Uiteraard zijn beide decoders op dezelfde poort aangesloten geweest.
Installateur beweerde 2 decoders bij te hebben, beide nieuw maar vond het al raar dat er geen plastic meer rond de doos zat.
Na installatie heb ik dan Netflix opgezet, ik zag dan dat ik direct kon inloggen via iemand anders zijn account die er nog op stond, Email/paswoord waren ingevuld heb daar een foto van genomen en die persoon op dat email adres op de hoogte gebracht, hoe dit verder afloopt laat ik aan hem
De installateur die nog bezig was met papieren zag dat Netflix aanstond en schrok dat ik er zo snel was mee ingelogd, tja logisch ook als je nieuw zijnde V6 nog een actief Netflix account bevat (tot zover de nieuwe decoder)
Dit gemeld via de klantendienst een nieuwe decoder gekregen, ondertussen ook al naar 2 Proximus winkel geweest en ook daar is de beeldkwaliteit gewoon ruk op hun demo tv met de V6…
Dus heb de nieuwe V6 nog niet uitgepakt
Mij lijkt het dat de V6 gewoon een achterhaalt toestel is met brakke hardware en een upscaling om van te huilen.
De lijn is nagekeken was niks mis mee, met Tv/projector/pc monitor config is niks mis anders zou Telenet niet zo een goed beeld geven