Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Op 14/04/2020 deden we een aanvraag voor één of meerdere proximus diensten.(de vorige eigenaars van ons huis hadden ook proximus) Na verschillende telefonische contacten werd ons bevestigd dat jullie gingen langskomen op 5/05/2020 om deze diensten te installeren. Op 5/05/2020 kwam niemand van jullie langs, na opnieuw telefonisch contact kwam doodleuk de opmerking dat er eigenlijk geen afspraak ingepland stond. Opnieuw gebeld met de klantendienst om een nieuwe afspraak te maken, maar we moesten wachten op een mail. We kregen dezelfde mail of onderstaande mail, waarna ik opnieuw belde met de klantendienst. (al enkele malen klantonvriendelijke medewerkers gehad, kortaf, niet vriendelijk en niet behulpzaam) Ze gingen een "dossiertje" aanmaken en men zou ons telefonisch contacteren binnen de 42u. Nooit telefoon gehad, waarna ik opnieuw belde naar de klantendienst. Opnieuw hetzelfde verhaal. Gisteren hebben we opnieuw gebeld naar de klantendienst en hebben ze onze aanvraag voor meerder
Op 6 mei 2020 probeer ik een GSM + abonnement te bestellen via myproximus via iPhone, iPad en laptop. Ik sta als beheerder en krijg de boodschap “u bent geen eigenaar van de klantrekening”. Ik bel op 7 mei de klantendienst. Men brengt dit in orde en bevestiging van de aanvraag volgt. De bestelling zal op 11 mei geleverd worden. Op 11 mei niks… ik bel om 16h00 de klantendienst: U moet een betaalaanvraag krijgen per e-mail. De mail is niet doorgekomen (ook niet via spam), ik zend die (opnieuw). resultaat = geen e-mail. Ik bel opnieuw om 19h30. Opnieuw zend men de email door. 12/05 ‘s morgens: geen email. De bestelling blijft geblokkeerd in myproximus. Ik bel opnieuw op 12/05 om 8h00. Er blijkt een technisch probleem te zijn, maar er is pas om 9h00 iemand op de technische dienst. Men maakt een ticket aan: 10652563. Ik bel opnieuw om 10h00: Het ticket staat er en wij zullen dit binnen nu en 2 dagen (!) behandelen. Ik zie op de website van proximus dat verpleegkundigen voorrang krijgen gezi
Volgens dit knowledge artikel kan je een eigen router aansluiten op BBOX-3 via PPPoe settings. Ik heb dit nodig omdat een van mijn devices niet overweg kan met de DHCP van proximus. Wil daarom een andere DHCP server naast die van B-BOX-3. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_router_install/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/uw-priverouter-instellen-als-draadloze-router.html Nu probeer ik dit op mijn Apple Airport Time Capsule(TC) en de TC geeft geen error ivm de PPPoe settings maar is ook niet verbonden met internet. Er worden wel ip adressen uitgedeeld (via proximus dns?) dus ik weet niet goed wat er fout loopt. Iemand ervaring mee?
Hallo Ik vroeg me af of ik de powerline adaptors van Proximus kan koppelen met een andere powerline adaptor en zo ja met welke dan? Of is er een manier om hier achter te komen?
alhoewel in mijn instellingen staat voor nieuwe topics, neen krijg ik toch nog steeds een mail wanneer er een nieuw topic wordt aangemaakt hoe kan men dat stoppen ?
