Skip to main content
Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld?


Beste,

De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.

Ik heb een nieuw abonnement (epic combo) sinds 21/08, dit heeft nog niet gewerkt.

Vriendelijke groeten,
Maarten

Beste antwoord door jonathandr

Maarten_028 schreef:
Beste,

De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.

Ik heb een nieuw abonnement (epic combo) sinds 21/08, dit heeft nog niet gewerkt.

Vriendelijke groeten,
Maarten

marten, kan je de app nu nogmaals proberen ?
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

93 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • Antwoord
  • 30 augustus 2019
Maarten_028 schreef:
Beste,

De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.

Ik heb een nieuw abonnement (epic combo) sinds 21/08, dit heeft nog niet gewerkt.

Vriendelijke groeten,
Maarten

marten, kan je de app nu nogmaals proberen ?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 30 augustus 2019
jonathandr schreef:

Maarten_028 schreef:
Beste,

De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.

Ik heb een nieuw abonnement (epic combo) sinds 21/08, dit heeft nog niet gewerkt.

Vriendelijke groeten,
Maarten
marten, kan je de app nu nogmaals proberen ?


Ja, het werkt nu. Bedankt voor de snelle reactie!

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 1 september 2019
Beste,

ik heb hetzelfde probleem. Zou u mij ook verder kunnen helpen a.u.b.?

Mvg

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 2 september 2019
@Dpalmans Kan je de Pickx app nog eens opnieiw testen.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 2 september 2019
Beste Thierry,

bedankt, het werkt nu.

Mvg

Ik krijg ook de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan proximus Pickx. Als ik me niet vergis, zit dit toch in de prijs van een familus pakket?
Mvg
Helena Lefevere

Martin
  • 33078 reacties
  • 2 september 2019
Dit klopt familus bevat ook een TV abonnement dus moet je normaal gebruik kunnen maken van deze toepassing, maar de Proximus medewerkers zullen je seffens wel kunnen verder helpen als je hier je post doornemen.

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 2 september 2019
helena.lefevere schreef:
Ik krijg ook de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan proximus Pickx. Als ik me niet vergis, zit dit toch in de prijs van een familus pakket?
Mvg
Helena Lefevere

dit zou nu voor je moeten werken

  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 8 september 2019
Ook hier werkt Proximus Pickx niet

mvg
Stefan

Martin
  • 33078 reacties
  • 8 september 2019
't zal voor morgen zijn als de Proximus medewerkers hier terug op het forum langskomen.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 9 september 2019
stefan_62 schreef:
Ook hier werkt Proximus Pickx niet

mvg
Stefan


Je mag je klantnummer op je profiel toevoegen, dan kijk ik je account na.

Geert

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 10 september 2019
Hier zelfde probleem... Mijn login is niet gekoppeld!?

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 10 september 2019
Peter,

Als je gaat inloggen op je MyProximus account ga je zien dat er niets van producten is gelinkt.
Je hebt deze niet aangemaakt met de gegevens vanop je factuur.
Ik kan je account verwijderen, dan kan je deze opnieuw aanmaken met je factuurgegevens (klantennummer, factuurdatum en MyProximus activatiecode).

  • Rising star
  • 20 reacties
  • 10 september 2019
Beste,

Ik heb hetzelfde probleem, my proximus zou niet gekoppeld zijn

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 11 september 2019
@PJR2015 Kan je dit nu nog even opnieuw testen aub? Ik heb je producten even opnieuw gelinkt.

  • Rising star
  • 20 reacties
  • 11 september 2019
@Charlotte.D is gelukt, bedankt voor de snelle reactie!

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 12 september 2019
Beste,

De pickx app werkt niet bij mij. Krijg de melding dat mijn login niet gekoppeld zou zijn.

mvg, Dave

  • 0 reacties
  • 13 september 2019
Dit zou ondertussen moeten in orde zijn 😉

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 2 oktober 2019
Beste,

ik had graag tv via app kunnen kijken maar krijg foutmelding dat login niet gekoppeld is aan account. Helpt iemand me hierbij?

Dank u

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 3 oktober 2019
@Marcvdk Ik heb je Pick app account nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 3 oktober 2019
ThierryW schreef:
@Marcvdk Ik heb je Pick app account nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.

Bedankt! Het werkt perfect nu.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 9 oktober 2019
Beste,

Ik heb hetzelfde probleem hier. De Proximus-installateur is 20 september al bij mij geweest en alles werkt perfect behalve de Pickx app kan ik nog steeds niet gebruiken. Ik krijg steeds dezelfde melding dat mijn login niet gekoppeld is aan mijn account, zowel in de app als op de site. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 9 oktober 2019
Jens

Kan je dit nu even testen aub?

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 9 oktober 2019
@Charlotte.D Het werkt nu, bedankt!

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 9 oktober 2019
Blij dit te horen!
Fijne dag nog.