Skip to main content
Vraag

registratie

  • July 19, 2020
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

De registratie blijkt onmogelijk te zijn voor pay en go kaartje!!

Alle opties gedaan, maar niet geregistreerd!

Ik versta er niets van wat is dat eigenlijk voor gedoe??

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • July 19, 2020

@Ringoo lukt het ook niet door je Pay&Go nummer en Simkaartnummer in te vullen dat je wil identificeren 
zie hier → https://www.proximus.be/prepaid-identification/nl/Segment-Q4-template/ZWP__/identification


Algemene Info ivm Identificeren → https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/mobiel/prepaidkaarten/identificatie-van-je-prepaidkaart.html

 

NB: Indien het ook niet lukt kan er altijd maandag iemand van proximus zelf je hierbij verder helpen.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 28, 2020

@Ringoo 

hallo,

is het ondertussen gelukt ?

kan je in je profiel je gegevens en het betrokken nummer invullen ? dan zoeken we uit hoe we je verder kunnen helpen.

Groetjes,

Tina


Martin
  • July 28, 2020

@Ringoo ter bijkomende info:

forum profiel aanvullen als volgt:
klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile (terwijl je op het forum ingelogd bent)
de met “privé” aangeduide tekstvelden die zijn alleen door prox medewerkers zichtbaar.
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
bvb in he vak “Ticket (Privé)” kun je alle bijkomende gewenste informatie zetten.