

Ik heb mijn mailadres idd opnieuw doorgegeven via de link…. Bedankt voor de steun!

Bij die verschillende mailproblemen is er inderdaad geen rechte lijn te trekken, wat voor de ene niet goed werk werkt dan voor een ander wel!

Reputatie 1

Zucht.. werkt mijn werkmail eindelijk weer een beetje en krijg ik regelmatig dit :  

Als ik dan klik op ‘nieuw bericht’, ‘antwoorden’...’doorsturen’ gebeurt er niets. Het vakje wordt wel paars maar reageert niet… Telefonische klantenhulp wil het wel doorgeven maar ja.. blijf maar gewoon proberen is het advies. Ik overweeg serieus om de ombudsdienst BIPT in te schakelen want dit tart alle verbeelding. Het feit dat ik niet echt serieus genomen word stoort me mateloos. Iedereen zegt iets anders en uiteindelijk word ik niet verder geholpen. Mijn problemen begonnen bij de nieuwe lay out en er is geen dag dat ik ‘gewoon’ kan werken! Mag ik aub vragen mijn mailadressen na te kijken en al mijn problemen serieus te nemen….

Reputatie 1

Zo heb ik het ook even geprobeerd, 1x chrome en 1x incognito. Zo moet ik geen mailadressen wissen want dit hielp helaas niet... Hopelijk is er iemand die dit opgelost krijgt want zo is het geen doen! Ik probeer via bluemail en daar is switchen geen probleem maar daar zitten mijn contacten niet in, niet te importeren, dit heb ik al nagevraagd.

Reputatie 1

Volgend probleem : als ik er al in geraak zien mijn mails er blijkbaar zo uit : 

Beste<div style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;"><p><br></p><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;">Ik geef uw mail door aan de mensen die zich bezighouden met de reserveringen.</p><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;">Zij zullen contact metbu opnemen.</p><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;"><br></p><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;">Vriendelijke groet </p><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;"><br></p><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;">C. de jonge</p><div style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;"><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;"><br></p><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;"> ------ Origineel bericht ------

Mijn hele geloofwaardigheid is om zeep als ik dergelijke mails verstuur vanuit h.kruis@proximus.be

AUB HELP!

Reputatie 1

en opnieuw 

en

Reputatie 1

ondertussen zoveel dagen verder, nieuwe problemen doorgebeld maar ondanks aanmaken van verschillende tickets en verschillende keren de belofte om dit binnen 2 dagen op te lossen… werkmail al onbruikbaar sinds meer dan een week… wat nu?? Opnieuw hier doorgeven .. voor de 3e keer…  Ik word er zo moe van...

Reputatie 1

Nog altijd dit bericht op **@proximus.be

Mij werd gevraagd wanneer : heel regelmatig (bv 11.03 om 12.22) en naar wie : niemand specifiek, gewoon zomaar ineens bij wie ik toevallig wil beantwoorden of wil doorsturen… Soms gaat het 1x goed maar na de melding moet ik af- en aanmelden en werkt ook mijn account (c.dejonge@proximus.be) niet meer.… zucht...Ik kan blijven bellen naar de klantendienst maar het wordt wel doorgegeven maar er verbetert niets!

Reputatie 1

Het is toch niet te begrijpen dat ik de enige ben met zoveel problemen??

Reputatie 1

Beste Daisy of wie mij ook nog kan / wil helpen :  het probleem geraakt niet opgelost! Na gemiddeld 20x inloggen met telkens meldingen als

‘onverwachte fout’ en ‘het duurde te lang-time out’ nadat hij een eeuwigheid blijft draaien, geraak ik er in om na korte tijd er weer uitgegooid te worden. Alle voorgenoemde problemen zoals die met H…..@proximus.com blijven ook… de klikbalken bovenaan werken niet..  Het lijkt wel of alles hier fout gaat!

Reputatie 1

geen mails, geen mappen… helemaal niks!

Reageer