Skip to main content
Vraag

KLACHT INDIENEN

  • August 27, 2020
  • 14 reacties
  • 283 Bekeken

Op 13/08 nieuwe digitale televisie + voetbal pakket besteld. Gingen normaal gezien gisteren langskomen rond de middag. Hele dag thuis geweest maar niemand gezien. Opeens rond 17u een telefoontje van de technieker dat ze er niet gingen geraken en morgen gingen langskomen (vandaag dus). Maar wéér niemand langsgekomen. 
 

Ik heb hiervoor 2 dagen verlof genomen om thuis te kunnen blijven. Maar dit is dus totaal verloren. 
 

Meer dan een halfuur aan de telefoon met klantendienst maar niets uit de bus gevallen. Doorverbinden, wachtrij, … en niemand kon mij helpen. Is toch niet zo moeilijk?! Via Facebook contact opgenomen maar weer hetzelfde liedje. 
 

Is dit zoveel gevraagd om een afspraak na te komen of op z’n minst iets te laten weten dat de technieker er vandaag opnieuw niet geraakte? 
 

Ik ben heel diep teleurgesteld en zal mijn conclusies moeten trekken en voor al mijn apparaten overstappen naar Telenet. 
 

Service 0,0. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

14 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • August 27, 2020

Dat is een van de ziektes van het huidige Proximus. Afspraken niet respecteren. Hopelijk lost een proximusmedewerker het morgen op..


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 27, 2020

Ze kunnen op zijn minst toch wel eens iets laten weten dat ze er niet geraken … is niet zoveel gevraagd toch? 
 

Maar owéé als wij een afspraak of factuur zouden missen ... 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 28, 2020

@Noa Cornaer Om te beginnen onze oprechte excuses voor het ongemak.En inderdaad men kan op zijn minst bellen als er iets is tussengekomen.Kan u mij het klantnummer en installatieadres bezorgen.Dan kijk ik het even na moest het ondertussen nog niet in orde zijn.Dit kan u via uw profile aanvullen.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 28, 2020

Neen nog altijd niet in orde. Heb het aangevuld via mijn profiel. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 28, 2020

Maar ik heb geen zin om weer weken te wachten en nóg een dag verlof te nemen. Als dit niet binnen enkele dagen is opgelost, hoeft het niet meer en stappen wij over naar een andere provider. 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 28, 2020

@Noa Cornaer Ik begrijp volkomen uw ongenoegen.Ik zou zelf ook zo reageren.Ik heb naar de technische dienst een bericht gestuurd om u dringend te contacteren.Dit onder dossier IM10844043.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 28, 2020

Ben benieuwd als we iets gaan horen ...


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 29, 2020

Nog steeds niets gehoord. Wij stappen over naar Telenet. Echt enorm teleurgesteld en kwaad. 


Martin
  • August 29, 2020

Ja als je weet dat een dossier afhandelen wel tot een week kan oplopen dan is dit niet te verwonderen  natuurlijk, mss toch nog eens afwachten hoe de mensen van proximus zelf je maandag kunnen te woord staan en je hierbij verder helpen, als ze hier  terug langkomen op het forum, enfin het is natuurlijk aan u en geef het louter ter info mee.


Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • August 30, 2020

De klant had wel al twee keer een afspraak die Proximus niet heeft nagekomen. Men moet dan ook niet te veel verontschuldigingen zoeken voor Proximus, ze zijn in fout. Punt. Zelfs Joel M heeft dat door, alhoewel ik meer en meer de indruk heb dat verontschuldigingen van iemand van Proximus ook maar een ingefluisterde standaardprocedure is. Ze moeten bij Proximus meer hun best doen. Dan zullen ze minder problemen veroorzaken.


Martin
  • August 30, 2020

Ja volledig mee akkoord als  je er ook duidelijk erbij zegt wie er in fout is en wie er meer zijn best moet doen, want op de pianist schieten zal niet helpen hoor . 

NB: ik moet hier weer herhalen dat ik hier maar voor de zoveelste keer meld hoe het in de realiteit aan toe gaat en is dit volgens mij zeker niet gelijk aan verontschuldigingen zoeken.


Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • August 30, 2020

Ik begrijp niet wat je nu eigenlijk wil zeggen. Als Proximus twee keer een afspraak heeft en twee keer niet komt opdagen dan is het toch duidelijk dat Proximus in de fout gaat. 


Martin
  • August 30, 2020

Proximus maar wie is dat dan bij Proximus juist die in de fout gaat en hoe ga je die daarvoor aanspreken, dat bedoel ik eigenlijk.

Hoeveel klachten en vele altijd van de zelfde aard komen er hier niet als sinds jaar en dag…..en trouwens op andere forums ook en dus is dit ook voor mij een bewijs dat dit niet de echt goede weg is om de verantwoordelijke = de leiding, in beweging te zetten om daar verbetering in te brengen, dit bedoel ik.

Trouwens als er afspraken iedere keer verkeerd lopen (en vele andere zaken trouwens ook) dat weet toch iedereen dat Proximus dan in de fout gegaan is, neen?

 

 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 31, 2020

@Noa Cornaer

Beste,

oprechte excuses, dit had zo niet mogen lopen.  ik begrijp niet waarom men niet tijdig heeft verwittigd

Ik zoek uit waar de uitvoering zit, wie er mee bezig is en hoe snel we kunnen helpen.

Er is een afspraak, maar het is me niet duidelijk wie ze ingeschreven heeft ?  ik probeer jullie te bellen.

vriendelijke groeten,

tina