Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo, na eindeloze problemen met de v6 decoder heb ik een downgrade gedaan naar de v5 mini. Uiteraard werd dit vervangtoestel geleverd zonder bijpassende afstandbediening. Nu kan ik inderdaad via de v6 afstandbediening ingesteld op infrarood de decoder bedienen.Ik probeerde de afstandbediening op radiofrequentie in het menu in te stellen, maar kreeg een foutmelding enja idd v6 werkt via bluetooth en de v5 op radiofrequentie.Is het mogelijk om mijne nieuwe v6 bediening te swappen naar een v5 bediening zodat ik de decoder terug in de schuif onder mijn tv te plaatsen en kan bedienen via radiofrequentie.Alvast bedankt voor eenantwoord. Mvg
hallo,ik zou graag eens weten waar ik iemand kan bereiken in verband met sociaal tarief voor abonnement van iemand met erkenning van handicap van fod
Ik heb in maart een naamsverandering aangevraagd met formulier en id voor en achterkan, maan ontelbare keren bellen en formulier invullen krijg ik opnieuw een formulier Hoezo is dit og steeds niet in orde?
Onlangs is er tegenover ons een nieuwbouw gekomen. Ik zie nu dat op de site er glasvezel in nieuwe woningen wordt gelegd. Wij wonen 50m van de nieuwbouw dus ik vroeg mij af of ze niet gewoon de glasvezel kunnen doortrekken tot aan onze straat. De laatste tijd is ons internet ver onder de geadverteerde snelheid. We betalen nl voor 100 Mbits/s en krijgen hoogstens 35 Mbits/s wat ik toch wel matig vind. Ons internet is ook niet al te stabiel en valt vaak weg
Beste, op welke manier kan een abonnement van particulier niveau overgeschakeld worden naar een zakelijk niveau? Is het mogelijk om dit online te doen of via de MyProximus-app? Met vriendelijke groeten
Ik heb via Proximus een gratis domeinnaam geactiveerd. Een website heb ik niet nodig, maar kan ik via Proximus 3 e-mailadressen (...@mijndomeinnaam.be) activeren op dit domein ? En zo ja, wat kost dit mij ?
Beste proximods Ik porbeer nu al meerdere keren de gratis extra volume pack te activeren maar er komt altijd een foutmelding op. Kunt u dit probleem oplossen want hierdoor is mijn downloadsnelheid enorm traag. MVG
Beste Forum medewerkers, Begin januari hebben wij verschillende smartphones besteld voor onze bestaande abonnementen en recent nog één bestelling met een nieuw abonnement/nummer. Na ontelbare keren contact op te nemen met verschillende medewerkers heeft het 3-4 maanden later nog steeds NIETS opgeleverd en weten we nog steeds niet wanneer ons probleem opgelost zal worden. We blijven achter zonder duidelijkheid. Ons laatste contact was met Bizz Expert Myriam Van Eyken, die ons dossier persoonlijk zou opvolgen, dit is echter al een tijdje geleden dat we haar nog gehoord hebben dus probeer ik het via deze weg. De persoon die normaal de toestand van de orders opvolgt is het echter een beetje beu om steeds zelf achter dit probleem te moeten gaan. De werkgever wilde door deze nalatigheid van Proximus bijna overschakelen naar de concurrent. Dit hebben wij gelukkig weten te voorkomen omdat we blij zijn met de producten, maar er dient dan wel na 4 maanden alsmaar wachten snel een oplossin
Is je pay and go kaart ook geregistreerd bij gewoon herladen voor 5 euro?
Ik merk nadat ik Slimme Wifi heb geactiveerd de stabiliteit achteruit gaat van de wifi. Meermaals herstart deze heb ik de indruk. Is plots 5 Mghz weg, verliest een toestel zijn wifi connectie. Kan ik iets nakijken. Als ik me aanmeld als User op de modem zie ik niet echt problemen of kan ik geen logs nakijken ivm wifi. Ik heb niet de indruk dat de gewone internetconnectie wegvalt. Immers op kabel connectie zie ik geen problemen, ook niet op decoders. Ik heb bijkomend een wifibooster staan van Proximus om draadloos signaal/TV in slaapkamer in orde te krijgen en tevens het wifibereik boven te verbeteren. In de app op mijn smartphone komt ‘Proximus Home Optimizer’ komt de suggestie op kanaal aan te passen maar dat werkt niet. Ik zou niet geconnecteerd zijn op de modem B-Box3. Iemand ideeën uitgezonderd van herstart model even, want deed ik al meerdere malen.
Op het forum lees ik dat er eind vorig jaar een omruilactie was en dat mensen hun oude B-box2 werd vervangen door een nieuwe B-box3. Zelf beschik ik nog over een B-box2 en had graag vernomen of er nog zo’n omruilacties gepland staan? Vriendelijke groeten
We hebben ons geabonneerd op studio 100 go pass. Via de tablet werkt dit perfect. Via tv kunnen we enkel videoclips van K3 bekijken. Dit kan het aanbod op tv toch niet zijn?
vrijdag installateur langsgeweest voor aansluiting internet en tv. hoelang duurt het voor dit ook zichtbaar is in my proximus en wanneer kan ik dan oa pickx gebruiken
Op 14.03.2020 en opnieuw op 31.03.2020, kreeg ik zoals iedereen wellicht een sms’je van 8999 met o.a. de melding dat ik gratis kan bellen naar vaste lijnen (met mijn vast toestel). Vraag: hoe valt dat te rijmen met een ander sms’je, ditmaal van Proximus, dat ik in de tussentijd op 28.03.2020 kreeg? Volgens hetwelke: “je 120 belminuten in Belgie i(?)n de EU, inbegrepen bij je abonnement, zijn opgebruikt. Vanaf nu word je gefactureerd voor elke minuut tot het begin van volgende maand. Tip: Volg je verbruik op de voet via de MyProximus-app. https://myproximusapp.page.link/usage.(*) Tot binnenkort!” Hoe kan dat? Tenzij mijn vaste belminuten reeds in de twee weken vóór 14.03.2020 allemaal opgebruikt waren? (*)Die link bestaat niet eens: “Deze site is niet bereikbaar”! Ik heb trouwens in al die jaren als abonnee nooit eerder zo’n waarschuwings-sms ontvangen ivm mijn verbruik op de vaste lijn. Alweer zoiets dat ik met mijn simpele verstand niet begrijp.
