Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
App heeft tot een poosje geleden altijd gewerkt. Wanneer ik nu via de app wil streamen (google chromecast) komt er een scherm met klaar om te kijken met het icoon van Proximus, maar verder gebeurt er niets. Hoe kan dit, wat is er ondertussen gewijzigd? Ps : de film die gisteren werd uitgezonden (Red Sparrow) werkt wel.
Sinds dinsdag is het geluid de hele tijd (incl. reclame) op CAZ en CAZ HD in mono ipv stereo. Op andere zenders zijn er geen problemen. Kan dit nagekeken worden? Alvast bedankt. Mvg
elke week gaat mijn dochter schaatsen en daar werk ik 1-2uur via mijn gsm op smart wifi van proximus. echter deze week staat er proximus free wifi. als ik daar op connecteer, moet ik mijn gsm nr ingeven en krijg ik 30min gratis internet en daarna is het gedaan. via 4G dan online gaan zoeken en gevonden dat je GEEN proximus wifi kan gebruiken op een gsm met een sim kaart dat niet van proximus is. WAT IS DAT VOOR ZEVER!!!. ik heb thuis een pack met internet, telefoon en wifi, proximus hot spot staat er ook op geactiveerd maar omdat mijn gsm bij orange zit mag ik dus GEEN gebruik maken van de hotspots? In de zomer zit ik in ons appartement en daar gebruik ik uitsluitend hotspot. dat zal nu ook afgelopen zijn dus en mag ik ofwel 4G gaan betalen of een internet lijn aanleggen voor die 2maand. ik begin het stilletjes aan beu te worden bij proximus, altijd met hun beperkingen die extra worden opgelegd en het word altijd slechter en slechter. vroeger ging TV overal een beetje, daarna veel ell
Wanneer ik mijn Internet Password wil wijzigen, staat daar een username eindigend op @SKYNET. Op mijn BBOX2 staat echter een PPP username eindigend op @PROXIMUS. Wanneer ik mijn wachtwoord wijzig via My Proximus gebeurt er niets: de BBOX2 blijft online (alsof oud wachtwoord gewoon werkt) op mijn eigen router krijg ik de melding ‘wrong username or password’. Ik heb reeds geprobeerd met usernamen xxx@SKYNET, xxx@PROXIMUS, en xxx, maar met geen van de drie variaties en mijn nieuwe paswoord kan ik een PPPoE verbinding opzetten. Hoe wijzig ik mijn wachtwoord en welke username moet ik gebruiken op m’n eigen router?
Tot op heden kan ik nog altijd niet casten in de tvapp,embleem van de chromecast komt niet op scherm van mijn iphone of ipad met ios 11,ook al de app verwijderd en terug geinstalleerd.l Heb al vernomen dat er hiermee problemen zijn,gezien hier op forum. Deze week is er een update geweest van de tvapp,maar er is nog geen oplossing i.v.m.het casten met de chromecast. Graag had ik geweten wat de laatste stand van zaken is om dit probleem op te lossen! Ik kijk uit naar jullie reactie,met dank bij voorbaat. Met vriendelijke groeten.
Pickx werkt wel maar voor de sport zenders, die betalend zijn!, krijg ik steeds de melding “stream not available”. niet leuk als je een avondje voetbal via de app had voorzien en al zeker niet omdat je beseft dat je wederom betaald om niets terug te krijgen is niet de eerste keer maar ik overweeg het wel de laatste keer te laten zijn
opname van Grey’s Anatomy op woensdag 29 januari 2020 rond 20u35 stond op 0 seconden en verdween na een dag of 3. Via chat zei Proximus-medewerker vorige week dat er technische problemen waren die dag en dat de fout zou hersteld worden. Intussen is er nog steeds niets hersteld. Wanneer wordt opname terug geplaatst?
Na het updaten van mijn NEO UH-8 Plus naar Android 5 (wat vereist is voor Pickx 5.1.3) (ticket https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/android-supported-devices-gewijzigd-48950 ), kan ik de app installeren, aanloggen, en zie ik de kanalen, programa’s en recordings staan ... Echter wanneer iets moet gestreamed worden krijg is steeds “streaming not avaialble”. Via andere tickets in pickx forum heb ik reeds App verwijderd, terug geinstalleerd, location services staan aan, tijdzone instelling nagekeken… Heb ik nog iets anders over het hoofd gezien ?
Hallo, Heb twee nieuwe PLC in gebruik genomen. Ze zijn met elkaar verbonden en kan op de B-Box 2 , settings en dergelijk veranderen en lezen. Maar krijg geen internet. Als ik de wifi op de pc aanzet heb ik wel internet via deze B-Box 2. Meermaals gereset en andere porten op de box geprobeerd geen internet. Dus via kabel over PLC geen internet. Moet er een setting veranderen in de B-Box 2?
Ik kreeg voor de tweede maal een mail van proximus waarin mij aanbevolen wordt over te schakelen naar smart wifi. Om eerlijk te zijn : ze beginnen slecht met "Dag Mijn Voornaam". Nu spreek ik nogal wat mensen aan met hun voornaam, mijn vrienden, goede buren, familie. Maar met Proximus heb ik een relatie "leverancier - klant" . Ik zal in mijn profiel mijn voornaam dan maar best vervangen door "Mijnheer". Over de mail zelf. Men zegt dat mijn bbox een serieuze boost heeft gekregen. Wat betekent dat? Ik zou nu ook een goede wifi krijgen in alle kamers in functie van mijn verbruik. Ik versta dat niet. Zo zou ik nog wat kunnen doorgaan. Maar wat is smart wifi nu echt, en wat zijn de voordelen? Ik begreep ooit dat smart wifi nog maar een SSID zou zijn en voor mij de frequentieband zou kiezen. Nu kies ik 5 Mhz omdat het signaal dank zij een repeater nog voldoende sterk is en sneller is, in jawel mijn luie zetel. Ga ik naar de plaats waar een tv staat en een pc, dan heb ik geen wifi nodig want
Goedemorgen, Ik zou graag mijn e-mailadres willen wijzigen. Log daartoe in op MyProximus. Daar vraagt het systeem om een telefoonnummer. Het systeem accepteert mijn Nederlandse mobiele nummer niet. Dientengevolge kan ik het e-mailadres ook niet wijzigen. Kunt u me helpen?
