Vraag

constante pop up : kan het te verplaatsen bericht niet vinden

  • 17 January 2022
  • 88 reacties
  • 696 Bekeken

Reputatie 1

Ik krijg contant de melding : kan het te verplaatsen bericht niet vinden, in een pop up die ik kan wegklikken maar die direct weer terugkomt. Hierdoor kan ik niets met mijn webmail. Dit is al een paar dagen en ik heb er al een paar keer voor gebeld maar ik moet wachten tot het gekende probleem is opgelost… Hoe lang nog voor ik mijn mail weer kan gebruiken??...


88 reacties

Reputatie 1

Nog altijd dit bericht op **@proximus.be

Mij werd gevraagd wanneer : heel regelmatig (bv 11.03 om 12.22) en naar wie : niemand specifiek, gewoon zomaar ineens bij wie ik toevallig wil beantwoorden of wil doorsturen… Soms gaat het 1x goed maar na de melding moet ik af- en aanmelden en werkt ook mijn account (c.dejonge@proximus.be) niet meer.… zucht...Ik kan blijven bellen naar de klantendienst maar het wordt wel doorgegeven maar er verbetert niets!

Reputatie 1

Het is toch niet te begrijpen dat ik de enige ben met zoveel problemen??

Reputatie 7
Badge +5

@Lientje000 Ik heb voor beide email adressen een ticket aangemaakt.

Reputatie 1

Dank je wel! Ik hoop zo dat het in orde komt want ik blijf maar aanmodderen en heb altijd schrik om mijn mail te openen. Het gaat dus om mijn hoofdmail (mijn account : **@proximus.be) en mijn alias (**@proximus.be. Ik heb een week geleden nog met handen en voeten proberen uit te leggen dat ik niet apart met mijn h.kruismail inlog maar dat dit onder mijn hoofdaccount staat. Mij werd beloofd dat dit opgelost zou worden binnen 2 dagen maar helaas.. 

Reputatie 7
Badge +5

@Lientje000 Ik heb dit doorgegeven aan de collega’s van desbetreffende dienst. Je kan dit ticketnummers terug vinden in je forumprofiel. Voor je eigen privacy en veiligheid heb ik je mail adressen uit de vorige berichten gehaald.

Reputatie 1

Nog altijd…. Bij mijn alias onder mijn hoofdaccount krijg ik nog altijd dit als ik wil beantwoorden of doorsturen.. Wanneer raakt dit eens opgelost want ik kan dan ook niets meer doen in mijn hoofdmailadres!! Ik meld dit al maanden maar niets helpt blijkbaar

 

Reputatie 1

Ben ik nu echt de enige bij wie de webmail nog altijd niet werkt? Ik begin het te geloven… Mijn account en mijn alias geven om de paar minuten de melding ‘er is een onverwachte fout opgetreden’ en ‘dit verzoek duurde langer en er is een time-out opgetreden’… Ik moet dan opnieuw inloggen met mijn hoofdmailadres en wachtwoord.. Dit is toch niet te begrijpen… Het ene probleem na het andere en ze blijven beide doordraaien… 

Ik probeer dan via de app maar daar zitten andere contactpersonen in en ik kan hier geen mailgroepen toevoegen dus dat gaat ook al niet… Help!

Reputatie 1

Het probleem blijft… nog altijd die foutmeldingen op mijn account en alias.. Telkens eruitgaan en opnieuw inloggen kost teveel tijd en helpt soms wel 1 of 2 keer, soms niet, en dan word ik er weer uitgegooid… 

Reputatie 1

Het probleem blijft… nog altijd die foutmeldingen op mijn account en alias.. Telkens eruitgaan en opnieuw inloggen kost teveel tijd en helpt soms wel 1 of 2 keer, soms niet, en dan word ik er weer uitgegooid… 

Volgens de telefonische technische dienst kunnen ze me niet helpen en moet ik elke keer mijn probleem hier kenbaar maken met screenshots : 

Ik zou ook geen 2 mailadressen mogen hebben, dat is vragen om problemen?? En ik moet me realiseren dat webmail een gratis dienst is en dat ik dan beter outlook neem of een mailprogramma van de laptop zelf?  Dit kan toch niet??

