Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik wil inloggen op de Proximus Pickx app met mijn gegevens van My Proximus, maar ik krijg steeds de melding dat de login niet gekoppeld is aan een Proximus Pickx account. kan je me verder helpen? Gr
ingelogd op Pickx app maar kan geen live beelden zien ! account is gekoppeld en kan inloggen en zie alles behalve live tv !
Beste, Ik kan niet inloggen op de cloud - er zou iets mis zijn met mijn paswoord. Als ik een nieuw probeer aan te vragen, dan heb ik daarvoor blijkbaar geen toestemming (“password retrieval feature is disabled")? Kunt u me snel iets laten weten, ik heb reeds 4 mensen aan de lijn gehad …
Ik verhuis op 25 maart naar mijn nieuw appartement. Verhuis is twee weken geleden bij proximuswinkel gemeld in Sint-Niklaas en op 25 maart komt er tussen 12.30 u en 17 u een technieker langs op mijn nieuw adres om alles aan te sluiten. Staat deze nog ingepland voor die dag? Klantnummer is Groetjes, Moesty
Ik vind via Google nog steeds mijn "oude" website terug die ik graag zou verwijdert zien. http://users.skynet.be/fa396709/index.html Hoe los ik dit op?
Beste, Ik heb zaterdag rond 00:55 de galaxy s20 plus bestelt. Waarvan ik 199 euro reeds al voor betaald heb. Heb het op mijn bestaande proximus abonnement toegevoegd. Hoewel ik tot nu toe nog geen bevestigingsmail heb ontvangen van mijn betaling en bestelnummer... Kan er iemand mij verder helpen?
Beste, Ik krijg bericht bij aanzetten GSM 0********8. Die is pas één week nieuw en geregistreerd in kantoor Oudenaarde voor 10€ + een gekochte betaalkaart van 15€. WAT IS HIER PROBLEEM.
Ik heb een Ipad met IOS10.3.3 met de melding erbij dat hij up to date is? Upgrade naar IOS12.4 gaat niet. Dus: wil ik nog Proximus TV op mijn ipad moet ik een nieuwe kopen, waar wel IOS12.4 op zit. Dus voor ik een nieuwe Ipad ga kopen is mijn vraag: heb ik IOS12.4 op Ipad nodig om Pickx terug opgestart te krijgen? Graag een antwoord van Proximus zelf.
Hoi, Ik wil inloggen op de Proximus Pickx app met mijn gegevens van My Proximus, maar ik krijg steeds de melding dat de login niet gekoppeld is aan een Proximus Pickx account. Reeds geprobeerd met 2 verschillende toestellen en met de recenste versie van de app, maar helaas zonder succes. Kunnen jullie kijken waar het probleem zit, zodat ik toegang krijg tot Proximus Pickx. Met vriendelijke groeten
Ik werk regelmatig bij mij ouders op mijn laptop. Wat ik ook doe, ik krijg de snelheid niet hoger dan 30Mbps, via Wifi of kabel maakt niet uit. Ze betalen voor een internet comfort, maar het is echt triest wat ze er voor terug krijgen. Technisch is de installatie volgens mij in orde, is de lijn dan zo enorm slecht dat dit niet sneller kan? Als proximus TV op staat word het al moeilijk om met een ander toestel een video te kijken. De lijn is *61
Mijn belkrediet bedraagt meer dan 16 euro en plotseling meldt Proximus doodleuk dat ik onvoldoende belkrediet heb om te sms 'en of te bellen . Ik bevind mij in Zwitserland en heb geen zin om torenhoge roaming kosten te betalen . Een email sturen naar Proximus zit er ook niet in want nergens wordt een email adres vermeld . Wat moet ik doen ? Wqchten tot ik terug in België ben ?? Bedankt Proximus voor de service.
Beste Nadat we klant werden bij Proximus is er een technieker langsgekomen om 3 decoders aan te sluiten. Deze heeft enkele tijd gewerkt. Wij namen telefonisch contact op met jullie diensten en er werd een nieuwe decoder opgestuurd. Nog steeds hebben wij geen televisie boven. Kan er een afspraak gemaakt worden om een technieker langs te komen? In afwachting, met vriendelijke groeten, Vanderstraeten
beste gisteren deed we een aankoop van een samsung galaxy s10 bij proximus. daarbij stond vermeld dat we gratis galaxy buds kregen. vandaag de galaxy s10 ontvangen zonder de galaxy buds. bel naar de klantendienst en ik moet daarvoor een mail sturen. kunnen jullie hier iets aandoen? waar moet ik een mail sturen? groeten
Ik heb door een stommiteit mijn afstandsbediening V3 weggegooid. Hoe kan ik aan een nieuwe geraken? Zit al een tijd te zoeken op de site maar zal aan mij liggen, ik kan het niet vinden. Wat moet ik doen
Ik heb momenteel een oude tablet met een micro simkaart. Ik heb ondertussen ook een nieuwe maar grotere tablet, voorlopig zonder simkaart. De bedoeling is: wanneer ik op reis ga mijn oude kleine tablet mee te nemen; terwijl ik thuis of in elders in Belgie mijn grotere tablet mee te nemen. Kan ik voor die nieuwe tablet een bijkomende (nano) simkaart krijgen zonder extra abonnement ? Aangezien de 2 toestellen een verschillend formaat hebben voor de simkaarten is het dus geen optie om die van het ene toestel in het andere te steken.
