Skip to main content
Vraag

Aanmelden Pickx app - account niet gekoppeld

  • July 15, 2020
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Geachte,


Ik ben een nieuwe klant sinds een week en de app geeft me altijd de melding dat mijn login gegevens niet gekoppeld zijn aan pickx-account terwijl ik wel degelijk inlog met dezelfde account als in MyProximus waarvan ik beheerder ben.

Alvast bedankt voor de hulp.

 

Dirk
 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 15, 2020

@DirkM 

 

we hebben je account opnieuw gekoppeld, kan je eens nakijken of de app nu werkt?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 15, 2020

Beste Geert,

 

Bedankt. De app werkt nu.

In de Proximuswinkel konden ze me vorige week niet helpen.

Thx.

 

Dirk