Hey,
Ik maak deel uit van het team dat verantwoordelijk is voor de mobiele app Proximus Pickx (smartphone/tablet).
Om te zorgen voor een ontwikkeling die beter aansluit bij de behoeften en problemen van de gebruikers van onze applicatie, willen wij een kleine oproep doen:
Wij zijn op zoek naar vrijwilligers om deel uit te maken van onze groep van beta testers!
- Wat houdt dit in?
We zijn op zoek naar regelmatige gebruikers van de Pickx mobiele app (iOS/Android) die de betaversie van onze app zouden willen gebruiken.
- Wat is een "beta" versie?
De bètaversie is de allernieuwste versie van de app, ontwikkeld door ons team en goedgekeurd door ons interne testteam, alvorens ze beschikbaar gemaakt wordt voor het grote publiek. Ze bevat een mix van nieuwe features die we willen lanceren alsook verbeteringen aan de algemene stabiliteit van de app.
Het is dus een versie die wat ons betreft zo goed als klaar is om als nieuwe update aan alle gebruikers vrij te geven. Het zou alleszins een verbetering moeten zijn ten opzichte van de vorige versie, tenzij natuurlijk enkele details aan onze aandacht zijn ontsnapt.
- Ik ben geïnteresseerd! Hoe meld ik me aan?
Geweldig! Om ons te vergezellen op onze reis, stuur een e-mail naar mobile.applications@proximus.com met de titel 'Join the Pickx beta' en de volgende informatie
Type apparaat: Smartphone / Tablet op Android / iOS
Contactinformatie: Een e-mail adres
ID: De google-account / Apple ID die u gebruikt op het apparaat waarop u Pickx gebruikt.
Alvast bedankt!
We horen graag van u.