Skip to main content
Vraag

mail geblokkeerd

  • July 16, 2020
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Hallo, als ik wil inloggen op mail geeft hij mij steeds dat er een ander wachtwoord is en dat ik hiermee dus niks kan zien. Vraagt mij om uit te loggen en nieuw wachtwoord te kiezen. Maar ik kan mezelf niet uitloggen. Het systeem blijft vast zitten. Hoe fiks ik dit?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • July 16, 2020

is het via de webversie dat je niet kunt inloggen op www.webmail.proximus.be 


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 16, 2020

Je kan via 080022800 of via de chat support ook altijd een reset van je paswoord aanvragen. 
Je kan (met enkele factuurgegevens zoals: klantennummer, factuurdatum en MyProximus activatiecode) onmiddellijk het nieuwe paswoord verkrijgen.