Skip to main content
Antwoord

Overstappen naar Epic combo

  • July 26, 2020
  • 7 reacties
  • 199 Bekeken

RolandT
Forum|alt.badge.img

Kan je als bestaande klant ook overstappen naar Epic Combo?

Indien ja, krijg je dan een nieuwe android decoder?

Ik heb nu een oud pack Internet Maxi en een Epic mobiel abo, ik zou willen bekijken of zo’c epic combo niet voordeliger is.

Beste antwoord door tina.b

@RolandT 

Beste,

 De V7 decoder wordt  aangeboden bij een Epic combo full klant

als bestaande klant kan je je pack laten omzetten naar Epic… 

Wil je door een medewerker gecontacteerd worden om dit te bespreken ?

je kan zelf proberen via MyProximus ?

Groeten

Tina

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • July 26, 2020

Martin
  • July 26, 2020

Kan je als bestaande klant ook overstappen naar Epic Combo?

Indien ja, krijg je dan een nieuwe android decoder?

Ik heb nu een oud pack Internet Maxi en een Epic mobiel abo, ik zou willen bekijken of zo’c epic combo niet voordeliger is.

Hier worden blijkbaar toch niet echt (volledig) de regels gevolgd zoals die aangegeven op het frans forum, maar normaal gezien voor epic combo full zou dit  normaal moeten lukken. 
Voor de rest stel ik vast dat de Proximus medewerkers dit gewoon doorgeven aan de betrokken dienst om te laten natrekken of je in aanmerking komt.

 

zie ook een antwoord van proximus → https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/v7-decorder-bij-flex-abonnement-50705?postid=656869#post656869


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 28, 2020

@RolandT 

Beste,

 De V7 decoder wordt  aangeboden bij een Epic combo full klant

als bestaande klant kan je je pack laten omzetten naar Epic… 

Wil je door een medewerker gecontacteerd worden om dit te bespreken ?

je kan zelf proberen via MyProximus ?

Groeten

Tina


RolandT
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • July 28, 2020

@RolandT

Beste,

 De V7 decoder wordt  aangeboden bij een Epic combo full klant

als bestaande klant kan je je pack laten omzetten naar Epic… 

Wil je door een medewerker gecontacteerd worden om dit te bespreken ?

je kan zelf proberen via MyProximus ?

Groeten

Tina

Hi @tina.b Proximus mag mij hier zeker over contacteren.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 28, 2020

@RolandT 

ik zal een dossier maken voor mezelf en navragen (kan wel even duren… verlofperiode… minder collega’s met meer werk :-) )

ik zie dat er ook tussenkomst werkgever is voor internet: ook even navragen hoe dat blijft lopen eer we veranderen…

groeten

Tina


RolandT
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • July 28, 2020

@RolandT

ik zal een dossier maken voor mezelf en navragen (kan wel even duren… verlofperiode… minder collega’s met meer werk :-) )

ik zie dat er ook tussenkomst werkgever is voor internet: ook even navragen hoe dat blijft lopen eer we veranderen…

groeten

Tina

Inderdaad @tina.b dat zijn de vragen die ik heb:

  • blijft het bedrag ‘tussenkomst van de werkgever’ gelijk na overstap
  • ik heb nu een “Epic beats” mobiel abo, is het mobiel abo in “Epic combo full” gelijkaardig (of zelfs beter)?
  • Internet blijft onveranderd in up/download snelheid en volume per maand?

Aangezien we nu allemaal van thuis werken, ben ik extra voorzichtig dus liever traag en goed dan snel en problemen:-)


Martin
  • July 28, 2020

Ter info: hier al in afwachting een gedetailleerde fiche van Epic combo full met meer details wat allemaal inbegrepen zit 

→ https://www.proximus.be/dam/jcr:ea4a26bc-94a9-4c48-a003-ec5bd0f4df44/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/epic/Epic_combo_full_nl~2019-12-31-15-11-40~cache.pdf