Op 6 mei 2020 probeer ik een GSM + abonnement te bestellen via myproximus via iPhone, iPad en laptop. Ik sta als beheerder en krijg de boodschap “u bent geen eigenaar van de klantrekening”. Ik bel op 7 mei de klantendienst. Men brengt dit in orde en bevestiging van de aanvraag volgt. De bestelling zal op 11 mei geleverd worden. Op 11 mei niks… ik bel om 16h00 de klantendienst: U moet een betaalaanvraag krijgen per e-mail. De mail is niet doorgekomen (ook niet via spam), ik zend die (opnieuw). resultaat = geen e-mail. Ik bel opnieuw om 19h30. Opnieuw zend men de email door. 12/05 ‘s morgens: geen email. De bestelling blijft geblokkeerd in myproximus. Ik bel opnieuw op 12/05 om 8h00. Er blijkt een technisch probleem te zijn, maar er is pas om 9h00 iemand op de technische dienst. Men maakt een ticket aan: 10652563. Ik bel opnieuw om 10h00: Het ticket staat er en wij zullen dit binnen nu en 2 dagen (!) behandelen. Ik zie op de website van proximus dat verpleegkundigen voorrang krijgen gezien covid-19 maar ik heb de GSM + abonnement donderdag nodig en er komt geen schot in de zaak. De email met betaalinstructies blijkt maar niet verzonden te kunnen worden. Help!
Vraag
Onmogelijk nieuwe GSM en abonnement te betalen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
