Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2021 was.
Recent actief
Wij wonen "te ver van een kastje" waardoor wij een beperkte snelheid met ons Proximus aansluiting hebben (6.1 Mbps volgens Speedtest). Is het mogelijk om een 4G abonnement voor het huis te nemen (zodat het 4G netwerk op onze Wifi wordt aangesloten) en verhoogd dit dan onze snelheid?
Hoe zeg ik na een verhuis mijn digitale televisie op ?
Orderbevestiging: R4WEBSHOP008314175 en zo ging ik de dag nadien naar het proximus center T3 Grote Markt Aalst.dood leuk wist de medewerker van proximus mij te vertellen dat mijn gereserveerde toestel zal verkocht zijn aan iemand anders, en dat ik moet wachten tot er een ander toestel geleverd worddit is absoluut zeer on klant vriendelijk,Hoe het nu verder moet weet niemandik ben gewoon weggestuurd.als klant wil ik geholpen worden op een correcte manier, ik overweeg een klacht als ik hier binnen de 24uur niets meer van verneem
Beste Is het mogelijk vol de e-mails van Proximus forum op een ander mailadres te laten toekomen want deze komt nu toe op a******.d*.b******@gmail.com maar ik zou dit graag wijzigen met vriendelijke groetenJasper De Haseleer
Hallo,Heeft de v7 een gewone Chromecast ingebouwd, of een Chromecast ultra?Of anders gesteld: kun je 4K content casten of max 1080p?Mvg
Help ik wens te weten waarom ik ineens bijna het driedubbele moet betalen ? Ik krijg ook al sinds juli geen facturen meer opgestuurd. Ook aanmelden op myproximus lukt niet want heb geen factuurnummer. En ik probeer al 1u40min binnen te geraken op de klantendienst zonder succes. Kan iemand me zo helpen?
hoe moet ik mijn bestelling anuleren en / of een nieuwe aanvragen omdat de vorige niet doorgaatmvg
Beste ,Ik ben van vandaag nieuwe klant, ik wil mij een e-mailadres aanmaken maar moet mij eerste registreren en daar lukt het niet… Er word gevraagd achter een klantnummer, activeringscode en factuurdatum. Dit alles heb ik niet, ook niet gekregen van de technieker daarnet… Kan iemand mij helpen aub ???
Als je een nieuwe modem installeert, worden alle opgenomen films behouden? Ook al zijn die al van bv 10 jaar terug?
Hallo,Kan er iemand mijn pickx account koppelen. Alvast bedankt
Programma npo2 voor vrijdag 4 september (zou 2 voor 12 en film The salesman willen programmeren) en zaterdag 5 september (kan Line of duty niet programmeren als serie) lijkt niet te kloppen.
Hallo,Ik had een vraagje: Ik ben net terug van Nederland, maar daar ging mijn 3G/4G mobiele data niet.Ik had wel Edge (E) constant, maar al wat ik ook probeerde,3G kwam op geen enkel moment op mijn iPhone. Daarbij kwam ik net over de grens weer in België, en daar ging mijn 3G mobiele data onmiddellijk aan.Wat moet ik nu doen?Ik heb iPhone 11, met dezelfde instellingen als anders, maar was wel de eerste keer dat ik in buitenland met deze iPhone was… Verder stonden alle instellingen zoals het bij mijn vorige iPhone ging zonder problemen. (Had de iPhone ook al herstart)Hopelijk is dit probleem opgelost voordat ik nog eens naar het buitenland ga… :-) Alvast bedankt!!! Mvg
We hebben thuis Proximus familyAan de kust hebben wij een 2 de verblijf waar we nu Telenet hebben maar we zouden graag daar ook een abonnement nemen ik heb gezien dat er hier alleen speciale pack voor is maar we zijn ook Ana het zien om thuis overtestappen op epic combo werkt dat abbonement ook met die 2de verblijf pack
Op 13/08 nieuwe digitale televisie + voetbal pakket besteld. Gingen normaal gezien gisteren langskomen rond de middag. Hele dag thuis geweest maar niemand gezien. Opeens rond 17u een telefoontje van de technieker dat ze er niet gingen geraken en morgen gingen langskomen (vandaag dus). Maar wéér niemand langsgekomen. Ik heb hiervoor 2 dagen verlof genomen om thuis te kunnen blijven. Maar dit is dus totaal verloren. Meer dan een halfuur aan de telefoon met klantendienst maar niets uit de bus gevallen. Doorverbinden, wachtrij, … en niemand kon mij helpen. Is toch niet zo moeilijk?! Via Facebook contact opgenomen maar weer hetzelfde liedje. Is dit zoveel gevraagd om een afspraak na te komen of op z’n minst iets te laten weten dat de technieker er vandaag opnieuw niet geraakte? Ik ben heel diep teleurgesteld en zal mijn conclusies moeten trekken en voor al mijn apparaten overstappen naar Telenet. Service 0,0.
Beste,Ik heb op 25/08 een bestelling geplaatst voor de samsung galaxy s20 met abbonement. Ondertussen heb ik al tweemaal mijn identiteitskaart moeten doorsturen naar IDcard@Proximus.com wat ik ook al tweemaal heb gedaan en ik ben al in contact geweest met de klantendienst, maar ik zie nog verder geen enkele update hierover. Volgens de website zou het binnen 3 dagen geleverd moeten zijn maar ik zie nog geen vooruitgang in de bestelling.Kan ik hier 1 of andere duidelijke update in krijgen van hoe het met mijn bestelling staat?Alvast bedanktMet vriendelijke groeten,Ben Dirix
De oplader doet het niet v mijn iphone SE. Laad niet op. Kan deze worden teruggestuurd? En kan ik een nieuwe krijgen ?
