Beste,
De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.
Ik heb een nieuw abonnement (epic combo) sinds 21/08, dit heeft nog niet gewerkt.
Vriendelijke groeten,
Maarten
Bladzijde 1 / 4
De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.
Ik heb een nieuw abonnement (epic combo) sinds 21/08, dit heeft nog niet gewerkt.
Vriendelijke groeten,
Maarten
marten, kan je de app nu nogmaals proberen ?
De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.
Ik heb een nieuw abonnement (epic combo) sinds 21/08, dit heeft nog niet gewerkt.
Vriendelijke groeten,
Maarten
Ja, het werkt nu. Bedankt voor de snelle reactie!
Beste,
ik heb hetzelfde probleem. Zou u mij ook verder kunnen helpen a.u.b.?
Mvg
ik heb hetzelfde probleem. Zou u mij ook verder kunnen helpen a.u.b.?
Mvg
Beste Thierry,
bedankt, het werkt nu.
Mvg
bedankt, het werkt nu.
Mvg
Ik krijg ook de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan proximus Pickx. Als ik me niet vergis, zit dit toch in de prijs van een familus pakket?
Mvg
Helena Lefevere
Mvg
Helena Lefevere
Dit klopt familus bevat ook een TV abonnement dus moet je normaal gebruik kunnen maken van deze toepassing, maar de Proximus medewerkers zullen je seffens wel kunnen verder helpen als je hier je post doornemen.
Mvg
Helena Lefevere
dit zou nu voor je moeten werken
Ook hier werkt Proximus Pickx niet
mvg
Stefan
mvg
Stefan
't zal voor morgen zijn als de Proximus medewerkers hier terug op het forum langskomen.
mvg
Stefan
Je mag je klantnummer op je profiel toevoegen, dan kijk ik je account na.
Geert
Hier zelfde probleem... Mijn login is niet gekoppeld!?
Peter,
Als je gaat inloggen op je MyProximus account ga je zien dat er niets van producten is gelinkt.
Je hebt deze niet aangemaakt met de gegevens vanop je factuur.
Ik kan je account verwijderen, dan kan je deze opnieuw aanmaken met je factuurgegevens (klantennummer, factuurdatum en MyProximus activatiecode).
Als je gaat inloggen op je MyProximus account ga je zien dat er niets van producten is gelinkt.
Je hebt deze niet aangemaakt met de gegevens vanop je factuur.
Ik kan je account verwijderen, dan kan je deze opnieuw aanmaken met je factuurgegevens (klantennummer, factuurdatum en MyProximus activatiecode).
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem, my proximus zou niet gekoppeld zijn
Ik heb hetzelfde probleem, my proximus zou niet gekoppeld zijn
Beste,
De pickx app werkt niet bij mij. Krijg de melding dat mijn login niet gekoppeld zou zijn.
mvg, Dave
De pickx app werkt niet bij mij. Krijg de melding dat mijn login niet gekoppeld zou zijn.
mvg, Dave
Dit zou ondertussen moeten in orde zijn
Beste,
ik had graag tv via app kunnen kijken maar krijg foutmelding dat login niet gekoppeld is aan account. Helpt iemand me hierbij?
Dank u
ik had graag tv via app kunnen kijken maar krijg foutmelding dat login niet gekoppeld is aan account. Helpt iemand me hierbij?
Dank u
Bedankt! Het werkt perfect nu.
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem hier. De Proximus-installateur is 20 september al bij mij geweest en alles werkt perfect behalve de Pickx app kan ik nog steeds niet gebruiken. Ik krijg steeds dezelfde melding dat mijn login niet gekoppeld is aan mijn account, zowel in de app als op de site. Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt.
Ik heb hetzelfde probleem hier. De Proximus-installateur is 20 september al bij mij geweest en alles werkt perfect behalve de Pickx app kan ik nog steeds niet gebruiken. Ik krijg steeds dezelfde melding dat mijn login niet gekoppeld is aan mijn account, zowel in de app als op de site. Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt.
Jens
Kan je dit nu even testen aub?
Kan je dit nu even testen aub?
Blij dit te horen!
Fijne dag nog.
Fijne dag nog.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.