Vraag

constante pop up : kan het te verplaatsen bericht niet vinden

  • 17 January 2022
  • 88 reacties
  • 696 Bekeken

Reputatie 1

Ik krijg contant de melding : kan het te verplaatsen bericht niet vinden, in een pop up die ik kan wegklikken maar die direct weer terugkomt. Hierdoor kan ik niets met mijn webmail. Dit is al een paar dagen en ik heb er al een paar keer voor gebeld maar ik moet wachten tot het gekende probleem is opgelost… Hoe lang nog voor ik mijn mail weer kan gebruiken??...


88 reacties

Reputatie 7
Badge +4

In principe kunt u in Proximus webmail onder uw profile / e-mail / accounts ook andere e-mail adressen toevoegen (login &paswoord) en op deze wijze snel wisselen tussen mailadressen

Op dit ogenblik lukt mij dit bv. nog steeds voor hotmail (outlook.com) maar sinds sep 2021 niet meer voor Gmail (alhoewel de correcte settings opgegeven worden/werden) 

Via bv. Mozilla Thunderbird stelt ook dit probleem zich evenwel niet

Ook geen dergelijk probleem niet via Windows mail, maar daar kan ik sinds een x aantal weken blijkbaar geen e-mails meer verzenden met mijn Proximus/Skynet adressen

 

Reputatie 1

Dus ik zou dit toch moeten kunnen? Want dit werd tot vandaag telkens gezegd als mogelijk en aangezien ik die foutmelding (onverwachte fout of time out) af en toe kreeg, wilde dit zeggen dat het wel zou moeten kunnen maar dat er dus toch een bug zit ergens…  zucht.. Bedankt voor de feedback, ik zal nog maar niks verwijderen en proberen te werken via chrome voor mijn hoofdaccount en via incognito voor mijn werkmail (moet ik wel telkens afbeeldingen toestaan enz) maar gewoon switchen blijft dus foutmeldingen geven.

In principe kunt u in Proximus webmail onder uw profile / e-mail / accounts ook andere e-mail adressen toevoegen (login &paswoord) en op deze wijze snel wisselen tussen mailadressen

 

Volgens mij wringt daar nog altijd het schoentje dat voor @proximus.be adressen dit nog altijd niet 100% opgelost is, aangezien dit nog gemeld werd!

 

Reputatie 1

Ik ben dus niet alleen? En moet ik dan maar wachten tot iemand vindt waar de fout zit? Ik blijf het raar vinden dat het heel dikwijls niet werkt maar soms ook wel en dat wil toch ook iets zeggen.  Hopelijk is er iemand die dit kan oplossen..want ik geraak er niet uit. 

Bij die verschillende mailproblemen is er inderdaad geen rechte lijn te trekken, wat voor de ene niet goed werk werkt dan voor een ander wel!

Reputatie 7
Badge +4

Suggestie:

Probeer al dan niet tijdelijk of u niet sneller of beter in afwachting van een (eventuele) Proximus webmail oplossing verder kunt met (gratis) Mozilla Thunderbird

Thunderbird — Maak e-mail eenvoudiger. — Thunderbird

koppel aan Thunderbird u w2 e-mail adressen  op basis van de betrokken logins en paswoorden (en Proximus IMAP server settings)

E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus

 

Ik begrijp uit bovenstaande dat Proximus webmail (voorlopig?) niet zou toelaten gelijktijdig ingelogd te zijn met 2 aparte Proximus e-mailadressen (boxen)

Dit kunt eventueel ook (voorlopig) proberen te omzeilen door gebruik te maken van webmail via bv. Microsoft edge voor e-mail adres (box) A en van webmail via bv. Chrome of Firefox voor e-mail adres (box) B

@M_016 of via je gebruikelijke browser (bv Edge) voor het ene adres en dan voor het andere adres in de zelfde browser een in cognito venster openen, dan moet je geen tweede browser gebruiken.

Reputatie 1

Zo heb ik het ook even geprobeerd, 1x chrome en 1x incognito. Zo moet ik geen mailadressen wissen want dit hielp helaas niet... Hopelijk is er iemand die dit opgelost krijgt want zo is het geen doen! Ik probeer via bluemail en daar is switchen geen probleem maar daar zitten mijn contacten niet in, niet te importeren, dit heb ik al nagevraagd.

Reputatie 7
Badge +4

FYI

Contactpersonen exporteren (proximus.be)

Selecteer het tabblad Contactpersonen. Klik op Meer op de werkbalk. Schakel de selectievakjes in naast de contactpersonen die u wilt exporteren. Selecteer de knop Meer en selecteer vervolgens Contactpersonen exporteren.

&

Overstappen naar Thunderbird | Hulp voor Thunderbird (mozilla.org)

onderstaande importeerwizard:

  • Ga in Thunderbird naar Extra > Importeren… .
  • Kies Adresboeken en klik op Volgende .
  • Kies Tekstbestand (LDIF, .tab, .csv, .txt) en klik op Volgende .
  • Kies Kommagescheiden (of Alle bestanden) in de vervolgkeuzelijst in de rechteronderhoek, blader naar het .csv-bestand dat u zojuist hebt aangemaakt, selecteer dit en klik op Openen.
  • Wacht totdat het importeren is voltooid en klik op Voltooien .

Zelf evenwel nooit geprobeerd

 

P.S. Blijkbaar zou een csv import van contacten ook hier moeten kunnen

Hoe importeer ik contacten met een CSV-bestand? – MailBlue

Reputatie 1

Ik had al een cvs gemaakt maar bluemail laat importeren niet toe helaas, toch bedankt voor het meeleven... Ik blijf wachten en hopen en melden.... PS Mailblue en bluemail is niet hetzelfde

Geachte , 

ik kan mijn te verplaatsen e mails niet meer vinden wat kan ik doen om ze te verwijderen van mijn computer ,kunnen jullie dat probleem verhelpen want ik kan niet meer in  mijn e mails op de computer  .

met vriendelijke groeten


Waar zijn de emails verdwenen op je computer?
Heb je een mailprogramma of gewoon webmail? Heb je toevallig toch al niet de mails verwijderd en zitten ze in de prullenbak?
Hoe zijn de mailinstellingen (IMAP? POP?) en zijn ze gewijzigd? Is het mailadres gedeeld?
 

Reputatie 7
Badge +5

@christel rits Is het via een mailprogramma of via onze webmail?

Reageer