Skip to main content
Vraag

Proximus Pickx werkt niet: account niet gekoppeld aan Proxiumus Pickx

  • February 27, 2020
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Hoi, 

 

Ik wil inloggen op de Proximus Pickx app met mijn gegevens van My Proximus, maar ik krijg steeds de melding dat de login niet gekoppeld is aan een Proximus Pickx account. Reeds geprobeerd met 2 verschillende toestellen en met de recenste versie van de app, maar helaas zonder succes.

 

Kunnen jullie kijken waar het probleem zit, zodat ik toegang krijg tot Proximus Pickx. 

 

Met vriendelijke groeten

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • February 27, 2020

@rjacobs 

je account is gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • February 27, 2020

@GeertC  Het is gelukt. Helemaal top! Bedankt voor de snelle reactie en de hulp. 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • February 27, 2020

Graag gedaan!

 

Geert