Beste,Ik kan niet meer inloggen op Myproximus op de website als beheerder. Ik had mijn bestaande email: d****.b****3@telenet.be gewijzigd naar d****.b*****6@proximus.be en ik kan met geen van beide inloggen, ook niet als ik mijn wachtwoord wijzig of Itsme. Ik kan geen nieuw inlog account maken omdat ik nog geen factuur heb ontvangen, omdat ik nieuwe klant ben. Hoe kan ik dit probleem verhelpen?Referentie van je aanvraag: R4WEBSHOP008173905
We hebben een Samsung z flip besteld maar na 2 dagen bleek dit een verkeerde keuze dus telefonisch geannuleerd perfect tot nu toe maar buiten de persoon van proximus gerkend want deze heeft gewoon beloftes gemaakt! Na 2 dagen bericht dat gsm zou opgestuurd worden ,weer telefonisch contact met belofte deze bestelling tegen te houden! Wat dacht je ? Weer een loze belofte gsm komt 2 dagen later toe in postkantoor! Naar postkantoor om bestelling Meteen terug te sturen! Begint dan pas de zever van 3 weken voor we ons geld (399€) terug krijgen! Ondertussen kunnen we geen nieuwe bestelling plaatsen want alles staat geblokkeerd bij deze prachtige operator! Dus uiteindelijk 189€ door de neus geboord omdat de actieve van Samsung ondertussen is afgelopen voor ear bus! Nu willen we toch uiteindelijk na teruggave van de 399€ een nieuwe bestelling plaatsen van een Samsung noten 20ultra blikt dat deze ook nog een 150€ opgeslagen is !!!! Ben benieuwd wat onze operator hier op te zeggen heeft??? Tens
BeStevorige week een bestelling geplaatst voor een mogelijk overstap van Telenet naar Proximus.heb daar ondertussen mij bevestiging van ontvangen via mail. Het probleem is dat ik enkel een Telenet kabel heb liggen in mijn huis. Iemand van Proximus ging dus komen kijken of de installatie gratis kan gebeuren en deze bestelling kan doorgaan. ( huis is op de rooilijn dus in Principe wel ).maar wie maakt de afspraak? Bellen jullie mij op? Of moet ik zelf bellen. Klantendienst is zeer moeilijk te bereiken en echt onduidelijk als je vragen hebt over nieuwe aansluiting.BeStel nummer ; R00000026008233428mvg
Ik heb Vorige week een pak genomen epic combo plus, waarop internetsnelheid staat tot 100 mb/s. volgens de test van mijn lijn doen ik dit te halen: Geadverteerde snelheidtot 100 Mbps download - tot 20 Mbps uploadMaximumsnelheid beschikbaar voor 61% van de lijnen met jouw configuratie74,5 Mbps download - 14,1 Mbps uploadGegarandeerde maximale snelheid. Dit is ook de minimale snelheid45,3 Mbps download - 14 Mbps uploadNormaal beschikbare snelheidDe werkelijke beschikbare snelheid zal na indienstelling meegedeeld worden via MyProximus. Je downloadvolume bevat 150 GB of is onbeperkt in een Pack. Als ik de speedtest doe zit ik telkens tussen de 10 en 20 mb/s. Dit lijkt me wel zeer weinig. Aan wat kan dit liggen?
Kan je buiten Europa ook op Pickx live , en eventueel opgenomen programmas (voor tijdsverschil) bekijken met een Vpn? Zo ja welke?
Ik kijk proximus tv via een wifi-bridge en elke dag op hetzelfde uur (11u53) valt het signaal uit. Dat duurt ongeveer 35 seconden. Ook ‘s avonds om 21u 10 valt het signaal uit. Wanneer ik de ethernetkabel gebruik doet zich hetzelfde fenomeen voor. Ook moet ik elke ochtend de decoder heropstarten. Ik heb een decoder V4 en een modem Bbox 3
hoi, gisteren kreeg ik een sms dat mijn mobiel internet bijna op was, wat raar is want ik heb 17GB en heb dit nog nooit voorgehad dat het op is, want ik heb bijna overal wifi.vandaag krijg ik een sms dat ik al 14 euro mobiel internet extra verbruikt heb…dus ik bel de klantendienst … na lang wachten krijg ik eindelijk iemand aan de lijn, die beweert dat ik maar 8GB internet heb en dat dit idd op is, maar zou een foutje in het systeem zijn.ik moest mijn gsm heropstarten en dan zou dit verholpen zijn… maar via de pc geeft hij nog steeds hetzelde probleem aan kan iemand mij helpen die er wel iets van kent?
Mijn schoonmoeder, 87 jaar oud, heeft nu voor het eerst digitale televisie (van Proximus). Tot nu had ze eenvoudige analoge tv. De eerste dag heeft ze met de afstandsbediening al een en ander verkeerd gedaan, waardoor ze gewoon geen televisie meer kon kijken…Bestaat er een mogelijkheid dat ik via het internet haar televisie van op afstand kan overnemen en op die wijze haar probleem kan oplossen, zonder telkens om en weer te moeten rijden?Alvast bedankt! Jo
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.