Skip to main content
Vraag

proximus pickx app

  • April 26, 2020
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Beste,

 

De app werkt al enkele maanden niet goed op mijn Ipad. Ik ben zeker met 15 verschillende netwerken verbonden geweest. Heb de app 8 keer opnieuw geïnstalleerd. Ik heb een iPad pro. 

 

Het probleem ligt dus zeker en vast bij jullie app. Hij werkt werkelijk bagger slecht. Jullie app is nog slechter dan de gezondheid van Kim Yong Un. 

 

Hopelijk hebben jullie binnenkort een betere app. Of lossen jullie de vele problemen op.

 

Groeten.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • April 26, 2020

TUI: morgen komen de medewerkers, die van Proximus zelf zijn, hier terug langs op het forum om je verder info te geven.


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 27, 2020

Beste,

 

De app werkt al enkele maanden niet goed op mijn Ipad. Ik ben zeker met 15 verschillende netwerken verbonden geweest. Heb de app 8 keer opnieuw geïnstalleerd. Ik heb een iPad pro. 

 

Het probleem ligt dus zeker en vast bij jullie app. Hij werkt werkelijk bagger slecht. Jullie app is nog slechter dan de gezondheid van Kim Yong Un. 

 

Hopelijk hebben jullie binnenkort een betere app. Of lossen jullie de vele problemen op.

 

Groeten.


hi
kan je ons iets meer info geven over de problemen die je specifiek ondervind ?
blokkeert de app, ontbreekt er info ?