Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling

  • 18 januari 2020
  • 278 reacties
  • 1276 Bekeken


Toon eerste bericht

278 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dit kan in 3 keer:


3 04/01/2019 99,53
Reputatie 7
Badge +3
De oorspronkelijke mededeling blijft behouden voor het afbetalingsplan: +++684/2267/43956+++ Grt, Heidi
Ok. Bedankt ik voer het meteen uit.

Ter info: Het zal hoogst waarschijnlijk voor morgen zijn dat iemand van proximus zelf je kan verder helpen, gezien de achterliggende diensten nu niet meer kunnen aangesproken worden .

Reputatie 6
Badge +3
Dag Philip,

We kunnen pas een 'uitstel voor betaling' aanvragen vanaf wanneer de betaaldatum overschreden is en dit is pas op 23/10/2018.

Mvg. Wilfried
Reputatie 7
Badge +4

Dag Birgit,
In hoeveel keer wens je het openstaande saldo te betalen?
We kunnen een afbetalingsplan activeren in maximaal 4 keer.
Mvg, KoenN
 

Reputatie 1

Ok bedankt dit geeft mij al wat marge .

Reputatie 7
Badge +3

Graag gedaan!

Reputatie 7
Badge +3
Dag maria_074,
De factuur van 16/12/2018 was niet onderhevig aan domiciliëring aangezien het mandaat werd geactiveerd op 19/12/2018, na de opmaak van de factuur.
Het afbetalingsplan staat actief. De factuur van 16/12/2018 mag in 2x afbetaald worden.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 3
Badge +1
Dank u wel voor het nakijken , groetjes
Reputatie 1

@Joel M, ok, bedankt, dan doe ik het zo. :-) Groeten

Reputatie 7
Badge +3

@eduard.de.lange  Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic hierover. Het afbetalingsplan werd aangemaakt in 3 schijven. Je krijgt ook bevestiging per post. Groetjes, Antonella

Graag in 3 keer. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +3
't Is geactiveerd, meer info volgt per post!
Reputatie 6
Badge +2
Ik zou daarvoor in elk geval bellen naar 080022800. Je kan in het menu je openstaande saldo opvragen en zelfs kiezen voor een afbetalingsplan.

Of:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_late/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/een-laattijdige-betaling-bevestigen.html

Lees:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_remind/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/wat-gebeurt-er-als-u-niet-op-tijd-betaalt.html

Zie ook:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/afbetalingsplan-en-geblokkerde-diensten-30331

En:

https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/voorstel-afbetalingsplan-9249
Reputatie 6
Badge +3
Brecht, graag je bericht via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 met vermelding van je klantennummer. Groeten. Jan
Reputatie 5
Badge +2

Voor de domiciliering :
 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_direct/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/betalingsmethode/een-domiciliering-aanvragen-wijzigen-of-stopzetten.html

 

 

Ik zou het totaal in 6 keer willen betalen aub, alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +4

Dag Linda,
Kan je via uw profiel de klantgegevens aanvullen? (klantnr, telefoonnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, Koen

Beste @tina.b 

€110 per keer lijkt me een geschikt en beste oplossing. 

Eerste betaling mogelijk vanaf 25/3 omwille van financiële problemen.

Kunnen de diensten weer opengezet worden? Ik zorg dat de laatste factuur voldaan wordt.

 

Alvast bedankt.

MVG

Reputatie 7
Badge +2

@samian49 

Het afbetalingsplan waarover je het hebt, werd gestopt omdat er op de 1ste vervaldag geen bedrag is binnengekomen.

Je aanrekening van 5-1-20 is nog steeds niet geweigerd door de bank, maar ook nog niet betaald : kan je die domiciliëring/betaling laten annuleren/weigeren ? Dan kunnen we een nieuw plan opstellen en proberen de datum rond je aanvraagdatum te zetten zodat er geen bijkomende kosten zouden komen.

groeten,

tina

 

Eerste betaling vóór 25/3. 

 

 

 

Alvast bedankt.

MVG

Reputatie 7
Badge +2

@Icajessss 

Wat bedoel je met “Ik zorg dat de laatste factuur voldaan wordt” :

Dient die dan niet opgenomen te worden in het afbetalingsplan ? Dan krijgen we een ander bedrag ?

ik had het plan net aangevraagd voor al de aanrekeningen bij elkaar… maar kan nog laten aanpassen !…

dus : laat je ons snel weten : afbetalingsplan voor enkel de 2 oudste aanrekeningen en jongste wordt betaald (liefst vandaag, want het is de vervaldag)

ofwel alle aanrekeningen in 1 plan ?  Door opmaak van een plan worden de producten actief.  

groeten, 

Tina

Reputatie 5
Badge +2

Vul zo veel mogelijk gegevens in kn uw profiel, zo kunnen proximus medewerkers u sneller vinden en helpen. Zie scherm rechts boven naast start een topic.

Reputatie 7
Badge +2

@Gianni.mertens Ik heb u de nodige info verstuurd via privébericht.Groetjes,Joel

Reageer