Vraag

constante pop up : kan het te verplaatsen bericht niet vinden

  • 17 January 2022
  • 85 reacties
  • 545 Bekeken

Reputatie 1

Ik krijg contant de melding : kan het te verplaatsen bericht niet vinden, in een pop up die ik kan wegklikken maar die direct weer terugkomt. Hierdoor kan ik niets met mijn webmail. Dit is al een paar dagen en ik heb er al een paar keer voor gebeld maar ik moet wachten tot het gekende probleem is opgelost… Hoe lang nog voor ik mijn mail weer kan gebruiken??...


85 reacties

Reputatie 1

Ik had al een cvs gemaakt maar bluemail laat importeren niet toe helaas, toch bedankt voor het meeleven... Ik blijf wachten en hopen en melden.... PS Mailblue en bluemail is niet hetzelfde

Reputatie 7
Badge +4

FYI

Contactpersonen exporteren (proximus.be)

Selecteer het tabblad Contactpersonen. Klik op Meer op de werkbalk. Schakel de selectievakjes in naast de contactpersonen die u wilt exporteren. Selecteer de knop Meer en selecteer vervolgens Contactpersonen exporteren.

&

Overstappen naar Thunderbird | Hulp voor Thunderbird (mozilla.org)

onderstaande importeerwizard:

  • Ga in Thunderbird naar Extra > Importeren… .
  • Kies Adresboeken en klik op Volgende .
  • Kies Tekstbestand (LDIF, .tab, .csv, .txt) en klik op Volgende .
  • Kies Kommagescheiden (of Alle bestanden) in de vervolgkeuzelijst in de rechteronderhoek, blader naar het .csv-bestand dat u zojuist hebt aangemaakt, selecteer dit en klik op Openen.
  • Wacht totdat het importeren is voltooid en klik op Voltooien .

Zelf evenwel nooit geprobeerd

 

P.S. Blijkbaar zou een csv import van contacten ook hier moeten kunnen

Hoe importeer ik contacten met een CSV-bestand? – MailBlue

Reputatie 1

Zo heb ik het ook even geprobeerd, 1x chrome en 1x incognito. Zo moet ik geen mailadressen wissen want dit hielp helaas niet... Hopelijk is er iemand die dit opgelost krijgt want zo is het geen doen! Ik probeer via bluemail en daar is switchen geen probleem maar daar zitten mijn contacten niet in, niet te importeren, dit heb ik al nagevraagd.

@M_016 of via je gebruikelijke browser (bv Edge) voor het ene adres en dan voor het andere adres in de zelfde browser een in cognito venster openen, dan moet je geen tweede browser gebruiken.

Reputatie 7
Badge +4

Suggestie:

Probeer al dan niet tijdelijk of u niet sneller of beter in afwachting van een (eventuele) Proximus webmail oplossing verder kunt met (gratis) Mozilla Thunderbird

Thunderbird — Maak e-mail eenvoudiger. — Thunderbird

koppel aan Thunderbird u w2 e-mail adressen  op basis van de betrokken logins en paswoorden (en Proximus IMAP server settings)

E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus

 

Ik begrijp uit bovenstaande dat Proximus webmail (voorlopig?) niet zou toelaten gelijktijdig ingelogd te zijn met 2 aparte Proximus e-mailadressen (boxen)

Dit kunt eventueel ook (voorlopig) proberen te omzeilen door gebruik te maken van webmail via bv. Microsoft edge voor e-mail adres (box) A en van webmail via bv. Chrome of Firefox voor e-mail adres (box) B

Bij die verschillende mailproblemen is er inderdaad geen rechte lijn te trekken, wat voor de ene niet goed werk werkt dan voor een ander wel!

Reputatie 1

Ik ben dus niet alleen? En moet ik dan maar wachten tot iemand vindt waar de fout zit? Ik blijf het raar vinden dat het heel dikwijls niet werkt maar soms ook wel en dat wil toch ook iets zeggen.  Hopelijk is er iemand die dit kan oplossen..want ik geraak er niet uit. 

In principe kunt u in Proximus webmail onder uw profile / e-mail / accounts ook andere e-mail adressen toevoegen (login &paswoord) en op deze wijze snel wisselen tussen mailadressen

 

Volgens mij wringt daar nog altijd het schoentje dat voor @proximus.be adressen dit nog altijd niet 100% opgelost is, aangezien dit nog gemeld werd!

 

Reputatie 1

Dus ik zou dit toch moeten kunnen? Want dit werd tot vandaag telkens gezegd als mogelijk en aangezien ik die foutmelding (onverwachte fout of time out) af en toe kreeg, wilde dit zeggen dat het wel zou moeten kunnen maar dat er dus toch een bug zit ergens…  zucht.. Bedankt voor de feedback, ik zal nog maar niks verwijderen en proberen te werken via chrome voor mijn hoofdaccount en via incognito voor mijn werkmail (moet ik wel telkens afbeeldingen toestaan enz) maar gewoon switchen blijft dus foutmeldingen geven.