 

je het een account mailadres (aangemaakt door Proximus) die je niet zelf kunt aanmaken of veranderen of wissen, en de bijkomende mailadressen (aliassen genoemd) dit zijn er die je zelf kunt aanmaken en wissen, maar die verwijzen uiteraard allemaal (account mailadres inbegrepen) ook naar één en de zelfde mailbox.

Reputatie 1

Ik heb 1 ‘my account’ mailadres inderdaad en een alias (een tweede werkmailadres) maar volgens de man aan de telefoon had ik beter geen 2e mailadres (de alias) aangemaakt want dat werkt niet goed op webmail..raar…  Ik kan wel een outlook- of hotmailadres toevoegen maar een 2e proximusadres was volgens hem geen goed idee??

Ja ik begrijp er ook niks meer van, want ik gebruik meerdere aliassen en heb daar geen probleem mee, maar zoals je weet heeft of ondervindt niet iedereen altijd de zelfde problemen !!!!

Reputatie 1

Inderdaad, ik heb het gevoel dat ik maar problemen blijf houden en ik krijg elke keer een ander antwoord. Dus bellen naar de klantendienst heeft geen nut want ik vernam dat men mij niet kan helpen...hopelijk is er hier iemand die me kan zeggen waar de bug zit of waar het probleem zit .. dank voor je antwoord!

Reputatie 1

 

Reputatie 1

Volgend probleem : als ik er al in geraak zien mijn mails er blijkbaar zo uit : 

Beste<div style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;"><p><br></p><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;">Ik geef uw mail door aan de mensen die zich bezighouden met de reserveringen.</p><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;">Zij zullen contact metbu opnemen.</p><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;"><br></p><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;">Vriendelijke groet </p><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;"><br></p><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;">C. de jonge</p><div style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;"><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;"><br></p><p style="font-size: 12pt; font-family: Calibri;"> ------ Origineel bericht ------

Mijn hele geloofwaardigheid is om zeep als ik dergelijke mails verstuur vanuit h.kruis@proximus.be

AUB HELP!

Reputatie 1

en opnieuw 

en

 

Reputatie 7
Badge +5

@Lientje000 Ik heb het vandaag nogmaals doorgegeven aan onze engineers voor nazicht. Onze excuses voor het ongemak!

Reputatie 1

Ik hoop dat het zo snel mogelijk wordt opgelost want ik kan helemaal niets met dit mailadres, enkel opnieuw blijven proberen tot het wel een keer lukt.. vandaag weer geen succes en krijg nog steeds dit  

bij het gebruiken van 

en bij klikken op ‘doorsturen’ rechts gebeurt niets, geen reactie…

Ik doe maar wat mij gezegd wordt en zet het hier zoveel mogelijk met screenshots...

Reputatie 1

en verder steeds opnieuw die popups bij beide mailadressen : ‘onverwachte fout’ en ‘ dit verzoek duurt te lang en er is een time out opgetreden’...

Reputatie 1

Dit probleem is nog altijd niet opgelost!! Bij beide mailadressen blijvend laden en nadien : ‘onverwachte fout’ en ‘ dit verzoek duurt te lang en er is een time out opgetreden’…

Ik hoopte dat na de serverstroring van gisteravond dit nu opgelost zou zijn maar niks dus.
Is er iemand die mij nog kan of wil helpen??

(cookies verwijderd-andere browser-zelfs andere laptop..altijd en overal hetzelfde probleem!!)

Reputatie 7
Badge +5

@Lientje000 Ik heb het nogmaals doorgegeven aan de collega’s! Mijn oprechte excuses voor het ongemak!

Reputatie 1

Beste Daisy of wie mij ook nog kan / wil helpen :  het probleem geraakt niet opgelost! Na gemiddeld 20x inloggen met telkens meldingen als

‘onverwachte fout’ en ‘het duurde te lang-time out’ nadat hij een eeuwigheid blijft draaien, geraak ik er in om na korte tijd er weer uitgegooid te worden. Alle voorgenoemde problemen zoals die met H…..@proximus.com blijven ook… de klikbalken bovenaan werken niet..  Het lijkt wel of alles hier fout gaat!

 

Reputatie 1

geen mails, geen mappen… helemaal niks!

Reputatie 7
Badge +3

@Lientje000 

kan je mij in een privé bericht eens sturen  over welk email adres dit precies gaat?

 

groeten

Geert

Reputatie 1

op welke manier kan ik je een privébericht sturen?

 

Reageer