Sticky

Doe mee aan de Pickx beta op Android en iOS

• 29 September 2021
  • 4 reacties
  • 142 Bekeken

Hey,

Ik maak deel uit van het team dat verantwoordelijk is voor de mobiele app Proximus Pickx (smartphone/tablet).

Om te zorgen voor een ontwikkeling die beter aansluit bij de behoeften en problemen van de gebruikers van onze applicatie, willen wij een kleine oproep doen:

Wij zijn op zoek naar vrijwilligers om deel uit te maken van onze groep van beta testers!

- Wat houdt dit in?

We zijn op zoek naar regelmatige gebruikers van de Pickx mobiele app (iOS/Android) die de betaversie van onze app zouden willen gebruiken.

- Wat is een "beta" versie?

De bètaversie is de allernieuwste versie van de app, ontwikkeld door ons team en goedgekeurd door ons interne testteam, alvorens ze beschikbaar gemaakt wordt voor het grote publiek. Ze bevat een mix van nieuwe features die we willen lanceren alsook verbeteringen aan de algemene stabiliteit van de app.

Het is dus een versie die wat ons betreft zo goed als klaar is om als nieuwe update aan alle gebruikers vrij te geven. Het zou alleszins een verbetering moeten zijn ten opzichte van de vorige versie, tenzij natuurlijk enkele details aan onze aandacht zijn ontsnapt.

- Ik ben geïnteresseerd! Hoe meld ik me aan?

Geweldig! Om ons te vergezellen op onze reis, stuur een e-mail naar mobile.applications@proximus.com met de titel 'Join the Pickx beta' en de volgende informatie

Type apparaat: Smartphone / Tablet op Android / iOS

Contactinformatie: Een e-mail adres

ID: De google-account / Apple ID die u gebruikt op het apparaat waarop u Pickx gebruikt.

Alvast bedankt!

We horen graag van u.

4 reacties

Reputatie 4

Wat is er eigenlijk  verbeterd? Het casten werkt nog altijd niet. Zwart scherm,vast lopen na een korte tijd , cirkeltje laden dat blijf draaien. Jullie zijn waarschijnlijk de enige aanbieder die er niet in slagen dit te laten werken. versie PROD-5.6.4(5684740)-CC1.2021.623.1

Wat is er eigenlijk  verbeterd? Het casten werkt nog altijd niet. Zwart scherm,vast lopen na een korte tijd , cirkeltje laden dat blijf draaien. Jullie zijn waarschijnlijk de enige aanbieder die er niet in slagen dit te laten werken. versie PROD-5.6.4(5684740)-CC1.2021.623.1

Dag Jamo,
Inderdaad, nog geen veranderingen aan Chromecast.. Maar hopelijk heel snel toch een nieuw versie met een paar Chromecast verbeteringen.
Ik zal hier een update posten wanneer het part van Beta-versie is.

Reputatie 4

Al 21 maanden beloven jullie mij dat er een update komt die het probleem met het casten gaat oplossen. Ondertussen al verschillende nieuwe versie nummers zien passeren zonder enige oplossing erin verwerkt. En nu ook weer een belofte hier op het forum van @HadewychT  dat de nieuwe update het probleem ging aanpakken. Weer niet dus. Bedankt hiervoor.

Al 21 maanden beloven jullie mij dat er een update komt die het probleem met het casten gaat oplossen. Ondertussen al verschillende nieuwe versie nummers zien passeren zonder enige oplossing erin verwerkt. En nu ook weer een belofte hier op het forum van @HadewychT  dat de nieuwe update het probleem ging aanpakken. Weer niet dus. Bedankt hiervoor.

Dag Jamo,

Ik heb het mischien slecht geformuleerd. Er komt dus wel binnenkort een upgrade van onze chromecast integratie. Die zal deelmaken van een van onze volgende beta releases. Eens we zeker zijn dat het een verbetering is, dan sturen we het ook naar al onze klanten.

Reageer