Beste, Via proximus pickx krijg ik na inloggen te zien dat er geen tv programma beschikbaar is. Kunnen jullie dit even nakijken aub ? Alvast bedankt
Hallo, ik heb achterstallige facturen.. Hierdoor is mijn internet en tv en gsm afgesloten. Ik ga deze straks betalen. Maar had nog een vraagje. Kan ik onmiddellijk een nieuwe aansluiting vragen indien de achterstallig facturen betaald zijn? Mijn laatste factuur was voor de decoders maar ik wil een nieuwe aansluiting. Dien ik deze dan te betalen of gewoon te houden voor de nieuwe aansluiting? Mvg kenny
Op mijn BBOX2 is de sticker waar het serienummer op staat, niet meer leesbaar. Hoe raak ik in de router web-interface om de instellingen te wijzigen?
Hallo, Tijdens het verbouwen zijn we vergeten LAN-kabels te trekken naar meerdere plaatsen in huis. Nu wil ik toch graag enkele LAN-kabels trekken naar bepaalde ruimtes. Echter komt er dus maar 1 kabel binnen in de woonkamer waarop de TR2007 Proximus contactdoos is op aangesloten. Via de schacht van de TR2007 Proximus contactdoos in de muur kan ik terug naar de kruipkelder om via daar de kabels te trekken. Maar nu is mijn vraag hoe kan ik best extra kabels aftakken? Alvast bedankt. Sam
En het gaat maar door ... De volgende die zou verdwijnen is Disney Junior dit volgens TotaalTV, en via verschillende forum s
Beste, Wanneer ik probeer in te loggen op proximus pickx krijg ik volgende error: Deze pagina werkt niet www.proximus.be kan dit verzoek momenteel niet verwerken. HTTP ERROR 502 Dit telt voor elke browser, heb reeds cookies ed verwijdered, PC schoon gemaakt, PC en modem herstart. Voorheen duurde het soms lang voor ik effectief ingelogd was maar nu lukt het dus helemaal niet meer. alvast bedankt mvg
Als mijn zoon op zijn computer iets download stopt het beeld van de tv. Als de download gedaan is dan is alles weer normaal. Nog iemand die daar problemen mee heeft. Ondertussen weer oude decoder aangesloten en geen problemen. Met de V7 wel probleem.
milieu is belangrijk en er zijn nog velen, zoals ikzelf die de factuur afdrukken. Waarom dat paarse vlak op de factuur? Gaat iedere keer een hoop inkt aan verloren, ik begrijp dat Proximus met zijn kleuren er een persoonlijke tintje willen aan geven maar een kader in de Proximus kleuren zou toch ook al ok zijn denk ik.
Hallo Aan degene die de V7 Decoder hebben, oe is de beeldkwaliteit vergeleken tov de V6/Telenet Tv box? 1.5 week Proximus nu met een V6 en dit is voor ons niet meer om aan te zien komende van een Telenet Tv box Het gaat dus ofwel terug naar Telenet gaan worden of hopen op zo snel mogelijk een V7 box die dan hopelijk degelijk beeld weergeeft
Ik ben na meer dan 30 jaar en hele reeks problemen bij Proximus eind november overgestapt naar Telenet. Uren telefoons met technische en commerciële dienst. Alles mooi binnengebracht modem kabels, werd ook geregistreerd dat ik het had binnengebracht. Ik zou nog 31 euro terugkrijgen. Zonet kreeg ik een aanrekening van 190 euro 3 maanden box en abonnementen terwijl jullie de box al vanaf begin december in jullie bezit hebben. Waar zijn jullie eigenlijk mee bezig,,??? Gelieve recht te zetten,
volgens die mijnheer had ik een bedrag open staan van 4,95 euros van de maand augustus 2019 als ik dit niet betaal dan zou er een verhoging bij komen en de deurwaarders kosten. klop dat ik wist daar niets ik heb het nu betaald via argenta naar jullie rekening van proximus. kun u mij iets laten weten of was dat niet van julie misschien een soort phising ?? ik ben leon thiriart 0473****** email ****.********@skynet.be bedankt bij voorbaat leon
Kun je er iets aan doen da is traag
Beste, ik heb zondag een bestelling geplaatst maar ik heb nog steeds niets ontvangen van wanneer het geleverd word op my Proximus staat dat het in voorbereiding is Ik hoor helemaal niets meer van jullie en bpost ging het leveren daar heb ik ook nog niets van gehoort referentie nummer:R000000110000DZW49-1
sedert een dag op twee komt erop verschillende opnames enkel te zien via decoder, niet dat dit erg is want ik kijk toch meestal op de tv, NPO3 is normaal, maar niet die op één en Q2, Ze zijn wel te bekijken op TV en niet zoals enige tijd dat ze daar ook niet op stonden, raar Niet echt een probleem want ik heb toch geen harde schijf, ik heb een V5compact, vroeger met de V4 stonden ze dan op de harde schijf, Waarom het nu zo is weet ik niet, en het gaat nu over verschillende opnames,
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.