Reputatie 7
Badge +4

In principe kunt u in Proximus webmail onder uw profile / e-mail / accounts ook andere e-mail adressen toevoegen (login &paswoord) en op deze wijze snel wisselen tussen mailadressen

Op dit ogenblik lukt mij dit bv. nog steeds voor hotmail (outlook.com) maar sinds sep 2021 niet meer voor Gmail (alhoewel de correcte settings opgegeven worden/werden) 

Via bv. Mozilla Thunderbird stelt ook dit probleem zich evenwel niet

Ook geen dergelijk probleem niet via Windows mail, maar daar kan ik sinds een x aantal weken blijkbaar geen e-mails meer verzenden met mijn Proximus/Skynet adressen

 

Reputatie 1

Ik ga eens proberen om in te loggen via chrome met mijn hoofdaccount en mijn werkmail via incognito, dat zou ook moeten kunnen denk ik. En anders weet ik nu dat ik de mails van h.k.. zal moeten laten inladen via c…, dat klopt toch?

Reputatie 4
Badge +2

@Lientje000  Als je een tweede tabblad gaat opendoen, gaat die automatisch aanmelden op het e-mailadres dat reeds aangemeld is. Wat wel kan is met twee verschillende browsers werken op dat moment.

Reputatie 1

Kan ik ook 2 webmailpaginas gelijktijdig openen en bij beide een ander mailadres openen? Het wachtwoord is hetzelfde voor allebei de mailadressen. Dan kan ik switchen tussen de tabbladen zonder te moeten uitloggen? Dank voor alle moeite hoor!

Reputatie 4
Badge +2

@Lientje000 Je beide e-mailadressen hebben elk een eigen mailbox en een eigen wachtwoord. Dus als je op het ene account aan het werken bent, log je uit en dan log je in met het andere account. Moest u het wachtwoord voor het account h*** niet meer weten kunt u dit hier aanpassen.  

Reputatie 1

En waarom werkt het dan soms wel? Dan zou het toch nooit moeten functioneren?

Reputatie 1

Dus verwijderen onder mijn hoofdaccount? En komen dan toch alle mails aan h.kruis@proximus.be binnen op c.dejonge@proximus.be? Want wie weet dat die 2 samenhoren als ik die verwijder? En waar moet ik dan inloggen met h.kruis@proximus.be...sorry maar ik heb zoveel verschillende dingen gehoord dat ik het niet meer begrijp..

Reputatie 4
Badge +2

@Lientje000 Dan zou je het account van h*** moeten verwijderen en dan zouden normaal alle problemen opgelost moeten zijn. Echter, moet u dan wel elke keer inloggen met het andere account op de webmail als u wilt veranderen.

Reputatie 1

Ik ben nu niet thuis maar ik weet dat er 2 strand, zowel c***@proximus.be als thuis en h***@proximus.be als werk

Reputatie 4
Badge +2

@Lientje000  Als u onder C*** inlogt bij de webmail en je hebt daar h*** als extra account toegevoegd dan geeft dat de problemen. Het is echter niet de bedoeling om 2 proximus mailboxen te koppelen in de webmail.  Kun je eens nakijken als je inlogt onder c*** bij de webmail of u bij de instellingen - email - accounts 1 of meerdere accounts ziet?

Reputatie 1

Het is vooral raar dat het soms wel en soms niet lukt. Ze zouden wel apart moeten blijven en dat zie ik zo ook goed als ik inlog en de melding h.kruis onder mijn account zie staan. Soms laadt die in en staat alles prima maar heel dikwijls geraak ik er niet in maar dat geldt ook voor mijn c.dejonge@proximus.be... Het zou een technische fout zijn volgens de klantendienst..

Reputatie 4
Badge +2

@Lientje000  Is het de bedoeling dat ze wel elk apart binnenkomen? Want het enigste dat wij kunnen doen is het als een alias zetten maar dan komen ze in 1 gezamelijke mailbox binnen.

Reputatie 1

Zodat ik dus kan inloggen met c.dejonge@proximus.be en dan gewoon kan switchen zonder uit en in te loggen?

Reputatie 1

Die zouden nochtans gekoppeld zijn als behorende onder mijn hoofdaccount. Kun je die koppelen voor mij aub?

Reputatie 4
Badge +2

@Lientje000 De twee e-mailadressen die je zegt hebben elk een eigen mailbox. Dus is het ook de bedoeling die elk apart te raadplegen. Je kunt die ook zien op myproximus dat het om 2 mailboxen gaat en geen a

Reputatie 1

Ik heb 2 mailadressen.. c***@proximus.be mijn hoofdaccount en daaronder staat op de mailpagina mijn werkaccount h***@proximus.be. 1ls ik 8nlog op webmail van Proximus zelf op zowel tablet als laptop vlieg ik er heel dikwijls uit en als ik er al in geraak kan ik niet switchen naar h.kruis@proximus.be want daar laadt die dus niet in. Er is nog een 3e skynetadres maar dat is niet van mij en staat hier los van, is van mijn man.

 

Moderator heeft post aangepast wegens privégegevens.

Reageer