Skip to main content
Vraag

proximus pickx blijft laden na inloggen

  • September 1, 2020
  • 3 reacties
  • 200 Bekeken

Hallo

sinds maandag hebben wij onze Proximus aansluiting. Sinds 2 weken heb ik mijn MYPROXIMUS account aangemaakt en gebruikt.. echter nadat ik mij inlog op de pickx applicatie via mijn iPad of gsm dan blijft hij laden, via de website lukt het wel om mij in te loggen en voorbij het laadscherm te geraken.. 

 

kan iemand dit voor mij nakijken aub? 
 

mvg

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 2, 2020

Hallo

sinds maandag hebben wij onze Proximus aansluiting. Sinds 2 weken heb ik mijn MYPROXIMUS account aangemaakt en gebruikt.. echter nadat ik mij inlog op de pickx applicatie via mijn iPad of gsm dan blijft hij laden, via de website lukt het wel om mij in te loggen en voorbij het laadscherm te geraken.. 

 

kan iemand dit voor mij nakijken aub? 
 

mvg


hi, kan je je klantennr of lijnnr van je vaste producten toevoegen aan je profile ?
dan doe ik hiervoor het nodige


Martin
  • September 2, 2020

ter bijkomende info: → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 2, 2020

Klantennummer is toegevoegd aan mijn profiel !