Skip to main content
Vraag

proximus picxk app werkt niet

  • July 18, 2020
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Beste, Wanneer ik de Pickx app open, blijft het maar laden. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd en Op verschillende toestellen geprobeerd. Ben al enkele dagen aan het proberen’ De pickx app zit ook in mijn abbonement. Ik ben sinds enkele weken klant.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • July 18, 2020

pas maandag komen de mensen van proximus zelf hier terug langs op het forum om je verder te helpen.

de helpdesk op 0800 22 800 is wel bereikbaar in het weekend maar of zij eventueel de nodige instellingen kunnen doen dat weet ik niet, mss moeten hiervoor de achterliggende diensten aanwezig zijn!


  • Auteur
  • Apprentice
  • July 18, 2020

Dit is Opgelost na tel contact met klantendienst !


Martin
  • July 18, 2020

@Melkastite super, blij te horen dat het opgelost is en bedankt voor je feedback .