Zoals vorige maandag hebben we geen internet verbinding. Probleemoplossing geeft de foutmelding: “uw DNS-server is mogelijk niet beschikbaak”. Het gaat hier om een apotheek en zonder internet kunnen we niet goed functioneren… Vorige week maandag hebben we meerdere keren naar de klantendienst gebeld. Deze zeiden dat er een probleem was met de bak in de straat. Mijn collega is naar de bak gewandeld waar mensen van proximus aan het werken waren. Deze zeiden dat er normaal geen probleem was. De werkmannen van proximus waren heel behulpzaam en zijn zelfs komen kijken of er een probleem was bij ons thuis maar alles was in orde. Eén van hen is dan naar de centrale gereden en heeft het probleem daar opgelost. We hadden terug internet. Eén week later maandag weer zelfde probleem. We bellen naar de klantendienst. Weer zelfde verhaal. Ze zeggen er is een algemeen probleem. We bellen 2 uur later terug ze zeggen er is een probleem maar uw probleem was nog niet gemeld!!! andere mensen uit de straat
Beste, de laatste tijd is de snelheid van mijn WiFi netwerk serieus gedaald via een van de links die ik gevonden heb heb ik een referentie test uitgevoerd naast mijn modem. Aangezien ik op deze forum ergens gelezen heb van een download snelheid van ronde de 70 Mbps dan heb ik blijkbaar toch wel een probleem. Recent een mail ontvangen om de nieuwe slimme WiFi te activeren lukt ook al niet want ik krijg steeds een melding van sorry we kunnen niet starten een technische fout is opgetreden……...reset modem reeds gedaan doch zonder succes . Wat stellen jullie voor ? mvg Chris.
Beste Ik probeer al 20 minuten met iemand te spreken via het 0800 nummer omdat de mededeling ontbrak bij een betaling maar ik geraak met niemand aan de lijn. Kan iemand hier mij dan aub helpen?
Sins kort werkt de app niet meer en zegt dat deze niet gekoppeld is. Wat is de oplossing hier voor ?
Vrijdag kon ik ineens niet meer bellen, sms'en en had ik geen 4g meer via mijn werkgsm die ik ook privé gebruik. Er was namelijk een factuur niet betaald voor extra diensten. Ik was hiervan niet op de hoogte maar heb na wat navraag de factuur onmiddellijk betaald zo snel mogelujk terug te kunnen bellen. Maar het is nog steeds niet in orde. Van de helpdesk heb ik de belofte gekregen dat alles in orde is. Ik bel dagelijks 2 keer naar de helpdesk. Daar zeggen ze dan dat het zeker vandaag nog in orde zal zijn ... als ik dan terugbel ... binnen 4 uur zeker! Maar ik zit nu al dagen zonder. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Wie kan mij helpen?
Beste, Ik heb sinds 15/11/19 een Proximus Mobilus S abonnement op mijn Smartphone, maar ging gisterenmorgen om 10u naar Oudenaarde, om een SIMKAART te kopen voor een tweede persoonlijke GSM én om te melden dat ik op mijn PC via MY PROXIMUS bij selectie van een programma, steeds een FOUTMELDING ontving. Dit is nog zo voor sommige programma’s maar ik krijg wel mijn verbruik ten zien en waarschijnlijk ook de factuur. MAAR IK DACHT DAT IK MET DE SIMKAART voor PAY&GO-nummer 047943****, die ook kon opvolgen via MY PROXIMUS. Waarschijnlijk is dit niet zo en moed ik dit gewoon doen via bellen *121* of *120* ??? Als ik dit niet kan is dit nu ook niet zo erg, maar mijn eerste probleem was dat ik een aangekochte CODE in een Okay-winkel niet kon opladen .Dit is nu wel OPGELOST en OPGELADEN.
Beste, Sedert enkele tijd zie ik dat wanneer ik inlog in my proximus dat ik genoteerd sta als business klant ipv van prive en in de engelse taal ipv nederlands. De vraag is heeft dat belang? Mvg,
Sympathieke mensen, gisteren of eergisteren op Proximus-promotie ingegaan voor Mobilus S. Ik krijg een SMS dat ze vandaag een aanvraag tot overzetten gaan indienen om het abonnement over te zetten naar de ontvangen SIM-kaart met nummer ‘huppeldepup’, die ik uiteraard nog niet ontvangen heb. Dat is zo goed als direct in orde, maar nu geen GSM, geen 4G, maar mijn nieuwe abo begint wel al te lopen waarschijnlijk. Morgen zal ik ook wel geen SIm-kaart in de bus krijgen, zondag al helemaal niet. Wat is me dat voor een service? Ik zal maar naar een Proximus shop gaan zeker in de hoop dat ze me daar verder kunnen helpen. Je zou denk dat een grote speler van wanten weet.
Pickx app geeft aan dat account niet gekoppeld is.
Beste, omdat ik geen bevredigend antwoord krijg bij de klantendienst als in de shop en het e-mail contact al geruime tijd niet mer werkt richt ik me noodgedwongen via deze weg. Ik wisselde gisteren mijn oude GSM voor een smartphone.. Ondanks dat ik na de installatie van de SIMkaart niet gebeld heb, noch enige data verstuurd, was mijn tegoed van 19 Eu verdwenen voordat ik de tijd had mijn instellingen te configureren.. Blijkbaar was de schuldige het achtergrondverkeer van een aantal apps. Nochtans betrof het slechts een 50 talMB. Na wat opzoek werk blijkt dat Pay&go maar liefst 50ct per MB aanrekent. Dat betekent 500Eu/GB , wat gigantisch duur is. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die normaal begaafd is tegen een dergelijk tarief data verstuurt. Twee fototjes versturen zou je al 5 Eu kosten. Vervolgens kocht ik 15Eu herlaadbeurt. Volgens de Proximus website bevat deze 50 minuten telefoon, 250 SMS en 3GB data. Ik dacht dus safe te zitten. Bij het activeren bleek echter mijn 15
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.