Skip to main content
Antwoord

mobiele data

  • May 7, 2020
  • 6 reacties
  • 135 Bekeken

Mijn vriend werkt met Pay&Go kaart.

Hij heeft ondervonden dat zijn credit in één klap teniet werd gedaan bij een oproep via WhatsApp, waar er geen Wifi was. Is dit normaal ? Kan men dit verhinderen ?

Beste antwoord door M_016

bv;

https://www.consumentenbond.nl/mobiel-abonnement/dataverbruik-android

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • May 7, 2020

zijn toestel zal waarschijnlijk overgeschakeld zijn op mobiel data aangezien er geen wifi was 


  • Auteur
  • Apprentice
  • May 7, 2020

Gaat dit dan automatisch ? Kan men iets wijzigen in de instellingen ?

 


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • Antwoord
  • May 7, 2020

Martin
  • May 7, 2020

Martin
  • May 7, 2020

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • May 12, 2020

@Magda_06 

inderdaad : via de instellingen kan je aangeven dat je toestel enkel na toestemming van gebruiker naar 4G kan als er geen wifi is.

Ik hoop dat jullie het gevonden hebben en dat het probleem is opgelost ?

groeten,

Tina