Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Kan niet inloggen via chrome browser op Proximus Pickx Ik kan wel inloggen op Proximus Pickx via microsoft edge. Via chrome heb ik reeds verschillende zaken geprobeerd maar krijg steeds dezelfde foutmelding bij het inloggen =>>> Bad Request Your browser sent a request that this server could not understand.
Af en toe geeft de BBOX 3 dhcp met default gateway 192.168.1.1 een ip adres uit de 192.168.10.1 range aan een PC. Hoe kan dat?
Beste, Sinds vandaag ben ik klant bij Proximus voor internet en telefonie. Ik kan mij echter niet inloggen via de Proximus Pickx app. Er komt steeds de melding dat er geen account gekoppeld is. Met vriendelijke groeten, Magali
Ik ben 100% zeker dat ik 9e heb ingevoerd als mijn huisnummer maar mijn order status toont gewoon 9, is dit normaal? Order number: R000000110000EOU9O
Wanneer wordt het bedrag van aankoop limiet via gsm abonnement weer op 0 gezet ?
Beste, Ik zou graag mijn abonnement naar het minimum zetten gezien ik in lockdown zit in het buitenland Mijn bedrijf is voor onbepaalde tijd gesloten in belgie en mijn gsm gebruik ik niet door absurde buitelandse tarieven hier in sint maarten. waar op de site kan ik contact maken met jullie via mail of chat, Bellen is geen optie aan 4.50eur per minuut. graag alles op absolute minimum, thuis wordt het internet niet gebruikt, en gsm werkt puur op de wifi hier. spaart me snel 130 euro per maand ik hier nog moet verblijven.
Ben een maand terug klant bij proximus en kan niet inloggen bij pickx ben enige beheerder en het lukt mij maar niet. Bedankt bij voorbaat
Blijkbaar is het voor Proximus, in tegenstelling tot andere operatoren, nog steeds niet mogelijk om Pay&Go (prepaid) SIM-kaarten, dan niet gepaard gaande met een nieuw nummer, bij defect of wisseling van formaat per post te laten bezorgen Voorgesteld wordt om bovenstaande in deze Corona Covid-19 tijden de betrokken achterliggende systemen en processen hiervoor te laten aanpassen Bovenstaande kan mijns inziens ook daarna nog zijn nut bewijzen bv. voor minder mobiele mensen
Hoe kan de smart WiFi , one ssid , uitgeschakeld worden ? Zodoende kunnen 2 apparaten weer met mekaar connectie leggen op dezelfde band . Bedankt
Hoi, mijn moeder zit al een tijdje in een woonzorgcentrum en had vroeger 2 myproximus accounts, 1 voor haar vaste lijn en 1 voor haar gsm. Toen ik haar vaste lijn heb opgezegd lieten ze mij verstaan dat die myproximus account ook zou worden verwijderd. Toevallig merkte ik deze week dat dit niet gebeurd is. Ik heb gebeld met een medewerker van proximus en die zegt dat er voor haar vaste lijn geen proximus account meer is en dat hij die dus ook niet kan verwijderen. Nochtans kan ik er wel op inloggen. Wat nu?
Ik schakelde terug over naar Proximus en mijn sms werkt niet meer op een iphone 7plus ( ios13) ik heb van proximus een sms ontvangen bij het opstarten van de nieuwe sim kaart maar ik kan geen sms versturen volgens de gegevens die ik vond staan de mms instellingen goed Waar kan ik de sms instellingen goed zetten? Als ik naar de helpdeks bel zeggen die dat alles goed staat bij proximus maar daarmee is mijn probleem niet opgelost ( 0800 22 800 )
Hallo, ik heb een bonus film gedownload maar zie nu dat die op de factuur aangerekend wordt?????
Proficiat aan @Martin @M_016 & @familievandesype , onze ‘Super Users’! Zij zijn onze experten voor het kwartaal! Bedankt voor de hulp die zij andere gebruikers op het forum bieden.
Vrijdag de nieuwe decoder geinstalleerd zonder problemen. Zaterdag startte de decoder op en schakelde direct weer uit, weer aan, weer uit, dit constanten het toestel reageerde op geen enkele toets. Na het volledig stroomloos plaatsen van decoder en afstandbediening werd het toestel opnieuw opgestart, maar nu is er geen enkele reactie na een druk op de afstandbediening. De oude decoder werd terug opgestart en deze werkt perfect.
