Skip to main content
Antwoord

gratis galaxy buds bij aankoop van een galaxy s10

  • December 11, 2019
  • 6 reacties
  • 623 Bekeken

beste

gisteren deed we een aankoop van een samsung galaxy s10 bij proximus.

daarbij stond vermeld dat we gratis galaxy buds kregen.

vandaag de galaxy s10 ontvangen zonder de galaxy buds.

bel naar de klantendienst en ik moet daarvoor een mail sturen.

kunnen jullie hier iets aandoen?

waar moet ik een mail sturen?

groeten

Beste antwoord door M_016

Ter info:

https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=3EU3L6KQ566YE

→ U dient hieromtrent een registratie bij Samsung uit te voeren

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • Antwoord
  • December 11, 2019

Ter info:

https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=3EU3L6KQ566YE

→ U dient hieromtrent een registratie bij Samsung uit te voeren


  • Auteur
  • Apprentice
  • December 11, 2019

dank u wel


Martin
  • December 11, 2019

Normaal vind je al de promo’s van Samsung hier terug 

https://www.samsung.com/be/promo/


  • Apprentice
  • February 26, 2020

Wij zitten met hetzelfde probleem, toestel gekocht maar geen buds, helaas werd er niet verteld dat je moest registreren via de Samsung-website. Actie afgelopen, buds langs onze neus voorbij.


Martin
  • February 26, 2020

Het staat inderdaad wat verstopt op de prox site in die zin dat je onderaan op voorwaarden moet klikken waar deze uitleg dan o.a. ook te vinden is.

Maar ik laat het verder over aan de proximus forummedewerkers voor een eventuele oplossing/voorstel.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 26, 2020

@NataschaXIII Het staat steeds vermeld in de algemene voorwaarden van de promotie hoe je deze kan bekomen. Groetjes, Antonella