Skip to main content
Vraag

verkeerde bestelling smartphone maar volledig genegeerd door proximus

• August 25, 2020
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Bart Verdickt

We hebben een Samsung z flip besteld maar na 2 dagen bleek dit een verkeerde keuze dus telefonisch geannuleerd perfect tot nu toe maar buiten de persoon van proximus gerkend want deze heeft gewoon beloftes gemaakt! Na 2 dagen bericht dat gsm zou opgestuurd worden ,weer telefonisch contact met belofte deze bestelling tegen te houden! Wat dacht je ? Weer een loze belofte gsm komt 2 dagen later toe in postkantoor!  Naar postkantoor om bestelling Meteen terug te sturen! Begint dan pas de zever van 3 weken voor we ons geld (399€) terug krijgen! Ondertussen kunnen we geen nieuwe bestelling plaatsen want alles staat geblokkeerd bij deze prachtige operator! Dus uiteindelijk 189€ door de neus geboord omdat de actieve van Samsung ondertussen is afgelopen voor ear bus!  Nu willen we toch uiteindelijk na teruggave van de 399€ een nieuwe bestelling plaatsen van een Samsung noten 20ultra blikt dat deze ook nog een 150€ opgeslagen is !!!! Ben benieuwd wat onze operator hier op te zeggen heeft??? Tenslotte 189 + 150€ door de neus ! Bedankt proximus heel hard bedankt !!! Ik denk niet dat ik het hierbij laat want dit is afzetterij zuivere afzetterij! !!!!!!

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 31, 2020

@Bart Verdickt 

Wat jammer dat dit zo gelopen is.

Ik contacteer een dossierbeheerder en vraag voor een oplossing/bespreking.

Excuses.

Vriendelijke groeten

Tina