Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling



Toon eerste bericht

312 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Jonckheere Peter Uitstel is ingegeven voor factuur 7032600785. Het bedrag moet uiterlijk op 22/4/20 op onze rekening staan.Groetjes,Joel

Mijn factuur is hoger uitgevallen (eigen schuld) dan verwacht. Ik vroeg me af of het mogelijk was dit in 4 of 5 keer af te betalen. Het factuurnummer is 7031754290 en mijn klantennummer 623458739. 

 

Alvast bedankt,

 

Mvg

 

Luna

Beste,

Zou het mogelijk zijn mij een gespreide betaling toe te kennen voor mijn laatste factuur? Gezien het corona virus, en mijn tijdelijke werkloosheid is het voor mij onmogelijk deze factuur in 1 x te betalen.

Met dank voor Uw begrip

 

Zo het mogelijk zijn om de laatste aanrekening in 8x te mogen betalen.

klantnummer is 603897*** en documentnummer is 7030576***

Reputatie 7
Badge +3

@Coudicoudi Ik heb juist contact gehad met de financiële dienst.Op dit ogenblik laat het systeem niet toe om een afbetalingsplan in te leiden(heeft te maken dat vorig plan de betalingen niet op tijd waren toegekomen).Dit gaat pas vanaf maandag opnieuw kunnen.Gelieve maandag ons terug een seintje te geven zodat we uw afbetalingsplan kunnen regelen.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo Het afbetalingsplan van de laatste 3 facturen is als volgt: telkens moet het bedrag van 301,27EUR ten laatste de 30ste van elke maand op onze rekening staan.Anders vervalt het afbetalingsplan.Het afbetalingsplan is in 3 schijven.De overschrijvingen worden u toegestuurd.Groetjes,Joel

Goedemorgen,

 

Ik diende per 7 februari 81,73 euro te betalen en in de toekomst per 7 maart  nog is.  Kan ik uitstel krijgen tot 24 maart 2020 en dan integraal betalen?

Reputatie 7
Badge +3

@Karo001  Dag Karo, er staat een uitstel actief tot 26/2. Groetjes,  Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Shani 

we hebben ondertussen ook via privébericht gecommuniceerd.

Wordt opgevolgd.

Groetjes

Tina

Beste,

 

Is het mogelijk om ons laatste factuur (268.53€) in 3 x af te betalen aub? 

3x 89.51€

 

Mvg

Beste,

 

Is het mogelijk om ons laatste factuur (299,60€) in 3 x af te betalen aub? 

2x 100€ 1x 99,60€?

 

Mvg

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Birgit Klein , je zou de brief deze week moeten ontvangen, laat je vrijdag een seintje als dat niet het geval is? Grt, Heidi

Heidi, 

Kan ik dit ook op email krijgen? 

Alsook is de softblock dan gedactiveerd? Want alles gaat behoorlijk traag. 

Bedankt voor je snelle reactie!!!

 

 

Zou het mogelijk zijn om een factuur in schijven te betalen aub het gaat over factuur 6748997871 mijn klantennummer is 616452485.
Reputatie 7
Badge +3

@Shani 

Ondertussen staan er 2 rekeningen open : en de vervaldag van de jongste aanrekening is morgen al.

Ik kan nu geen uitstel geven: kunnen we je helpen met een afbetalingsplan ? kan je via privébericht eventueel iets laten weten ?

Groeten

Tina

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Jens0201 

Momenteel is alles actief, betalingen zijn geregistreerd.

Afbetalingsplan is actief.

groeten,

Tina

@Jens0201 als je eventueel moest gebeld hebben laat eens weten of ze u hebben kunnen helpen.

Reputatie 6
Badge +3

Je kan nog altijd de telefonische optie van betaalbelofte registeren doen: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_remind/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/wat-gebeurt-er-als-u-niet-op-tijd-betaalt.html

Beste joel, 

Wil wel niet afgesloten worden in die tussentijd. 

Daarmee dat ik contact opgenomen heb. 

 

Mvg , 

Tom

 

Reputatie 2

@Joel M Perfect! Doe ik zeker!

Bedankt voor de snelle reactie!

Groetjes

Als het al doorgegeven werd kunnen ze op 0800 22 800 dit mss toch deblokkeren.

Reputatie 6
Badge +3

Omdat het een andere dienst is namelijk de facturatiedienst die instaat voor problemen op te lossen met een betaling van een openstaand saldo. Enkel zij kunnen dit laten deblokkeren bij de technische diensten zodat alles terug werkt.

hier komt niemand van proximus zelf op het forum op een zaterdag of zondag, maar je kunt altijd proberen (ook op zondag) op het gratis nummer 0800 22 800 om te zien of ze je enigszins kunnen verder helpen, het is normaal bedoelt voor technische problemen maar ik zou het toch proberen...

Ik kreeg deze week een sms dat ik de 100 euro resterend bedrag van de factuur moest betalen of dat anders 5 dagen later de diensten gingen geschorst worden. De betaling is bij jullie binnen maar vandaag toch een sms gekregen dat alle diensten geschorst zijn ondanks alleen de factuur nog openstaat die 2 dagen vervallen is en er stond ook niet in de sms dat het om dit bedrag ging! Nu al de hele dag zonder internet en door alles bij Proximus te hebben (internet, gsm, tv) naar de winkel mogen lopen om een herlaadkaart te kopen voor mijn belangrijke en dringende oproepen toch nog te kunnen uitvoeren die ik vandaag moest doen!! Jarenlang bij orange klant geweest en daar heb ik dit nooit meegemaakt, ook betaalde ik veel minder bij hun. Ik zou willen dat mijn diensten terug opengezet worden.

Maandag als de proximus medewerkers hier terug op het forum langskomen zullen ze u hierbij verder helpen.

Reageer