Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo, Kort vraagje : ondersteunt de BBOX3 een WPA3 (-PERSONAL) versleuteling? mvg
vorige week heeft een technieker fiber geplaatst bij mij thuis. hij heeft dan ook een nieuwe modem geplaatst . een bbox 3v+. nu heb ik mijn tutimus fiber laten overschakelen naar flex fiber.. de persoon van de klantendienst zij dat hij samen met de gatis wifi booster ook een nieuwe modem moet opsturen( ook een bbox3v+) maar ik heb al zo een modem van de technieker. wat moet ik met die modem doen als hij geleverd word.?? ik heb geen 2 modems nodig. danny
Kan je als bestaande klant ook overstappen naar Epic Combo? Indien ja, krijg je dan een nieuwe android decoder? Ik heb nu een oud pack Internet Maxi en een Epic mobiel abo, ik zou willen bekijken of zo’c epic combo niet voordeliger is.
Probleemstelling: Ik krijg melding dat ik over mijn dataverbruik zit. Oplossing dat aangeboden wordt: Bundel van 500MB aan 5€ bijkopen En dan: 1: dit kan enkel via app: akkoord 2: app werkt niet, want e-mailadres zit nog gekoppeld aan een ander account 3: emailadres omzetten gaat enkel op basis van factuurnummer 4: laatste factuur is reeds weg met oud papier, en deze consulteren via app gaat niet (zie punt 2) 5: telefonist wilt duplicaat opsturen met de post (heeft geen zin vanwege de vertraging) 6: als ik dan suggereer dat de beste oplossing is om over te schakelen naar een andere provider krijg ik als antwoord: dan moet u dat doen Conclusie: 1: probleem niet opgelost 2: bravo Proximus vanwege jullie flexibiliteit en vriendelijkheid (dit is cynisch) En nu? Mijn vraag: hebben nog mensen dit probleem voorgehad? En hoe hebben jullie dit kunnen oplossen?
Ik WIL IEDEREEN MET MIJN RECHT VAN VRIJE MENINGSUITIG BEHOEDEN VOOR WAT IK HEB DOORSTAAN EN NOG STEEDS. LEES AUB VERDER IK VROEG AL HEEL DE TIJD OM EEN CONTACTPERSOON EEN DIRECT CONTACT. ONMOGELIJK EEN COTACTFORMULIER INVULLEN; MET ALLE GEVOLGEN VANDIEN. IK BEN BEGONNEN MET AFGEWIMPLED TE WORDEN IETS TE KRIJGEN WAT IK NI WOU, DAT DAN NOG OPLIEP TOT 180 EURO IN MAAND?TERWIJL IK ALS TUSSENOPLOSSING GOEDKOPER ZOU AFZIJN DAN 56 EURO.. BERKEND OP MIJN MOGELIJKHEDEN EN NODEN. DAN IN CRISISTIJDEN ALS ALLEENSTAANDE MET ANGSTEN, WORD ER ZELF NI GELUISTERD, WAT BLIJKT UIT DE VERSCHILLENDE AFBETALINGSPLANNEN DIE IK KRIJG. OP PAPIER, NOG TUTTIMUS EN NOG MASSA’S TE BETALEN, TERWIJL 3 MEDEWERKERSMIJ ZEGGEN HET IS IN ORDE. DIEN EEN KLACHT IN EN BINNEN DE 48UUR HEEFT U ANTWOORD. NIKS GEHOORD NOG STEEDS NIET. BEHALVE OM 6UUR EEN SMS OM BINNEN DE 3 DAGEN BIJNA 600 EURO TE BETALEN TERWIJL IK KLANT BEN VANAF 21 JANUARI EN GOEDKOPER DAN 56 PER MAAND = “EPIC COMBO LIGHT” WAT IK 2X HAD AANGE
Ik bel normaal niet zoveel met mijn gsm, ik heb 120min in mijn bundel die ik tot nu nooit overschreed. Maar door uitzonderlijke omstandigheden ( vriendin in quarantaine ) ben ik er nu wel over gegaan. Nu kan ik mobiel verder bellen tegen 0,30€ / minuut (wat ik wel veel vind). Bestaat er geen mogelijk om extra bel minuten bij te kopen, vb in een bundel zoals je vroeger extra data bundels van 1GB kon kopen? Normaal voldoet mijn Smart15 abonnement.
