Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Nu het voetbal overal voor onbepaalde duur stil ligt zien wij op alle betalende sports kanalen voortdurend herhalingen van wedstrijden van de voorbije maanden. Moeten wij daarvoor verder blijven betalen, of de bundel stop zetten?
hoe kan ik nu mijn aankoopbedrag verhogen om aankopen te kunnen doen online via gsm of shop krijg nu melding dat ik limiet heb berijkt heb?
Beste, Ik wou net de 2de aflevering (06 april) van Parker's Trail Australia seizoen 4 bekijken, maar vanaf minuut 45 is er enorm veel blokjesvorming,hortend geluid,kleuren die door elkaar lopen onmogelijk om nog te kunnen bekijken. Zou de 2de aflevering alstublieft kunnen terug geplaatst worden? Met vriendelijke groeten, familievandesype,
Ik moest blijkbaar mijn email binnen de 14 dagen activeren maar ben dit vergeten en ben nu telaat wat moet ik nu doen?
Ik ben sinds een week of 2 overgeschakeld van orange naar proximus en heb nu een abonnement met iphone 8. Ik kan geen uitgaande oproepen ontvangen, ik krijg niets en de beller krijgt te horen dat het nr niet is toegestaan. Ik heb reeds alle instellingen gecontroleerd die opde website van proximus staan. Bij alle nrs met * of # die ik moet bellen om iets in te stellen of uit te schakelen krijg ik een foutmelding.
waarom, word enkel de weergave in % gegeven bij korte en lange en korte termijn? Ik Vind het het belangrijkste dat dit ook word weergegeven bij alle. Tevens vind ik die capaciteit hier zeer klein op die cloud, tegenover die van Telenet. Ik heb hier nu17 items heb nog slechts 36% vrij. Bij Telenet kon ik die opnames ook nog eens jaren bewaren. En kon ik tot 105 langspeelfilms op die cloud zetten, bij die laatste decoder.
Beste forumleden. Ik heb deze vraag al eens gesteld via mijn professioneel profiel. Maar omdat het over mijn privéadres gaat, nogmaals een oproep aan onze experten. Waar blijft mijn modem die zogezegd op 5 november 2019 zogezegd om 5u s morgens aangeboden was en teruggestuurd is door Bpost naar Proximus? Of was dit toch een vroege 1 aprilgrap van Proximus? We zijn ondertussen al maanden verder en ik heb nog steeds een Bbox2
Heb een Android Note 9 met Android 10, alles werkt perfekt alleen zie ik geen provider op mijn telefoon. Vroeger was dit altijd zichtbaar, is geen noodzaak maar wel handig om in het buitenland te zien met welk netwerk je verbonden bent. Iemand een idee hoe dit kan? Bedankt. Peter
Momenteel heb Familus Fiber met de optie Fiber Boost 1 GIGA. Ik download dus aan 1000 Mbps (wat fantastisch is) en upload aan 50 Mbps. De uploadsnelheid is dus 1/20ste van de downloadsnelheid. Zijn er plannen om deze te verhogen? Ben hobby videograaf en moet zeer grote bestanden online backuppen. Aangezien dit meestal over een 500-800GB per project gaat duurt het uploaden waanzinnig lang. Momenteel laat ik ook mijn vaste PC dag en nacht aanstaan hiervoor. Een theoretische verhoging naar 250 Mbps zou bijvoorbeeld fantastisch zijn, of nog idealer een gelijktrekking van de uploadsnelheid naar de downloadsnelheid. Alvast bedankt!
Kan niet inloggen via chrome browser op Proximus Pickx Ik kan wel inloggen op Proximus Pickx via microsoft edge. Via chrome heb ik reeds verschillende zaken geprobeerd maar krijg steeds dezelfde foutmelding bij het inloggen =>>> Bad Request Your browser sent a request that this server could not understand.
Af en toe geeft de BBOX 3 dhcp met default gateway 192.168.1.1 een ip adres uit de 192.168.10.1 range aan een PC. Hoe kan dat?
Beste, Sinds vandaag ben ik klant bij Proximus voor internet en telefonie. Ik kan mij echter niet inloggen via de Proximus Pickx app. Er komt steeds de melding dat er geen account gekoppeld is. Met vriendelijke groeten, Magali
Ik ben 100% zeker dat ik 9e heb ingevoerd als mijn huisnummer maar mijn order status toont gewoon 9, is dit normaal? Order number: R000000110000EOU9O
Wanneer wordt het bedrag van aankoop limiet via gsm abonnement weer op 0 gezet ?
