Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
sinds de vervanging van de vaste lijn door een fiberverbinding, heb ik problemen met pc. Ofwel werkt printer/fax en dan werkt de vaste lijn niet of de vaste lijn werkt en de printer/fax niet. Voor internet ben ik aangesloten bij een andere provider en nu heeft proximus, zonder mij degelijk te informeren, gezorgd voor incompatibiliteit.Bovendien de helft duurder dan voór de omschakeling.
Vandaag in het proximus center Aalst de aankoop gedaan van een Samsung Note 20 5GMobilus 5G Unlimite abonement genomen , met simkaart nieuw nummer Verder vandaag op 4 plaatsen geweest waar volgens de proximus kaart 5G actief zou zijnINFO https://omgeving.vlaanderen.be/zoek-zendantennes-op-de-kaart.Dendermonde Noordlaan gebouw proximus .Zottegem gebouw proximus,Ninove aan de dreefstraat/graanmarkt en op de E40 paring richting OostendeOp geen enkele van dIE lcoaties heb ik 5Giemand een idee wat er fout gaat ?
VTM Q2 enz…. heeft nu andere namen. En sommige zenders staan op een andere plaats. Nergens is de lijst al aangepast van de TV zenders.
Binnen een maand komt er een stacaravan bij ons vanachter in de tuin. Momenteel heb ik tv en internet in huis. ( komt rechtstreeks binnen in living) . Nu wil ik graag tv en internet in de caravan hebben. Deze staat wel een heel eind van straat af . Ongeveer 90 m. Is dit mogelijk om daar tv te hebben? Zo ja, moet ik dan een kabel trekken van de caravan naar de rooilijn? mvg
Hallosinds maandag hebben wij onze Proximus aansluiting. Sinds 2 weken heb ik mijn MYPROXIMUS account aangemaakt en gebruikt.. echter nadat ik mij inlog op de pickx applicatie via mijn iPad of gsm dan blijft hij laden, via de website lukt het wel om mij in te loggen en voorbij het laadscherm te geraken.. kan iemand dit voor mij nakijken aub? mvg
Ik heb een paar weken geleden 2 keer een error gekregen bij het betalen van mijn factuur, waar dan bijstond dat het probleem bij jullie ligt. Na de derde keer is het dan gelukt om te betalen maar na het kijken op mijn rekening is er 3 keer 125 euro van mijn rekening. Hierna heb ik gebeld naar de klantenservice waar ik als antwoord kreeg sat dit niet terugbetaald word. Maar ik zie meerdere mensen dit wel terugbetaald krijgen op dit forum, ik heb dit geld nodig en wil dit teruggestort krijgen en niet als vermindering op mijn volgende factuur.
Hallo,Ik heb een defecte Iphone, met dataphone ab 1gb.Restwaarde toestel 71.06 €Factuur 84.73 €Is het mogelijk deze samen te betalen, zodat ik een nieuw abonnemet met toestel kan nemen?Hoe werkt dit?Klantnummer613947***
Wij wonen "te ver van een kastje" waardoor wij een beperkte snelheid met ons Proximus aansluiting hebben (6.1 Mbps volgens Speedtest). Is het mogelijk om een 4G abonnement voor het huis te nemen (zodat het 4G netwerk op onze Wifi wordt aangesloten) en verhoogd dit dan onze snelheid?
Hoe zeg ik na een verhuis mijn digitale televisie op ?
Orderbevestiging: R4WEBSHOP008314175 en zo ging ik de dag nadien naar het proximus center T3 Grote Markt Aalst.dood leuk wist de medewerker van proximus mij te vertellen dat mijn gereserveerde toestel zal verkocht zijn aan iemand anders, en dat ik moet wachten tot er een ander toestel geleverd worddit is absoluut zeer on klant vriendelijk,Hoe het nu verder moet weet niemandik ben gewoon weggestuurd.als klant wil ik geholpen worden op een correcte manier, ik overweeg een klacht als ik hier binnen de 24uur niets meer van verneem
Beste Is het mogelijk vol de e-mails van Proximus forum op een ander mailadres te laten toekomen want deze komt nu toe op a******.d*.b******@gmail.com maar ik zou dit graag wijzigen met vriendelijke groetenJasper De Haseleer
Hallo,Heeft de v7 een gewone Chromecast ingebouwd, of een Chromecast ultra?Of anders gesteld: kun je 4K content casten of max 1080p?Mvg
Help ik wens te weten waarom ik ineens bijna het driedubbele moet betalen ? Ik krijg ook al sinds juli geen facturen meer opgestuurd. Ook aanmelden op myproximus lukt niet want heb geen factuurnummer. En ik probeer al 1u40min binnen te geraken op de klantendienst zonder succes. Kan iemand me zo helpen?
hoe moet ik mijn bestelling anuleren en / of een nieuwe aanvragen omdat de vorige niet doorgaatmvg
Beste ,Ik ben van vandaag nieuwe klant, ik wil mij een e-mailadres aanmaken maar moet mij eerste registreren en daar lukt het niet… Er word gevraagd achter een klantnummer, activeringscode en factuurdatum. Dit alles heb ik niet, ook niet gekregen van de technieker daarnet… Kan iemand mij helpen aub ???
