Skip to main content
Vraag

ik geraak niet ingelogd op de proximus pickx app

  • July 23, 2020
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

Bij het inloggen op de pickx-app geeft déze aan niet gekoppeld te zijn aan myproximus-app

Kan dit eens bekeken worden?

LijnNummer

 

Met vriendelijke groeten,

Sven brys

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • July 23, 2020

Morgen zal een Proximus medewerker dat wel in orde krijgen.


Martin
  • July 23, 2020

Bij het inloggen op de pickx-app geeft déze aan niet gekoppeld te zijn aan myproximus-app

Kan dit eens bekeken worden?

LijnNummer

 

Met vriendelijke groeten,

Sven brys

Tip: zet best geen privé gegevens op het openbaar forum maar wel in je forum profiel
(terwijl je op het forum ingelogd bent)
in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden die alleen door prox medewerkers zichtbaar zijn.→ https://nl.forum.proximus.be/settings/profile
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in he vak “Ticket (Privé)” kun je alle bijkomende informatie zetten.)


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 24, 2020

@Sven brys hi, dit zou nu voor je moeten werken
ik heb ook je prive gegevens verwijderd uit je post