Do 7-5-2020 14.17 Goede dag, Door omstandigheid met kleinkind , heeft op pc zitten tokkelen, is een probleem opgetreden op de laptop ivm het aanmelden in Skynet met Windows Life Mail. Telkens ik Windows Life Mail aanzet en een nieuw bericht maak wordt de verbinding verbroken met Skynet. Momenteel werk ik met Proximus Mail via mijn Vodafone mobiele wifi maar kan niet afdrukken. Geen contact met internet. (?) In mijn account eigenschappen , van WLM, krijg ik in het venster aanmelden bij Skynet dat ik het paswoord moet invullen. Nu is net dat wat ik niet meer weet want door het voorval ben ik mijn bestand kwijt waar mijn paswoorden in stonden. Als ik een nieuw bericht stuur dan staat dat in de map uitgaande berichten van mijn echtgenote als twee account en wanneer het verstuurt wordt staat het in haar map INKOMEND. Wannet ik op internet ga via de huismodem verbreekt de verbinding na een paar minuten. Hoe kan ik de printscreens van vensters hier bijvoegen ? Mijn vraag is : Ik wee
Heb al maanden geen WiFi meer ! Bij Proximus zeggen ik zal verandert hebben ! Zou zelfs niet weten waar zoiets verandert maar wil zelfs mijn paswoord niet weg ! Ben eraan gewend ! voor lockdown was mail in tijden nog e-mails kon ophalen want dat kan allang niet meer vanwege ik enkel nog 4G heb ! mijn 4G gaat zo op weinig tijd tot de limiet dus stopte e-mails want die gingen vi wifi! soit dus smartwifi werd het ! Vond toen al van hehe weer zit Proximus te prutsen ! als na tijd mijn instelling op iPhone terug fabrieksinstelling zette moest ik WiFi inlog en paswoord fout ! Toen was ook de BBox naam weg en zag ik e-mail adres van mij als benaming mijn modem ! Vervelend maar had ik keus ? Nee is Proximus zijn handelen maar mijn sticker paswoord altijd fout ! lockfown kwam en maanden passeerden ! Gisteren moet na meer als een jaar de laptop aanzetten maar geen WiFi natuurlijk ! ik typte toen al beide keys ik op sticker zag in want dacht ik doe het fout ! niets dus ene was fout en de andere
Mijn vriend werkt met Pay&Go kaart. Hij heeft ondervonden dat zijn credit in één klap teniet werd gedaan bij een oproep via WhatsApp, waar er geen Wifi was. Is dit normaal ? Kan men dit verhinderen ?
Beste, al een gehele pois werkt mijn afstandsbediening TV digicorder Belgacom niet meer correct. Meerdere toetsen werken niet en of haperen. Ik stel voor dat u mij gewoon een nieuwe toestuurt please. Vriendelijke groeten,
Waarom zie ik enkel de Franse versie van Nostalgie op mijn keuzescherm? Kunnen we de Vlaamse versie niet beluisteren?
gewoon om de status te verkrijgen van het cloud programma voor pc dat nog steeds niet werkt, en niet meer te downloaden is groeten Guy
Hoe kan ik verschillende waardebonnen gebruiken op de website? Ik zou graag een nieuwe smartphone aankopen en als ik bij de laatste stap kom, kan ik precies maar 1 code invullen. Kan je als je 1 code hebt ingevuld er nog invullen? Ik durf niet echt op ‘Volgende’ te drukken uit schrik dat de code dan al verzilverd zou zijn en ik geen andere meer kan invullen. Alvast bedankt!
Bij de opzet van de proximus decoder en de Samsung QLED Q70R is de one remote manueel gekoppeld aan de proximus decoder. Dit werkte perfect. Sinds vanmorgen nadat de decoder zelf is uitgegaan (?) werkt de one remote niet meer voor de decoder. Alles geprobeerd, reset enz. Maar geen resultaat. Proximus zelf geeft geen ondersteuning voor de one remote..... Iemand een idee? De afstandbediening van de proximus decoder is ontoereikend en niet gebruiksvriendelijk voor mijn toepassingen. Er zit zelfs geen home knop op
Heb de laatste 2 weken regelmatig een probleem met het bekijken van opnames. Ofwel streaming probleem, of melding opname enkel te bekijken op decoder. Dit is zo voor mijn smartphone, tablet en computer. Heb de app al verwijderd, opnieuw geinstalleerd. Updates zijn ook recent. Dit is zeer vervelend
Ik gebruik al meerdere jaren het Norton antivirus abonnement van Proximus en heb hier tot voor kort nog nooit problemen mee gehad. De laatste maanden krijg ik echter steeds hetzelfde probleem, waarbij Norton mij de melding geeft dat mijn computer niet meer beschermd is. Als ik dan ga kijken wat er aan de hand is, blijkt dat ik mijn productsleutel opnieuw moet ingeven. Na het ingeven van mijn productsleutel zegt Norton dat er reeds een ander apparaat gebruik maakt van deze sleutel, steeds hetzelfde samsung apparaat dat mij niet toebehoort. Ik kan dan probleemloos het abonnement weer overzetten naar mijn eigen apparaat, en ben dan weer voor een paar dagen beschermd, tot opnieuw hetzelfde voorvalt en mijn licentie weer wordt afgenomen door dezelfde samsung gebruiker. Ik heb hier een paar weken geleden via de chat met een proximus medewerker over gesproken, die heeft mijn Norton abonnement dan geannuleerd en een nieuwe opgestart met een andere productsleutel, maar dit heeft duidelijk niet
Krijgen wij een vergoeding voor het stopzetten van voetbal?