ik heb me netflix abbo stop gezet, via me account van netflex moet ik hier voor proximus ook voor mailen/bellen ? Factureringsgegevens JE LIDMAATSCHAP Je lidmaatschap wordt opgezegd op:30 juli 2020 me zoon wil weer voetbal kijken...dus geen nexflix meer
Heb ik recht op een nieuwe gsm als ik mijn contract verlengde. Tel 047195**** of 048697**** Dank bij voorbaat Francois Stuyver
Beste, Ik hoop eindelijk dat u mij kunt helpen om mijn account dat nog steeds als business ingesteld staat naar privé te brengen. Het business statuut is ruim jaren gestopt (december 2006). Het probleem is dat ook mijn tuttimus pack niet kan genieten van my e-press, waar ik toch ook recht op heb. Kunnen jullie dit euvel verhelpen? Groetjes en prettig Nieuwjaar. Mistyme
De registratie blijkt onmogelijk te zijn voor pay en go kaartje!! Alle opties gedaan, maar niet geregistreerd! Ik versta er niets van wat is dat eigenlijk voor gedoe??
We hebben dinsdag een pay & go kaart laten omzetten naar een flex abbo. Helaas is dit abbo op zaterdag nog steeds niet actief terwijl we het dringend nodig hebben. Hopelijk kan dit snel in orde komen. Mvg, Niki
Hi, I’m paying for internet Maxi. Advertised, it is 100 Mbps. I never see that. I’m told by the technician who visits the house to analyse, that it is because of the “distance” I’m away from the closest center. Can you tell me dear Proximus, why should I care? You should be doing the necessary investments in our neighborhood, if you are charging double. If not, don’t advertise. What’s the solution to this situation? The commune in question is Terhulpen.
Beste, Sinds donderdag is onze nieuwbouwwoning aangesloten op het Proximus netwerk. Echter haal ik slechts een download snelheid van 6 en soms eens 18Mbps. Upload slechts 0,6Mbps! Na vele pogingen, bij de technische dienst binnen geraakt. Of ergens een call center dat voor Proximus werkt. Ik verwacht dat een technische dienst toch meer ervaring heeft in plaats van met het voorstel af te komen dat ze de modem eens gaan herstarten wat natuurlijk mijn probleem niet oplost. Wat kan ik doen en welke stappen kan ik ondernemen?
Beste, proximustvpickx app blijft laden. Gewoon bij openen. Kan niet inloggen. Al verschillende keren opnieuw geïnstalleerd. Ook al geprobeerd mijn account te koppelen aan het klantnummer maar dit werkt ook niet. Kun je me helpen aub?
Ik heb veel problemen met de internetverbinding. De verbinding wordt regelmatig verbroken en zelfs tijdens het werken is erg traag. Ik heb alle bekabelde verbindingen gecontroleerd en heb de doos en alle boosters opnieuw opgestart. In toch hebben we veel problemen. Kunt u alstublieft helpen?
Beste, Een bericht versturen naar verkorte nummers (vb. 4411 om een parkeerplaats te betalen via SMS) lukt niet meer sinds enkele maanden. Hebben jullie enig idee hoe dit kan opgelost worden? Alvast bedankt. Mvg, David
Tot een tijd geleden waren wij tevreden over de werking van de klantendienst. Je kon makkelijk iemand bereiken, en kreeg snel een antwoord. Maar nu stellen we ons terecht de vraag of alles daar nog wel ronddraait… Nadat op de website geen antwoord te vinden is op onze vraag, kiezen wij voor de optie ‘zo snel mogelijk terugbellen’ (door Proximus). (NB: Een email versturen functioneert niet meer. De ‘chat robot’ is ook waardeloos; je krijgt 2 keuzevragen en een derde ‘geen van beide’. Als je op 3 klikt kom je opnieuw bij de 2 zelfde keuzevragen.) Als we dus nà 2 uur nog niet teruggebeld worden, neem ik zelf de telefoon ter hand. ‘De wachttijd bedraagt tussen 5 en 10 minuten’, luidt het. Op dit eigenste moment hang ik nog steeds tevergeefs aan de lijn: de teller staat op 52 minuten…. Ondertussen werd er geen enkele keer doorgeschakeld. Ik kan dus enkel concluderen dat deze ‘eeuwigdurende’ wachtlijn gemaakt is omdat mensen zouden afhaken…. Welke ‘klantendienst durft het aan om een klant zo
