Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Geachte, Regelmatig heb ik voor dat wanneer ik naar PVR,opnames ga , ik enkel maar de zender en programma naam zie maar geen enkele opname. Enkel een reset verhelpt dit probleem. Het MAC adres van de decoder is (decoder V5 met HDD): 18:55:0f:80:95:14 Groeten, familievandesype
Beste, ik probeer een nieuwe SIM-kaart Pay&Go te activeren. Om te kunnen bellen, moet deze geregistreerd worden. Dit kan je pas doen als je het oproepnummer kent. Netjes de aanvraag gestart, na 2u wachten op een beloofde SMS, krijg ik iemand van de helpdesk aan de lijn die mij probeert te vertellen dat een “speciale” kaarten bestaan waar geen nummer aan toegekend is en die enkel via een proximus winkel kunnen geactiveerd worden. Wat is dit nu allemaal? Waarom staan er dan netjes een procedure om te registreren via 1973? Waarom krijg je een melding dat je een nummer via SMS zal toegewezen worden? Om dan na 2u wachten te horen dat je dit eigenlijk enkel via een winkel kan doen met dat type kaart? Is het zo moeilijk om dat meteen te zeggen?
ik moet regelmatig mijn wifi aan en uitzetten op mijn iPhone. Dit probleem heb ik sinds ik een wifi booster geïnstalleerd heb. HEt doet zich voor niet enkel bij de wifi-booster, maar ook tegen de router
Beste, Wanneer ik de Pickx app open, blijft het maar laden. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd en Op verschillende toestellen geprobeerd. Ben al enkele dagen aan het proberen’ De pickx app zit ook in mijn abbonement. Ik ben sinds enkele weken klant.
Sinds gisteren last van enorm trage wifi. Reeds alle stappen ondernomen. Resultaten snelheidstest; 0.11 Mbit/S download 1.45 mbit/s upload
Ik zit momenteel in een oud pack nl: Maxi Pack (voorganger van Tuttimus) en ik ben niet van plan om over te schakelen naar die Flex maar indien ik zou verhuizen naar een andere woonst zou ik dat oud pack verliezen en alzo gedwongen worden om over te schakelen naar die Flex of zou ik dat oud pack nog kunnen behouden?
Wat me opvalt is dat bij elk pack ook TV aangeboden wordt. Volgens wat ik hoor/lees kijken de meeste mensen enkel naar de Vlaamse kanalen, die tegenwoordig meestal ook via internet te bekijken zijn. 80 kanalen verkrijgbaar, kijkt er ooit iemand na of die alle 80 veel bekeken worden of niet? Hoe dan ook, waarom is er geen pack Internet + GSM, zonder TV? Persoonlijk denk ik dat hier wel vraag zou naar kunnen zijn.
Kan niet inloggen op Myproximus
Kan iemand me zeggen welke generaties van appleTV’s er compatibel zijn met de Pickx IOS app wanneer ze op de laatste Ios versie staan. Pickx app op Iphone zou compatibel zijn met Ios11 of nieuwer.. Ik vind echter niks terug van TVos version. Ik zou een appleTV 3de generatie willen aanschaffen maar weet niet of het hiermee lukt.
Complimenten aan het team van Proximus en 3SS de v7 werkt fantastisch een enorme verbetering tegenover de v4 Enkele kleine dingetjes zoals dat je hem nog niet kan toevoegen aan je huis in de Google home app maar voor de rest magnefiek PS is het mogenlijk om mij toe te voegen aan het besloten forum
Beste op 9/7 werden wij door een medewerker gecontacteerd om ons internet nog sneller en beter te laten lopen via gebruik van een 4G modem. We wilden hierop instappen maar de werkwijze om aan deze 4G modem te geraken was heel onduidelijk. We dienen onze B-Box op te sturen maar dan zitten we wel zonder aansluiting???? Een afspraak voor installatie van de 4G modem dient te gebeuren door een technieker. Afspraak maken via My Proximus. Waar te vinden???? Intussen mail ontvangen met retourbon om onze b-box op te sturen. Daar dit om heel vage en onduidelijke afspraken handelde heb ik op 11/7 opnieuw contact opgenomen met Proximus. Maar liefst een uur en 6 medewerkers verder kreeg ik eindelijk wat meer duidelijkheid over deze materie. Installatie en gebruik van de 4G modem is gratis en een technieker zou deze komen installeren. Ik kreeg een ticketnummer mee IM10759834. De afsprakendienst zou maandag of dinsdag contact opnemen. Indien niemand gehoord, contacteer zelf Proximus met het tick
Beste,bij upgrade abonnement op 2 juli 2020 nar Unlimited en Flex en Tv en internet is mij als trouwe klant een korting voorgesteld door inbrenger van contract tbv 10eur gedurende 12 maand. Nu op mijn volgende aanbieding factuur merk ik die korting niet. Graag nazicht en feedback Aub.
