Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling

• 18 januari 2020
  • 278 reacties
  • 1276 Bekeken

Toon eerste bericht

278 reacties

Beste,
Wij hebben al meermaals een afbetalingsplan gekregen bij jullie, nu bel ik om nogmaals een afbetalingsplan aan te vragen, en de heer aan telefoon zei me dat ik er geen meer kan aanvragen en alles geblokkeerd staat??? Hoe kan dit? Hebben daarvoor steeds het afbetalingsplan correct opgevolgd 🤔

Mvg

Beste, 

Mijn afbetalingsplan spreekt op vandaag als deadline kan dit pas woensdag betalen daar ik pas mijn loon dan ontvang. Kan ik ergens een betalingsbelofte laten noteren? 

Mvg ,

Tom

Reputatie 7
Badge +2

@An2202 

Ik zie inmiddels een actief afbetalingsplan ?

groeten,

Tina

Beste, 

zou ik een betaaluitstel of een afbetalingsplan kunnen krijgen op mijn factuur met nr 7042660***.

door het corona gedoe Ben ik tijdelijk werkloos geweest en heb recent pas een job terug dus moet even wachten op mijn loon.

had een sms gekregen ze mijn diensten gingen afsluiten maar ik heb mijn gsm nodig voor mijn werk.

alvast bedankt!

Goeiemiddag ,

Heb meerdere keren geprobeerd om met de live chat een afbegalingsplan te bespreken maar helaas. 

Nu is mijn vraag om alsnog een plan te kunnen afspreken. Ben momenteel werkzoekend en kan echt niet zonder internet. Interimkantoren communiceren bijna alles online. 

Mvg, 

Tom

Beste, graag had ik een afbetalingsplan aangevraagd voor het achterstallig bedrag dat nog open staat. (444,94€). Ik heb geprobeerd de klantendienst te bellen, en heb gechat op messenger. Reeds geen antwoord van een ‘persoon’. Hoe kan ik dit correct aanvragen? 

Mvg

Reputatie 7
Badge +2

@tamaraweeda Als er een mogelijkheid of een oplossing was dan had ik die al veel eerder zelf voorgesteld.Maar die er spijtig genoeg niet.Groetjes,Joel

612750***

Zouden wij een afbetalingsplan kunnen verkrijgen aub?

Mvg

TUI: morgen komen de proximus forummedewerkers hier terug langs om je hierbij verder te helpen

Reputatie 1

Ok bedankt

Hallo, Zou het mogelijk zijn mij een gespreide betaling toe te kennen voor mijn 2 laatste facturen? Gezien het corona virus, en mijn tijdelijke werkloosheid is het voor mij onmogelijk deze factuur in 1 x te betalen.

Bedankt voor Uw begrip

Is het mogelijk om voor factuur 7031095208 uitstel van betaling te krijgen?

Mvg Philippe  

Reputatie 7
Badge +3

@samian49  De financiële dienst heeft een uitstel van betaling goedgekeurd tot 13/01. Een latere datum was helaas niet mogelijk. Groetjes, Antonella

Beste, is het mogelijk om voor mijn laaste factuur uitstel van betaling te krijgen aub?
Of kan ik betalen in enkele keren. Alvast bedankt.
Reputatie 1

Beste,

Graag zou ik een afbetalingsplan willen aanvragen voor factuur 7048649066 aub?

De eerdere, nog openstaande factuur wordt eind volgende week zonder fout betaald.

Dus enkel voor deze factuur 7048649066, indien mogelijk aub.

Indien niet mogelijk, mag het afbetalingsplan ook voor het totaal openstaande bedrag. Dan pas ik mij wel aan.

Bedankt!

Mvg

@Birgit Klein de financiële dienst heeft een afbetalingsplan in 3 schijven goedgekeurd. De eerste betaling van 132,02 euro dient te gebeuren vóór 21/02/2020. Dit wordt ook per brief bevestigd. Groetjes, Antonella

Beste Antonella

Ik heb tot op heden nog steed smijn aflossingplan nog niet gekregen via 

bpost ?

mvg Birgit k

Reputatie 7
Badge +2

@Jonckheere Peter Uitstel is ingegeven voor factuur 7032600785. Het bedrag moet uiterlijk op 22/4/20 op onze rekening staan.Groetjes,Joel

Mijn factuur is hoger uitgevallen (eigen schuld) dan verwacht. Ik vroeg me af of het mogelijk was dit in 4 of 5 keer af te betalen. Het factuurnummer is 7031754290 en mijn klantennummer 623458739. 

Alvast bedankt,

Mvg

Luna

Beste,

Zou het mogelijk zijn mij een gespreide betaling toe te kennen voor mijn laatste factuur? Gezien het corona virus, en mijn tijdelijke werkloosheid is het voor mij onmogelijk deze factuur in 1 x te betalen.

Met dank voor Uw begrip

Zo het mogelijk zijn om de laatste aanrekening in 8x te mogen betalen.

klantnummer is 603897*** en documentnummer is 7030576***

Reputatie 7
Badge +2

@Coudicoudi Ik heb juist contact gehad met de financiële dienst.Op dit ogenblik laat het systeem niet toe om een afbetalingsplan in te leiden(heeft te maken dat vorig plan de betalingen niet op tijd waren toegekomen).Dit gaat pas vanaf maandag opnieuw kunnen.Gelieve maandag ons terug een seintje te geven zodat we uw afbetalingsplan kunnen regelen.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +2

@thejojo Het afbetalingsplan van de laatste 3 facturen is als volgt: telkens moet het bedrag van 301,27EUR ten laatste de 30ste van elke maand op onze rekening staan.Anders vervalt het afbetalingsplan.Het afbetalingsplan is in 3 schijven.De overschrijvingen worden u toegestuurd.Groetjes,Joel

Goedemorgen,

Ik diende per 7 februari 81,73 euro te betalen en in de toekomst per 7 maart  nog is.  Kan ik uitstel krijgen tot 24 maart 2020 en dan integraal betalen?

Beste,

Is het mogelijk om ons laatste factuur (268.53€) in 3 x af te betalen aub? 

3x 89.51€

Mvg

Beste,

Is het mogelijk om ons laatste factuur (299,60€) in 3 x af te betalen aub? 

2x 100€ 1x 99,60€?

Mvg

Reageer