Ik wil mij Pay&Go kaart identificeren maar het is een ‘ongeldig nummer’. Hoe kan ik dit het best oplossen? Alvast bedankt.
My Proximus app werkt niet, al enkele keren gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd. Vroeger nog wel af en toe gehad maar nooit zo lang en het geraakt ook niet opgelost. Steeds melding dat er geen internetverbinding is, zowel op 4g als wifi, wat onzin is natuurlijk. Altijd ‘oeps, er liep iets mis, foutje bij ons, niet bij jou. We werken er aan. Probeer later even opnieuw’ Daaronder ‘er is geen internetverbinding.’ Intriest dat je het duurste abonnement hebt, en dan een simpele app niet werkt.
Beste Telkens ik op de app inlog met mijn gegevens, keert hij telkens opnieuw naar het inlog scherm en moet ik dit opnieuw invullen. Na enkele keren kom ik dan toch op de app terecht, maar zie ik niks en kan ik niks bekijken en logt hij na een paar tellen opnieuw uit. Mijn account is zeker gekoppeld normaal gezien. op de laptop werkt het wel via de website en kan ik wel alles doen, maar via mijn gsm niet. Hoe komt dit?
Ik had maandag 13 april een gsm besteld met abonnement en er stond dat dit binnen 3 werkdagen geleverd zou worden maar er staat dat dit nog altijd wordt klaar gemaakt het gaat om bestelling R4WEBSHOP007254910 zoude jullie dit eens kunnen checken alvast bedankt
Deze week heb ik tijdens het inloggen vastgesteld dat mijn myproximus na 10jaar onbekend was geworden. Heb dan via een ander mailadres een nieuw account aangemaakt en deze terug als beheerder ingesteld en sindsdien kan ik geen tv meer kijken op de pickx app en op pc. Ik kan mij aanmelden maar het pictogram van play in de diverse kanalen komt niet meer tevoorschijn. Op de app is mijn aangemaakte myproximus account zelfs niet meer bekend. Heb wel onlangs een brief gekregen dat er problemen waren en verdachte activiteit op dit account en deze ging gedeactiveerd worden, maar deze werkte tot op heden nog altijd goed… Graag eens een oplossing vanwege proximus want de accounts worden soms zomaar gedeactiveerd zonder dat er iets gemeld word, mail al 2x zonder waarschuwing gedeactiveerd…
Als we via het digitale radiosignaal (via de decoder) naar de radio luisteren, valt deze verschillende keren per dag weg. De wifi + de internetverbinding valt ook meerdere keren per dag uit. Decoders + pc zijn verbonden via UTP kabels. Dus niet draadloos. Zou er een probleem zijn met het signaal in de straat ?
Ben op zoek naar nieuwe 2 stuks herlaadbare batterij 400mAh voor handset vaste telefoon. Twist 454. Na korte tijd niet meer bruikbaar. dus zijn de batterijtjes misschien aan vervanging toe? Ben overal gaan zoeken maar kan ze niet vinden. Wel met vermelding 800 enz… Waar kan ik die bestellen?
Voor alle opmerkingen of vragen ivm het Menu op de decoder en de instellingen op de V7 kunnen jullie in dit topic terecht.
Weet iemand of je de linksys volop ac3600 achter de bbox3 kan hangen, dit lukt mij niet.
In de tijd dat de dieren nog spraken … kon ik de opnameduur met betrekking tot een documentaire, film e.a. manueel instellen (instellingen, mijn account, …). Na 2 telefonische gesprekken op heden 18/04/2020 vm met de technische dienst van Proximus kon geen oplossing aangereikt worden / werd medegedeeld dat die opnameduur niet meer door de klant ingesteld kan worden … en ook niet door Proximus. Ik vind het geen probleem dat aan het einde van de documentaire, film, … nog een half uur toegevoegd wordt MAAR aan het begin eerst 5 minuten moeten kijken naar iets dat mij absoluut niet interesseert dat vind ik NOT DONE. Het doorspoelen tot het begin van de documentaire, film, … is ook prutswerk want ofwel ben je té vroeg terug op afspelen … of té laat … en kun je weer terugspoelen ...om dan ... jaja. WANNEER / HOE EEN DEGELIJKE OPLOSSING?
Ik heb al een tijdje een smart tv (android based) en wil van die decoder en de wifi bridge af. Mijn wifi is sterk genoeg om dat allemaal aan te kunnen, maar ik zou stilaan graag eens de kracht van mijn smart tv willen benutten.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.