Ik heb momenteel een abbonement lopen met een smartphone bij (p30) 50euro per maand over een periode van 24maand Is het mogelijk om nog een 2de smartphone te kunnen krijgen? (s20) De gsm zou voor mijn vriendin zijn
Onlangs Pay&Go kaartje gekocht, geactiveerd via bijladen. Idee was om dit als backup-telefoon te gebruiken. Draarvoor ook Nokia 3310 (nostalgie) zonder 3G aangeschaft. Echter blijkt er steeds ‘No Service’ op te komen. Kan niet bellen, sms-en. Beide slots uitgeprobeert, pin code wordt gevraagd en gevalideerd. Dit kaartje in i-phone, no problem. Zie niet waar het nog aan kan liggen ...
Hallo, als ik wil inloggen op mail geeft hij mij steeds dat er een ander wachtwoord is en dat ik hiermee dus niks kan zien. Vraagt mij om uit te loggen en nieuw wachtwoord te kiezen. Maar ik kan mezelf niet uitloggen. Het systeem blijft vast zitten. Hoe fiks ik dit?
Beste Is het mogelijk voor bestaande Full Epic Combo abonnees om een Decoder V7 aan te vragen of is dit enkel voor nieuwe abonnees? Bijkomende vraag: Ik zie dat bestaande Epic combo abonnees ook kunnen genieten van de Apple TV promo maar wordt je huidige decoder dan gedeactiveerd of moet deze terug ingeleverd worden? Nieuwe abonnees ontvangen namelijk geen decoder meer indien ze kiezen voor een Apple TV. Alvast bedankt.
Recente opnames kan ik niet meer afspelen op de proximus pickx app. Ik krijg altijd de foutmelding stream niet beschikbaar. Wat is een oplossing hiervoor?
Zowel op mijn iPhone (met laatste IOS) als op Apple TV 4K werkt Pickx niet! Heb de app al verwijderd, iPhone uitgeschakeld, op 4G opgestart, of via wifi, maar niets helpt! Krijg dit te zien: Hoe kan dit opgelost worden. Ook bij Apple TV krijg ik dit draaiend wieltje te zien.
Mijn scherm van mijn Samsung is gebarsten en moet hersteld worden. Ik heb het aankoopbewijs nodig maar vind dit niet direct terug. Kan ik een kopie van het aankoopbewijs krijgen!
Beste We zullen beginnen bij het begin. Begin deze maand kreeg mijn pa een mail dat de v4 decoder vervangen ging worden door een v5. Een week later Ik zie dat de v7 decoder beschikbaar is en ik vraag deze aan helaas 🥜 🧀 niet gelukt toen heb ik maar gevraagd om de vervanging van de v4 naar v5 te annuleren aangezien ik liever even langer wacht dan oud materiaal te ontvangen.dit Werdt door de klantendienst bevestigd Een week later Ik zie dat het verschillende forumleden gelukt is om een opruiming te doen via de Messenger klantendienst dus ik waag mijn kans dit is gelukt ik content komt morgen 15 juli binnen Maar nu het probleem vandaag Werdt er namelijk toch een v5c geleverd ik bel met de klantendienst waar men mij zegt dat ik deze niet kan terugsturen aangezien het terugstuur label bestelt is voor de v4 dus dat ik deze maar moet binnen brengen bij een Proximus verkooppunt Maar nu zie ik het al gebeuren dat ik die lterugbreng dat ze dit niet registreren en dak uitei
ik heb op 27/3 een iphone 11 besteld. normaal werd die vandaag geleverd. 31/3. niets gezien.. naar proximus gebeld, en het pakket had vertraging.. ze konden mij niet vertellen wanneer die aan kwam.. wat nu? mvg Femke brams
beste Proximus, Gisteren na 8 dagen eindelijk een vervang-decoder gekregen. Blijkt een V5 compact te zijn. Is het normaal dat niet de nieuwste versie wordt geleverd (met harde schijf)? Er zat ook geen nieuwe afstandsbediening bij waardoor ik nog steeds met een originele zit uit de begindagen van digitale TV (Belgacom). Mvg, Diederik
Hoe kan ik mij uitschrijven om geen E-mails meer te ontvangen?
Geachte, Ik ben een nieuwe klant sinds een week en de app geeft me altijd de melding dat mijn login gegevens niet gekoppeld zijn aan pickx-account terwijl ik wel degelijk inlog met dezelfde account als in MyProximus waarvan ik beheerder ben. Alvast bedankt voor de hulp. Dirk
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.