Skip to main content
Vraag

naamsverandering

  • April 29, 2020
  • 6 reacties
  • 797 Bekeken

Ik heb in maart een naamsverandering aangevraagd met formulier en id voor en achterkan, maan ontelbare keren bellen en formulier invullen krijg ik opnieuw een formulier

Hoezo is dit og steeds niet in orde?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 29, 2020

@joyce Defoort  Heb je de overnamedocumenten via e-mail doorgestuurd naar HBS.Cessions.NL@proximus.com? Zo niet, mag je dat nog even doen. Dan komen deze ineens bij de juiste dienst terecht. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Apprentice
  • April 30, 2020

beste Antonella

 

Ik kan de pdf niet openen. Kan je die doorsturen naar mijn gmail adres? defoortjoyce@gmail.com

Met vriendelijke groet

 


Martin
  • April 30, 2020

@joyce Defoort Klik nog een op deze link > HIER


  • Auteur
  • Apprentice
  • April 30, 2020

beste

 

Ik krijg het volgende : “AccessDeniedAccess denied”

met vriendelijke groet

 

Joyce


Martin
  • April 30, 2020

@joyce Defoort Dat is raar bij mij werkt dat, jebent toch ingelogd op het forum als je er op klikt.

Probeer hier nog eens > Download het overnamedocument (.pdf) 

Anders eens een andere browser proberen.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 30, 2020

@joyce Defoort Ik heb het document net doorgestuurd via e-mail. Groetjes, Antonella