Vraag
Problemen met aansluiting
Op 14/04/2020 deden we een aanvraag voor één of meerdere proximus diensten.(de vorige eigenaars van ons huis hadden ook proximus) Na verschillende telefonische contacten werd ons bevestigd dat jullie gingen langskomen op 5/05/2020 om deze diensten te installeren. Op 5/05/2020 kwam niemand van jullie langs, na opnieuw telefonisch contact kwam doodleuk de opmerking dat er eigenlijk geen afspraak ingepland stond. Opnieuw gebeld met de klantendienst om een nieuwe afspraak te maken, maar we moesten wachten op een mail. We kregen dezelfde mail of onderstaande mail, waarna ik opnieuw belde met de klantendienst. (al enkele malen klantonvriendelijke medewerkers gehad, kortaf, niet vriendelijk en niet behulpzaam) Ze gingen een "dossiertje" aanmaken en men zou ons telefonisch contacteren binnen de 42u. Nooit telefoon gehad, waarna ik opnieuw belde naar de klantendienst. Opnieuw hetzelfde verhaal. Gisteren hebben we opnieuw gebeld naar de klantendienst en hebben ze onze aanvraag voor meerdere proximus diensten opnieuw gedaan. Vandaag krijgen we terug dezelfde mail. Ik denk dat we tot nu toe al heel veel geduld gehad hebben, maar nu raakt dit geduld toch stilaan op. Mijn vriendin en ik werken beiden in het onderwijs waardoor we internet nodig hebben. Tot nu toe doen we het steeds met ons 4G abonnement, maar ideaal is dit niet. Graag zou ik duidelijkheid willen wanneer het probleem effectief zal opgelost worden en wij internet en tv zullen hebben. Want het duurt nu al bijna een maand na onze eerste aanvraag. Indien het niet kan opgelost worden binnen de week, voel ik mij genoodzaakt om over te stappen naar de concurrentie! Hopelijk krijgen we nu wel eens een passend antwoord en raak dit probleem alsnog opgelost.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.