De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.
Ik heb een nieuw abonnement (epic combo) sinds 21/08, dit heeft nog niet gewerkt.
Vriendelijke groeten,
Maarten
Ik heb het nog eens opnieuw nagekeken en iets aangepast hier. Kan je het nog eens opnieuw proberen aub ?
Het werkt inmiddels allemaal. Hartelijk bedankt
Fijn om dat te horen Was graag gedaan
Ook hier is de login niet gekoppeld! Ook hier hetzelfde probleem! Kan pickx niet openen!.
mvg
Ook hier werkt Proximus Pickx niet
mvg
Stefan
Werkt de Pickx app intussen?
Geert
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem als hierboven.
Alvast bedankt,
Wesley
Wesley,
Kan je dit nu even opnieuw proberen aub?
Wesley,
Kan je dit nu even opnieuw proberen aub?
Het werkt terug!
Bedankt voor het snel handelen!
Groetjes
Wedley
ik heb hetzelfde probleem, kunt u dit ook oplossen.
Beste
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik kan niet inloggen.
Is niet het eerste dat misloopt op 3 weken klant zijn...
Top, het is in orde!
Thanks!
Top, het is in orde!
Thanks!
Veel kijk plezier met de Pickx app
Bij deze gebeurd
Is bij deze gebeurd
Bedankt alles werkt nu
Bedankt alles werkt nu
Graag gedaan
Beste,
De pickx app werkt niet bij mij. Krijg de melding dat mijn login niet gekoppeld zou zijn.
Beste,
De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.
Ik zie dat er meer mensen dit probleem hebben gehad.
Maar kan zelf niet vinden waar het aan kan liggen.
Kan iemand me helpen a.u.b.
Alvast bedankt
MVG
TUI: In de meeste gevallen doen de mensen van Proximus hiervoor een aanpassing in je profiel, maar aangezien het weekend is en maandag een feestdag zullen ze hier op het forum pas terug langskomen op dinsdag om je hierbij kunnen verder te helpen.
Tijdens die drie dagen is de helpdesk wel bereikbaar op het gratis nummer 0800 22 800
Wij hebben hier exact hetzelfde probleem. Zouden uiteindelijk toch ook graag gebruik kunnen maken van de app. Maar we zien dat het hier meestal vlug wordt opgelost, dus alvast bedankt!
Mvg
Hier werkt het ook nog steeds niet, op geen enkele gsm.
Hallo Proximus,
net hetzelfde probleem hier.
ik kan niet inloggen in mijn proximus pickx app
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.