Beste Hoewel ik zeer tevreden ben over de website en haar service, die ik bij Proximus heb lopen, ga ik in zee met een telesecretariaat die alle diensten in één heeft. Graag zou ik dan ook de website bij Proximus willen opzeggen en de transfercode aanvragen. Welke stappen dien ik nog verder te ondernemen? Dank voor uw respons. Vriendelijke groeten, dr Chris van der Linden
In kader van fraudebeheer: waar kan ik als klant laten beheren welke derde partijen mogen factureren op mijn Proximus acoount ? Als dit niet gaat, welke is de reden hiervoor ?
Beste, Reeds enige tijd ervaar ik problemen met de webmail van Proximus. Meer dan eens per dag kan er geen verbinding worden gemaakt met de mailserver. Kan ik dit verhelpen? Alvast veel dank.
Ik heb sinds gisteren fout 50 wanneer ik een sms stuur. En ook4g werkt niet. Ik zag al op een paar andere forum posts dat het werd opgelost door medewerkers. Bedankt
Mijn gsm is 24 april gestolen en heb sindsdien een nieuwe gsm gekregen. Heb al 2 keer gebeld met proximus om een nieuwe simkaart op te sturen maar hun uitleg was zeer vaag en kwam niet verder. Ik wou via dit platform een antwoord op mijn vraag of het mogelijk is om een nieuwe op te sturen en mijn oude te deactiveren. groetjes mounir hadnan
Ik zou graag mijn zolder (verdieping 2) inrichten om te gebruiken als bureau voor thuiswerk. Nu heb ik een huis met 3 verdiepingen . Modem bbox 3 staat op gelijkvloers, op verdieping 1 heb ik een utp kabel liggen (van vroegere pc) die rechtstreeks verbonden is met de modem. Op verdieping 1 staat momenteel een wifi extender (tplink re305) die het wifi signaal al doorverbind naar de zolder maar ik vind dit signaal nog altijd instabiel. Soms ben ik alleen verbonden met het netwerk en kan ik niet op internet… Zou een wifi booster van proximus een oplossing bieden? Wifi booster op verdieping 1 plaatsen geconnecteerd met de utp kabel zodat het signaal wordt doorgestuurd naar de zolder? Of zijn er nog andere oplossingen/mogelijkheden? Buiten de utp kabel naar de zolderverdieping verlengen... Alvast bedankt...
Het is blijkbaar niet mogelijk proximus cloud te installeren op pc windows 8.1. De cloud interface begint te flikkeren en houd niet op. Proximus cloud verwijderd. Blijkbaar is die cloud niet voor windows pc. Ik snap er niets van! Beste groeten.
“Hebt u een email-adres dat eindigt op skynet.be? U behoudt, ook na 1 juli 2019, dit adres. U kunt uw e-mails blijven raadplegen via de webmail op proximuspickx.be.” Betekent dit dan dat we met geen enkel ander mailprogramma nog onze mails kunnen ontvangen?
Beste, ik heb maandag mijn iPhone ontvangen met abonnement. Dit was met een epic beats abonnement. Alles ging prima maar ik wou toch overschakelen naar Tutimus XL omdat ik nogal een data gebruiker ben… toen ging het allemaal mis. Ik ontvang enkel 4g en heb geen toegang tot 4.5g voor hogere snelheden. In mijn instellingen staat VoLTE aan maar echter wanneer ik bel gaat dit over naar 3G en is de gesprekskwaliteit niet al te best… Daarnaast krijg ik geen verificatieberichten binnen voor verscheidene applicaties (via sms) voor Hello bank, Apple Pay, Gmail, noem maar op... ik heb al meerdere keren naar de technische dienst gebeld dit was ook nogal een avontuur. Eerste haakte midden gesprek af. Tweede probeerde me goed te helpen, ze had een belafspraak ingepland en vroeg me mijn simkaart uit de telefoon te halen. Dit heb ik gedaan. Toen belde de technieker en haakte direct af… Ik heb dan maar weer eens terug gebeld en al een geluk kwam ik weer bij dezelfde persoon terecht. Die heeft dan w
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.