welke procedure moet er gevolgd worden bij het overlijden van een alleenstaand familielid? er is een telefoonaansluiting en internet en televisie
Geachten, Ik bezit nog een (oud) e-mailadres, die nog zeer courant wordt gebruikt, en waar veel vrienden, kennissen en andere officiële instanties gebruik van maken, met als extensie “@belgacom.net” Ik had graag het wachtwoord van deze e-mailaccount willen wijzigen. Hoe doe ik dat ? Graag een seintje a.u.b. Gegroet. Roland Moens.
Wanneer ik een (c)PVR opname afspeel en nadien terugschakel naar live tv op de zender, dan wordt er bij mij in de linkerbovenhoek het Proximus logo en het tijdstip waarop ik de opname gestart heb weergeven en blijft dit staan. Dit is een soort van ghosting van wanneer je in het tv menu bent van de decoder wanneer je je opnames wil bekijken, tv guide wil bekijken,.... Enkel de decoder uitzetten helpt. Dit is bij mij altijd reproduceerbaar. Ik maak gebruik van de decoder v5 met HDD.
Beste, Mijn Belgacom V5 decoder hapert bij elke opname en recent ook tijdens het real-time kijken. Enkel uitschakelen helpt. Kan dit verholpen worden? Gr
Ik installeerde een wifi booster als access point via ethernet bij een bevriende proximus internet+tv klant (zelf ben tevreden proximus mobile klant) en heb volgende vragen: Kan men de booster via web http configureren/raadplegen (ik vond namelijk geen bruikbare poort open op zijn IP adres)? Kan men voor de booster 2.4 en 5 banden een kanaal kiezen? De booster koos zelf 1 en 100, maar: 1 is als default altijd erg druk bezet voor 2.4 (op de b-box3 koos ik daarom 6 en 60 welke terplekke toevallig zo goed als vrij waren) Bedient de booster als puur access point zowel 2.4 als 5? Ik zag enkel 5 led maar misschien was er enkel 5.0 contact (overigens: boost performantie was uitstekend) Hou je (en anderen) gezond.
Beste, De app werkt al enkele maanden niet goed op mijn Ipad. Ik ben zeker met 15 verschillende netwerken verbonden geweest. Heb de app 8 keer opnieuw geïnstalleerd. Ik heb een iPad pro. Het probleem ligt dus zeker en vast bij jullie app. Hij werkt werkelijk bagger slecht. Jullie app is nog slechter dan de gezondheid van Kim Yong Un. Hopelijk hebben jullie binnenkort een betere app. Of lossen jullie de vele problemen op. Groeten.
Hallo, Ook ik krijg telkens de melding bij het openen van proximus pickx, dat mijn login niet gekoppeld is... Activatie van account is gebeurd.
Beste, Ik heb op Google en andere forum topics gelezen dat Smart Wifi ervoor zorgt dat de 2.4GHz en 5GHz onder dezelfde SSID terecht zullen komen. Dat de modem automatisch naar de beste verbinding zoekt voor elk toestel. Ik verbind enkel mijn computer met de 5GHz zodat ik rond de 90mbps download snelheid krijg. Wanneer ik verbind met 2.4GHz daalt dit al tot 20mbps. Ik probeer er steeds voor te zorgen dat de computer altijd de hoogste download snelheid krijgt. Stel dat Smart Wifi aangezet wordt, en het gemiddelde download snelheid van alle toestellen stijgen tot bijvoorbeeld 40mbps. Dit vind ik niet voldoende voor de computer t.o.v. een download snelheid van 90mbps. Graag wil ik weten of ik ervoor kan zorgen dat de computer hogere prioriteit krijgt (of ik dit kan instellen) met Smart Wifi. Ook maak ik deze topic omdat mijn 5GHz verbinding al een week zo goed als plat ligt. Komt niet voor in de netwerken; en wanneer het er wel in voor komt, dan is er slechts enkele seconden verbindin
de cloud app was beloofd voor maart dan april.. zal zeker mei zijn ?? de website heeft zelfs dead-links om naar dir forum te komen als je support-forum klikt.. (omdat mijn regionale settings voor klavier BE-FR zijn) kom je op franse pagina.. bovenaan staat een taalkeuze box - klik NL : 404 deze pagina bestaat niet we wordt hoog tijd dat proximus eens degelijk web-developers aanneemt om deze problemen van dead links eens aan te passen.. dit oogt zeker niet professioneel… groeten Guy
de cloud app voor pc was beloofd voor maart - dan april -- zeker voor mei ? nog geen datum ?? groeten Guy
Beste, Ik geraak met mijn proximus nummer niet bij mijn huisart binnen. Ik krijg de melding dat dit nummer niet bestaat. Ook mijn echtgenoot en kinderen allemaal proximus nummers geraken niet binnen. Wanneer ik met het Orange abonnement van mijn werk bel of via Telenet nummer geraak ik wel binnen. Kan u mij zeggen wat het probleem is. Andere nummers kunnen we wel bellen via proximus nummer. Met vriendelijke groeten Inneke
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.