Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld?

  • 30 August 2019
  • 93 reacties
  • 1616 Bekeken

Beste,

De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.

Ik heb een nieuw abonnement (epic combo) sinds 21/08, dit heeft nog niet gewerkt.

Vriendelijke groeten,
Maarten
icon

Beste antwoord door jonathandr 30 August 2019, 16:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

93 reacties

Reputatie 7
Badge +4
@Marcvdk Ik heb je Pick app account nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.
Reputatie 1
@Charlotte.D is gelukt, bedankt voor de snelle reactie!
Reputatie 7
Badge +4
Beste

Hier hetzelfde probleem.
Het account zou niet gekoppeld zijn.

Kan u me verder helpen?

mvg

dit zou nu voor je moeten werken
mvg
Reputatie 7
Badge +4
Jens

Kan je dit nu even testen aub?
Dit zou ondertussen moeten in orde zijn 😉

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Ben sinds kort Epic Combo klant en internet en TV zijn eergisteren geïnstalleerd maar krijg de Pickx-app niet aan de praat. Zowel de app als de site niet. Krijg de foutmelding: deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account. Kan iemand me verder helpen? 
 

Alvast bedankt! 

@tomkuipers  Ik heb de link voor je in orde gezet. Kan je het nog eens nakijken? 😉

Wesley,

 

Kan je dit nu even opnieuw proberen aub?

Het werkt terug!

Bedankt voor het snel handelen!

 

Groetjes

Wedley

Reputatie 7
Badge +4
Peter,

Als je gaat inloggen op je MyProximus account ga je zien dat er niets van producten is gelinkt.
Je hebt deze niet aangemaakt met de gegevens vanop je factuur.
Ik kan je account verwijderen, dan kan je deze opnieuw aanmaken met je factuurgegevens (klantennummer, factuurdatum en MyProximus activatiecode).

@Pavj Kan je het betrokken klantennummer of lijnnummer toevoegen aan je profiel, zodat ik dit voor jou kan nakijken.

@toonp92 Ik heb je Pickx app account gekoppeld. Kan je nog eens opnieuw testen.

Top, het is in orde!

 

Thanks!

Reputatie 7
Badge +4

@Ecuadoria  Heb een aanpassing gedaan, zou in orde moeten zijn.

@Pavj Ik heb je Pickx app account nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.

Bedankt alles werkt nu

Reputatie 7
Badge +4
Beste,

De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.

Ik heb een nieuw abonnement (epic combo) sinds 21/08, dit heeft nog niet gewerkt.

Vriendelijke groeten,
Maarten

marten, kan je de app nu nogmaals proberen ?
TUI: morgen komen de Proximus medewerkers terug langs op het forum om je hiermee verder te helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Hoi,

Bij mij net hetzelfde probleem. De pickx app & via de computer werken hier ook niet.

Hi
dit zou nu ook voor je moeten werken
mvg

Het werkt inmiddels allemaal. Hartelijk bedankt

Reputatie 7
Badge +4
@Dpalmans Kan je de Pickx app nog eens opnieiw testen.
Beste Thierry,

bedankt, het werkt nu.

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Ik krijg ook de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan proximus Pickx. Als ik me niet vergis, zit dit toch in de prijs van een familus pakket?
Mvg
Helena Lefevere

dit zou nu voor je moeten werken
Reputatie 7
Badge +3

@Patrick louis 

Je account is nu gekoppeld.

 

Geert

Reputatie 7
Badge +4

@david.dp en @koninckxingrid  kunnen jullie dit nu even uittesten aub?

Reputatie 7
Badge +3
Ook hier werkt Proximus Pickx niet

mvg
Stefan


Je mag je klantnummer op je profiel toevoegen, dan kijk ik je account na.

Geert
Reputatie 7
Badge +4

Ik heb je account hier gekoppeld. Het zou in orde moeten zijn. Kan je het nog eens proberen ?

Hier hetzelfde probleem. Zaterdag 12 oktober is er een installateur langs geweest en het enige wat nog tijd nodig had om te werken was de Proximus Pickx App. Deze werkt nog altijd niet (geeft de melding dat het account niet gekoppeld is). Kan iemand mij hier bij helpen?

Bedankt.

@MyriamR Dit zou ook voor jou in orde moeten zijn nu. Kan je toch nog eens proberen? 

Reputatie 7
Badge +4

@Pavj Kan je het betrokken klantennummer of lijnnummer toevoegen aan je profiel, zodat ik dit voor jou kan nakijken.

@toonp92 Ik heb je Pickx app account gekoppeld. Kan je nog eens opnieuw testen.

Reputatie 7
Badge +4

@Noesh , onze excuses, je tekst zal ons ontglipt zijn, ik heb dit ondertussen voor je rechtgezet.