Op 26 Juli werd ik (klantnr 2098224) door Proximus gecontacteerd, of ik niet beter overschakel van "Comfort package" naar nieuw pakket met "internet Maxi". Dit zou mij een meer stabiele verbinding en betere internet snelheid opleveren. Er werd ook gesproken of ik een gsm in het pakket wilde, waarbij ik "nee" antwoorde daar mijn gsm van het werk is. Gevolgen -> in het weekend merk ik dat mijn snelheid gedaald is naar 62 Mbps ( voordien haalde ik 76 Mbps via Comfort). Op dinsdag 31 Juni bel ikzelf terug naar de klantendienst. De persoon zegt mij dat ik pakket Tuttimus heb ontvangen waarbij ik nu 10€ meer betaal en dat dit verkeerd is, daar ik geen gsm wens in het pakket. Dit werd aangepast naar Familius (snelheid max 100 MBps, maar ik moet minimaal 85 Mbps halen volgens Proximus vanwege afstand tot centrale) dit is dezelfde prijs als mijn pakket nu met Comfort. Ik bel nogmaals op 1/07/2020 naar de technische dienst omdat snelheid nog altijd niet goed, waarbij ik een nummer moet
Mijn TV is zò ingesteld dat ik automatisch ondertiteling krijg op alle Frans- en Engelstalige zenders. De weergave van die ondertiteling loopt sedert dinsdag totaal in de knoei! Op Franstalige zenders (bv. la une/la deux/TF1): rechtstreeks is er wél nog ondertiteling. Daarentegen is er in de opgenomen versie van dezelfde uitzending helemaal geen ondertiteling. Ook niet via “Replay”. BBC1-BBC2: in de rechtstreekse uitzending is er wél ondertiteling, met verschillende kleuren (wit, blauw, groen). In dezelfde, opgenomen versie, is er enkel nog eenkleurige witte ondertiteling , met een véél kleiner en nauwelijks leesbaar lettertype. Wat voor een update is hier weer gebeurd? Wat hebben jullie weer proberen te doen met die ondertiteling? Graag enige uitleg aub.
Enige tijd geleden liet ik een telefoonnummer blokkeren om later terug in gebruik te nemen. Het is zover. Van een medewerker hier op het forum (tina.d) kreeg ik het ticketnummer 44368913. Zij antwoordt nu helaas niet op pm’s. Er moeten telefoonnummers geswitcht worden ook van een handelszaak. Wie van de medewerkers kan me helpen bij deze operatie? Graag pm aub. mvg, Joost
Situatie: Ik wou enkel en alleen maar mijn Familus (Internet TV en Telefonie) omschakelen naar TV + Internet voor 59Euro per maand. Ik gebruik die telefon toch niet. Ik dacht dat is opgelost met één klik. De medewerker van Proximus besloot echter om mijn abonnement Familus integraal op te zeggen en een nieuwe aansluiting te starten. Dit ipv het pakket Internet + TV te selecteren. (packetswitch) Dan heeft ze een losse aansluiting Internet genomen en een losse aansluiting TV. Gevolg maandelijkse kostprijs >100Euro plus installatiekost etc. Ik vroeg enkel en alleen maar het pakket Internet + TV van 59Euro per maand. Vanaf dan is de miserie begonnen en heb ik nooit nog één juiste factuur gekregen. Nooit van de eerste keer 59Euro verminderd met getrouwheidskorting voor de miserie dat ik ondervond. Nu dacht ik dat ik na 4 maanden verkeerde facturen en ettelijke correcties eindelijk eens een juiste factuur zou krijgen. Maar nu zag ik plots dat ik telkens 2 keer voor de Pickx app
Bij het inloggen op de pickx-app geeft déze aan niet gekoppeld te zijn aan myproximus-app Kan dit eens bekeken worden? LijnNummer Met vriendelijke groeten, Sven brys
Beste, Sinds kort krijg ik plots de melding dat het volume van mijn pickx-app (1gb) volledig is opgebruikt. Ik heb deze app nochtans nog nooit geïnstalleerd en dus bij mijn weten ook nog nooit gebruikt. Ik gebruik mijn telefoon en tv ook niet anders dan vroeger, terwijl hiervoor het volume altijd netjes op 0 bleef staan. Hoe komt dit en hoe kan dit opgelost worden?
Sinds 3/2/2020 hebben we geen spaanse ondertiteling meer op TVE. Volgens de nieuwe procedure van Proximus kan ik alleen kiezen tussen Nederlands, Frans, Duits en Engels; maar geen Spaans. Is dit nog mogelijk? Wat kan er aan gedaan worden?
Sinds enkele weken valt het internet sporadisch enkele minuten uit. Hier kan een paar uur tussen zitten, dan weer vaker na elkaar. Wanneer dit gebeurt, gebeurt hetzelfde met de televisie. Het probleem is niet beperkt tot mijn woning, ook bij de buren valt de TV verbinding soms weg. Als ik op dat moment vlug de router nakijk, pinkt enkel het DSL lampje. Na een tijdje komt het dan weer in orde.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.