Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling



Toon eerste bericht

312 reacties

@Birgit Klein  Ik heb je net een mailtje verstuurd met de nodige gegevens. Groetjes, Antonella

dank je Antonella 

Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

kan je mij je klanten nr en het betreffend gsm nr doorgeven, via deze privé link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik kijk dit na

Groeten, Aw

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@SandoYom 

we hebben geen invloed/inzage in het verzenden van de brieven van plannen.

De laatste aanrekening is opgemaakt op 1 mei en zal wellicht nog onderweg zijn.

groeten,

Tina

Reputatie 7
Badge +3
Dit kan in 3 keer:


3 04/01/2019 99,53
Reputatie 7
Badge +3
De oorspronkelijke mededeling blijft behouden voor het afbetalingsplan: +++684/2267/43956+++ Grt, Heidi
Ok. Bedankt ik voer het meteen uit.

Ter info: Het zal hoogst waarschijnlijk voor morgen zijn dat iemand van proximus zelf je kan verder helpen, gezien de achterliggende diensten nu niet meer kunnen aangesproken worden .

Reputatie 6
Badge +3
Dag Philip,

We kunnen pas een 'uitstel voor betaling' aanvragen vanaf wanneer de betaaldatum overschreden is en dit is pas op 23/10/2018.

Mvg. Wilfried
Reputatie 7
Badge +4

Dag Birgit,
In hoeveel keer wens je het openstaande saldo te betalen?
We kunnen een afbetalingsplan activeren in maximaal 4 keer.
Mvg, KoenN
 

Reputatie 1

Ok bedankt dit geeft mij al wat marge .

Reputatie 7
Badge +3

Graag gedaan!

Reputatie 7
Badge +3
Dag maria_074,
De factuur van 16/12/2018 was niet onderhevig aan domiciliëring aangezien het mandaat werd geactiveerd op 19/12/2018, na de opmaak van de factuur.
Het afbetalingsplan staat actief. De factuur van 16/12/2018 mag in 2x afbetaald worden.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 3
Badge +1
Dank u wel voor het nakijken , groetjes
Reputatie 2

@Joel M, ok, bedankt, dan doe ik het zo. :-) Groeten

Reputatie 7
Badge +3

@eduard.de.lange  Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic hierover. Het afbetalingsplan werd aangemaakt in 3 schijven. Je krijgt ook bevestiging per post. Groetjes, Antonella

Pour votre information, il existe également un Proximus forum francophone →  https://fr.forum.proximus.be/ 

Graag in 3 keer. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +3
't Is geactiveerd, meer info volgt per post!
Reputatie 6
Badge +2
Ik zou daarvoor in elk geval bellen naar 080022800. Je kan in het menu je openstaande saldo opvragen en zelfs kiezen voor een afbetalingsplan.

Of:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_late/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/een-laattijdige-betaling-bevestigen.html

Lees:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_remind/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/wat-gebeurt-er-als-u-niet-op-tijd-betaalt.html

Zie ook:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/afbetalingsplan-en-geblokkerde-diensten-30331

En:

https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/voorstel-afbetalingsplan-9249
Reputatie 6
Badge +3
Brecht, graag je bericht via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 met vermelding van je klantennummer. Groeten. Jan
Reputatie 6
Badge +2

Voor de domiciliering :
 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_direct/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/betalingsmethode/een-domiciliering-aanvragen-wijzigen-of-stopzetten.html

 

 

Is het mogelijk om mijn factuur in delen te betalen?

 

 

Mvg

Ik zou het totaal in 6 keer willen betalen aub, alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +4

Dag Linda,
Kan je via uw profiel de klantgegevens aanvullen? (klantnr, telefoonnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, Koen

Reageer