Skip to main content
Vraag

nieuwe aansluiting

  • April 20, 2020
  • 18 reacties
  • 457 Bekeken

vrijdag installateur langsgeweest voor aansluiting internet en tv.

hoelang duurt het voor dit ook zichtbaar is in my proximus en wanneer kan ik dan oa pickx gebruiken

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

18 reacties

Martin
  • April 20, 2020

dit vraagt inderdaad wat tijd tot alles doorgestroomd is maar morgen zullen de medewerkers die van proximus zelf zijn je hierbij wel kunnen verder helpen / inlichtingen geven.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 21, 2020

Dag @jacops francois dit kan inderdaad enkele dagen in beslag nemen, als je op je forumprofiel de klantgegevens aanvult kijken we dit graag voor je na. Grt, Heidi


Beste heidi, 

Profiel aangevuld

Klantnummer 619618***

 

Grt


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 21, 2020

Dag @jacops francois het order was nog niet volledig verwerkt. Ik heb gevraagd om dit af te werken, zodat jij gebruik kunt maken van onze apps. Grt, Heidi


Beste tot op heden kan ik pickx nog niet gebruiken, gebruik login van myproximus en krijg steeds dezelfd melding,


Martin
  • April 23, 2020

TUI: morgen komen de proximus medewerkers hier terug langs om je verder te helpen


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 24, 2020

@jacops francois Het order is er nu volledig door en alles staat actief. Kan je nog eens opnieuw proberen? Laat je ons iets weten? Groetjes, Antonella


Beste in my proximus is pickx nog niet gelinkt aan mijn account en kan het dus nog steeds niet gebruiken


Martin
  • April 24, 2020

pas maandag komt hier iemand terug langs die van proximus zelf is om deze instellingen na te trekken en eventueel bij te sturen.


Beste tot op heden is pickx nog steeds niet gelinkt aan mijn account


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • April 28, 2020

@jacops francois 

hier staat nochtans alles standaard geactiveerd/gelinkt.

Welke foutmelding krijg je precies ?

Op welk toestel probeer je pickx te installeren ?

Zie je in myProximus al je producten staan ?

groeten,

Tina

 


Krijg melding deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account

In my proximus staat pickx ook niet als gelinkt, wel proximus forum


Geprobeerd op laptop via site en op tablet en telefoon via app


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • April 28, 2020

ok, ik ga verder rondhoren wie dit kan oplossen !

groeten

Tina


 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • April 28, 2020

@jacops francois 

mijn technische collega zegt dat er net een aanpassing werd gedaan…

wil je alles eens uitzetten en opnieuw proberen ? met dank

gr,

Tina


Het werkt dank u


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • April 28, 2020

ok, fijn, blij dat het opgelost is :-)

groetjes

Tina