Skip to main content
Vraag

Kan niet inloggen MyProximus

  • August 25, 2020
  • 4 reacties
  • 233 Bekeken

Beste,
Ik kan niet meer inloggen op Myproximus op de website als beheerder. Ik had mijn bestaande email: d****.b****3@telenet.be gewijzigd naar d****.b*****6@proximus.be en ik kan met geen van beide inloggen, ook niet als ik mijn wachtwoord wijzig of Itsme. Ik kan geen nieuw inlog account maken omdat ik nog geen factuur heb ontvangen, omdat ik nieuwe klant ben. Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

Referentie van je aanvraag: R4WEBSHOP008173905

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • August 25, 2020

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 25, 2020

@Devotedscorpion 

beste,

ik zie dat je ook een mail hebt laten sturen naar MyProximus team, met dezelfde inhoud als hierboven.

Zij behandelen dit dossier verder en zullen je informeren (meestal via mail met instructies).

groeten

Tina

 


@tina.b 

Beste,

Amaai, die hebben wel nog een beetje tijd nodig om te reageren. Ik krijg nu al spijt dat ik ben overgestapt naar Proximus.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 31, 2020

@Devotedscorpion

door het jaar is het nochtans altijd zeer vlot gegaan : in deze vakantieperiode is het drukker dan verwacht , excuses

ik zie dat je 28-8 info hebt gekregen ? 

groeten

tina