Als je een nieuwe modem installeert, worden alle opgenomen films behouden? Ook al zijn die al van bv 10 jaar terug?
Hallo,Kan er iemand mijn pickx account koppelen. Alvast bedankt
Programma npo2 voor vrijdag 4 september (zou 2 voor 12 en film The salesman willen programmeren) en zaterdag 5 september (kan Line of duty niet programmeren als serie) lijkt niet te kloppen.
Hallo,Ik had een vraagje: Ik ben net terug van Nederland, maar daar ging mijn 3G/4G mobiele data niet.Ik had wel Edge (E) constant, maar al wat ik ook probeerde,3G kwam op geen enkel moment op mijn iPhone. Daarbij kwam ik net over de grens weer in België, en daar ging mijn 3G mobiele data onmiddellijk aan.Wat moet ik nu doen?Ik heb iPhone 11, met dezelfde instellingen als anders, maar was wel de eerste keer dat ik in buitenland met deze iPhone was… Verder stonden alle instellingen zoals het bij mijn vorige iPhone ging zonder problemen. (Had de iPhone ook al herstart)Hopelijk is dit probleem opgelost voordat ik nog eens naar het buitenland ga… :-) Alvast bedankt!!! Mvg
We hebben thuis Proximus familyAan de kust hebben wij een 2 de verblijf waar we nu Telenet hebben maar we zouden graag daar ook een abonnement nemen ik heb gezien dat er hier alleen speciale pack voor is maar we zijn ook Ana het zien om thuis overtestappen op epic combo werkt dat abbonement ook met die 2de verblijf pack
Op 13/08 nieuwe digitale televisie + voetbal pakket besteld. Gingen normaal gezien gisteren langskomen rond de middag. Hele dag thuis geweest maar niemand gezien. Opeens rond 17u een telefoontje van de technieker dat ze er niet gingen geraken en morgen gingen langskomen (vandaag dus). Maar wéér niemand langsgekomen. Ik heb hiervoor 2 dagen verlof genomen om thuis te kunnen blijven. Maar dit is dus totaal verloren. Meer dan een halfuur aan de telefoon met klantendienst maar niets uit de bus gevallen. Doorverbinden, wachtrij, … en niemand kon mij helpen. Is toch niet zo moeilijk?! Via Facebook contact opgenomen maar weer hetzelfde liedje. Is dit zoveel gevraagd om een afspraak na te komen of op z’n minst iets te laten weten dat de technieker er vandaag opnieuw niet geraakte? Ik ben heel diep teleurgesteld en zal mijn conclusies moeten trekken en voor al mijn apparaten overstappen naar Telenet. Service 0,0.
Beste,Ik heb op 25/08 een bestelling geplaatst voor de samsung galaxy s20 met abbonement. Ondertussen heb ik al tweemaal mijn identiteitskaart moeten doorsturen naar IDcard@Proximus.com wat ik ook al tweemaal heb gedaan en ik ben al in contact geweest met de klantendienst, maar ik zie nog verder geen enkele update hierover. Volgens de website zou het binnen 3 dagen geleverd moeten zijn maar ik zie nog geen vooruitgang in de bestelling.Kan ik hier 1 of andere duidelijke update in krijgen van hoe het met mijn bestelling staat?Alvast bedanktMet vriendelijke groeten,Ben Dirix
De oplader doet het niet v mijn iphone SE. Laad niet op. Kan deze worden teruggestuurd? En kan ik een nieuwe krijgen ?
Beste,Ik kan niet meer inloggen op Myproximus op de website als beheerder. Ik had mijn bestaande email: d****.b****3@telenet.be gewijzigd naar d****.b*****6@proximus.be en ik kan met geen van beide inloggen, ook niet als ik mijn wachtwoord wijzig of Itsme. Ik kan geen nieuw inlog account maken omdat ik nog geen factuur heb ontvangen, omdat ik nieuwe klant ben. Hoe kan ik dit probleem verhelpen?Referentie van je aanvraag: R4WEBSHOP008173905
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.