Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling



Toon eerste bericht

312 reacties

Beste @tina.b 

€110 per keer lijkt me een geschikt en beste oplossing. 

Eerste betaling mogelijk vanaf 25/3 omwille van financiële problemen.

Kunnen de diensten weer opengezet worden? Ik zorg dat de laatste factuur voldaan wordt.

 

Alvast bedankt.

MVG

Reputatie 7
Badge +3

@samian49 

Het afbetalingsplan waarover je het hebt, werd gestopt omdat er op de 1ste vervaldag geen bedrag is binnengekomen.

Je aanrekening van 5-1-20 is nog steeds niet geweigerd door de bank, maar ook nog niet betaald : kan je die domiciliëring/betaling laten annuleren/weigeren ? Dan kunnen we een nieuw plan opstellen en proberen de datum rond je aanvraagdatum te zetten zodat er geen bijkomende kosten zouden komen.

groeten,

tina

 

Eerste betaling vóór 25/3. 

 

 

 

Alvast bedankt.

MVG

Reputatie 7
Badge +3

@Icajessss 

Wat bedoel je met “Ik zorg dat de laatste factuur voldaan wordt” :

Dient die dan niet opgenomen te worden in het afbetalingsplan ? Dan krijgen we een ander bedrag ?

ik had het plan net aangevraagd voor al de aanrekeningen bij elkaar… maar kan nog laten aanpassen !…

dus : laat je ons snel weten : afbetalingsplan voor enkel de 2 oudste aanrekeningen en jongste wordt betaald (liefst vandaag, want het is de vervaldag)

ofwel alle aanrekeningen in 1 plan ?  Door opmaak van een plan worden de producten actief.  

groeten, 

Tina

Reputatie 6
Badge +2

Vul zo veel mogelijk gegevens in kn uw profiel, zo kunnen proximus medewerkers u sneller vinden en helpen. Zie scherm rechts boven naast start een topic.

Reputatie 7
Badge +3

@Gianni.mertens Ik heb u de nodige info verstuurd via privébericht.Groetjes,Joel

Beste

ik heb mijn diensten bij jullie stopgezet totaal bedrag is 355,94 euro. Kan ik een afbetalingsplan krijgen aub

mvg 

Beste,

 

Met dank voor Uw antwoord. Maar heb zonet gezien dat ik de vraag ook kon stellen via de chat op mijn proximus app en heb dit dan intussen ook gedaan. Zal verder wachten op mijn antwoord langs deze weg. 

 

Mvg

Beste, Joel ik kreeg net een mail met dit berichtje in, maar staat geen info in 

TUI: morgen komt iemand van Proximus zelf, hier terug langs die je kan verder helpen.

Sorry hoor de vele vragen maar ik krijg mijn loon pas de 6de word de lijn & de 4g weer toegelaten of pas als het bedrag betaald is?

Beste,

 

Heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn chat bericht in mijn app van proximus 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Gianni.mertens Als u de overschrijvingen de 7de telkens doet, komt dit wel op tijd toe.De producten en diensten gaan pas terug volledig werken als alle betalingen binnen zijn.Groetjes,Joel

Natuurlijk als dit nu aan de achterliggende dienst voor verder onderzoek doorgegeven werd moet eerst het antwoord afgewacht worden, maar als iemand van proximus zelf hier de draad opneemt kunnen ze u meer details geven.

Dus tot dan kan ik geen gebruik maken van berichten of 4g of niemand kunnen contacteren?? Dan zit ik nog redelijk wat dagen zonder gsm?

Ok dank u Martin

Reputatie 7
Badge +3

@tamaraweeda Ik heb het afbetalingsplan geactiveerd.U gaat de nodige overschrijvingen hiervan ontvangen via de post.Uw diensten kunnen pas terug actief worden gezet vanaf het ogenblik dat alle bedragen op onze rekening staan.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Gianni.mertens U gaat enkel de noodnummers kunnen contacteren. U blijft wel bereikbaar op de gsm. De rest gaat pas terug kunnen gebruikt worden van zodra alle facturen in orde zijn.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +4

Dag An2202,
Kan je via uw profiel de klantgegevens aanvullen? 
En in hoeveel keer wens je de factuur te betalen?
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, KoenN

@Birgit Klein de financiële dienst heeft een afbetalingsplan in 3 schijven goedgekeurd. De eerste betaling van 132,02 euro dient te gebeuren vóór 21/02/2020. Dit wordt ook per brief bevestigd. Groetjes, Antonella

Bedankt voor snel antwoord aub .

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Coudicoudi een afbetalingsplan werd opgemaakt en per post verzonden. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@lunaalexandre Ik heb een afbetalingsplan kunnen inleiden om in 3 schijven te betalen.U gaat de overschrijvingen via de post ontvangen.De bedragen(48,10EUR) moeten telkens uiterlijk de 22ste van elke maand op onze rekening staan anders vervalt het afbetalingsplan.Groetjes,Joel

Probleem is dat ik mijn diensten nodig heb voor mijn werk ik betaal vanaf 8 april zou dit asjeblieft kunnen geactiveerd worden mvg weeda Tamara 

Reputatie 7
Badge +3

@tamaraweeda Ik heb navraag gedaan bij de financiële dienst maar het is pas mogelijk vanaf het ogenblik dat al uw betalingen op onze rekening staan.Groetjes,Joel

Sorry voor de verwarring, alle openstaande facturen mogen op 1 plan opgemaakt worden. 

 

Met vriendelijke groeten, 

 

Jessica

 

 

 

 

Reageer