Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling



Toon eerste bericht

312 reacties

Ik heb mijn diensten echt nodig voor mijn werk ik betaal met domiciliëring dus gaat zo wie zo door ander ga ik naar andere provider mvg

Beste,

 

een tijdje geleden heb ik bij jullie een afbetalingsplan aangevraagd voor mijn achterstallige betaling. Deze werd goedgekeurd. Nu heb ik begin sept. €300 gestort naar proximus. Toch krijg ik weer een bericht dat mijn diensten worden afgesloten.  Wat moet ik hiermee doen?Ook zou ik voortaan graag terug een domiciliëring willen aanvragen. Hoe kan ik Dit regelen? Mvg Yenthe Vermeulen

Reputatie 7
Badge +3

@tamaraweeda Er is spijtig genoeg geen mogelijkheid meer om uw diensten terug volledigactief te zetten zolang alle betalingen niet binnen zijn.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Snoopsiejj Sorry voor de late reactie maar ik zie dat ondertussen het afbetalingsplan in orde is gekomen.Groetjes,Joel

En als ik nu 25€ stort ik heb echt nodig mvg 

Ter info: Als er nog iemand van Proximus zelf hier langs komt (en de achterliggende diensten nog kunnen geraadpleegd worden) kunnen zij dit regelen voor u,  anders zal het voor morgen zijn.

Beste,
Wij hebben al meermaals een afbetalingsplan gekregen bij jullie, nu bel ik om nogmaals een afbetalingsplan aan te vragen, en de heer aan telefoon zei me dat ik er geen meer kan aanvragen en alles geblokkeerd staat??? Hoe kan dit? Hebben daarvoor steeds het afbetalingsplan correct opgevolgd 🤔
 

Mvg

Beste, 

Mijn afbetalingsplan spreekt op vandaag als deadline kan dit pas woensdag betalen daar ik pas mijn loon dan ontvang. Kan ik ergens een betalingsbelofte laten noteren? 

 

Mvg ,

Tom

Reputatie 7
Badge +3

@An2202 

Ik zie inmiddels een actief afbetalingsplan ?

groeten,

Tina

Beste, 

zou ik een betaaluitstel of een afbetalingsplan kunnen krijgen op mijn factuur met nr 7042660***.

door het corona gedoe Ben ik tijdelijk werkloos geweest en heb recent pas een job terug dus moet even wachten op mijn loon.

had een sms gekregen ze mijn diensten gingen afsluiten maar ik heb mijn gsm nodig voor mijn werk.

alvast bedankt!

Beste zou ik voor 1 maal een uitstel van betaling kunnen krijgen ?

 

mvg

shani van doorne 

Goeiemiddag ,

Heb meerdere keren geprobeerd om met de live chat een afbegalingsplan te bespreken maar helaas. 

 

Nu is mijn vraag om alsnog een plan te kunnen afspreken. Ben momenteel werkzoekend en kan echt niet zonder internet. Interimkantoren communiceren bijna alles online. 

 

Mvg, 

 

Tom

 

 

Beste ik moet mijn factuur betalen anders word mijn gsm afgesloten. Zou ik 1 week uitstel kunnen krijgen dan kan ik wel betalen.

 

mvg shani van doorne 

Beste, graag had ik een afbetalingsplan aangevraagd voor het achterstallig bedrag dat nog open staat. (444,94€). Ik heb geprobeerd de klantendienst te bellen, en heb gechat op messenger. Reeds geen antwoord van een ‘persoon’. Hoe kan ik dit correct aanvragen? 
 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@tamaraweeda Als er een mogelijkheid of een oplossing was dan had ik die al veel eerder zelf voorgesteld.Maar die er spijtig genoeg niet.Groetjes,Joel

612750***

 

Zouden wij een afbetalingsplan kunnen verkrijgen aub?

 

Mvg

TUI: morgen komen de proximus forummedewerkers hier terug langs om je hierbij verder te helpen

Reputatie 1

Ok bedankt

Hallo, Zou het mogelijk zijn mij een gespreide betaling toe te kennen voor mijn 2 laatste facturen? Gezien het corona virus, en mijn tijdelijke werkloosheid is het voor mij onmogelijk deze factuur in 1 x te betalen.

Bedankt voor Uw begrip

Reputatie 2

@AntonellaD Beste, Hebt u dit plan kunnen opstellen aub? Is dit in orde? Bedankt voor de hulp! Groetjes

Is het mogelijk om voor factuur 7031095208 uitstel van betaling te krijgen?

 

Mvg Philippe  

Reputatie 7
Badge +3

@samian49  De financiële dienst heeft een uitstel van betaling goedgekeurd tot 13/01. Een latere datum was helaas niet mogelijk. Groetjes, Antonella

Beste, is het mogelijk om voor mijn laaste factuur uitstel van betaling te krijgen aub?
Of kan ik betalen in enkele keren. Alvast bedankt.
Reputatie 2

Beste,

Graag zou ik een afbetalingsplan willen aanvragen voor factuur 7048649066 aub?

De eerdere, nog openstaande factuur wordt eind volgende week zonder fout betaald.

Dus enkel voor deze factuur 7048649066, indien mogelijk aub.

Indien niet mogelijk, mag het afbetalingsplan ook voor het totaal openstaande bedrag. Dan pas ik mij wel aan.

Bedankt!

Mvg

@Birgit Klein de financiële dienst heeft een afbetalingsplan in 3 schijven goedgekeurd. De eerste betaling van 132,02 euro dient te gebeuren vóór 21/02/2020. Dit wordt ook per brief bevestigd. Groetjes, Antonella

Beste Antonella

Ik heb tot op heden nog steed smijn aflossingplan nog niet gekregen via 

bpost ?

 

mvg Birgit k

Reageer