Beste, Ik zou graag mijn abonnement naar het minimum zetten gezien ik in lockdown zit in het buitenland Mijn bedrijf is voor onbepaalde tijd gesloten in belgie en mijn gsm gebruik ik niet door absurde buitelandse tarieven hier in sint maarten. waar op de site kan ik contact maken met jullie via mail of chat, Bellen is geen optie aan 4.50eur per minuut. graag alles op absolute minimum, thuis wordt het internet niet gebruikt, en gsm werkt puur op de wifi hier. spaart me snel 130 euro per maand ik hier nog moet verblijven.
Ben een maand terug klant bij proximus en kan niet inloggen bij pickx ben enige beheerder en het lukt mij maar niet. Bedankt bij voorbaat
Blijkbaar is het voor Proximus, in tegenstelling tot andere operatoren, nog steeds niet mogelijk om Pay&Go (prepaid) SIM-kaarten, dan niet gepaard gaande met een nieuw nummer, bij defect of wisseling van formaat per post te laten bezorgen Voorgesteld wordt om bovenstaande in deze Corona Covid-19 tijden de betrokken achterliggende systemen en processen hiervoor te laten aanpassen Bovenstaande kan mijns inziens ook daarna nog zijn nut bewijzen bv. voor minder mobiele mensen
Hoe kan de smart WiFi , one ssid , uitgeschakeld worden ? Zodoende kunnen 2 apparaten weer met mekaar connectie leggen op dezelfde band . Bedankt
Hoi, mijn moeder zit al een tijdje in een woonzorgcentrum en had vroeger 2 myproximus accounts, 1 voor haar vaste lijn en 1 voor haar gsm. Toen ik haar vaste lijn heb opgezegd lieten ze mij verstaan dat die myproximus account ook zou worden verwijderd. Toevallig merkte ik deze week dat dit niet gebeurd is. Ik heb gebeld met een medewerker van proximus en die zegt dat er voor haar vaste lijn geen proximus account meer is en dat hij die dus ook niet kan verwijderen. Nochtans kan ik er wel op inloggen. Wat nu?
Ik schakelde terug over naar Proximus en mijn sms werkt niet meer op een iphone 7plus ( ios13) ik heb van proximus een sms ontvangen bij het opstarten van de nieuwe sim kaart maar ik kan geen sms versturen volgens de gegevens die ik vond staan de mms instellingen goed Waar kan ik de sms instellingen goed zetten? Als ik naar de helpdeks bel zeggen die dat alles goed staat bij proximus maar daarmee is mijn probleem niet opgelost ( 0800 22 800 )
Hallo, ik heb een bonus film gedownload maar zie nu dat die op de factuur aangerekend wordt?????
Proficiat aan @Martin @M_016 & @familievandesype , onze ‘Super Users’! Zij zijn onze experten voor het kwartaal! Bedankt voor de hulp die zij andere gebruikers op het forum bieden.
Vrijdag de nieuwe decoder geinstalleerd zonder problemen. Zaterdag startte de decoder op en schakelde direct weer uit, weer aan, weer uit, dit constanten het toestel reageerde op geen enkele toets. Na het volledig stroomloos plaatsen van decoder en afstandbediening werd het toestel opnieuw opgestart, maar nu is er geen enkele reactie na een druk op de afstandbediening. De oude decoder werd terug opgestart en deze werkt perfect.
Ik wil mij Pay&Go kaart identificeren maar het is een ‘ongeldig nummer’. Hoe kan ik dit het best oplossen? Alvast bedankt.
My Proximus app werkt niet, al enkele keren gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd. Vroeger nog wel af en toe gehad maar nooit zo lang en het geraakt ook niet opgelost. Steeds melding dat er geen internetverbinding is, zowel op 4g als wifi, wat onzin is natuurlijk. Altijd ‘oeps, er liep iets mis, foutje bij ons, niet bij jou. We werken er aan. Probeer later even opnieuw’ Daaronder ‘er is geen internetverbinding.’ Intriest dat je het duurste abonnement hebt, en dan een simpele app niet werkt.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.