Skip to main content
Beste,



De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.



Ik heb een nieuw abonnement (epic combo) sinds 21/08, dit heeft nog niet gewerkt.



Vriendelijke groeten,

Maarten

Ik heb het nog eens opnieuw nagekeken en iets aangepast hier. Kan je het nog eens opnieuw proberen aub ?


Het werkt inmiddels allemaal. Hartelijk bedankt


Fijn om dat te horen 🙂 Was graag gedaan


Ook hier is de login niet gekoppeld!  Ook hier hetzelfde probleem! Kan pickx niet openen!.

mvg

 

 


 @tine1976  kan je mij even via prive bericht laten weten over welke aansluiting het gaat (adres) ? 


Ook hier werkt Proximus Pickx niet

mvg
Stefan

 

Werkt de Pickx app intussen?

 

Geert


Beste, 

 

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven.

 

Alvast bedankt, 

Wesley


Wesley,

 

Kan je dit nu even opnieuw proberen aub?


Wesley,

 

Kan je dit nu even opnieuw proberen aub?

Het werkt terug!

Bedankt voor het snel handelen!

 

Groetjes

Wedley


ik heb hetzelfde probleem, kunt u dit ook oplossen.


Beste

 

Ik zit met hetzelfde probleem. Ik kan niet inloggen.

Is niet het eerste dat misloopt op 3 weken klant zijn...


@Pavj Kan je het betrokken klantennummer of lijnnummer toevoegen aan je profiel, zodat ik dit voor jou kan nakijken.

@toonp92 Ik heb je Pickx app account gekoppeld. Kan je nog eens opnieuw testen.


@Pavj Kan je het betrokken klantennummer of lijnnummer toevoegen aan je profiel, zodat ik dit voor jou kan nakijken.

@toonp92 Ik heb je Pickx app account gekoppeld. Kan je nog eens opnieuw testen.

Top, het is in orde!

 

Thanks!


@Pavj Kan je het betrokken klantennummer of lijnnummer toevoegen aan je profiel, zodat ik dit voor jou kan nakijken.

@toonp92 Ik heb je Pickx app account gekoppeld. Kan je nog eens opnieuw testen.

Top, het is in orde!

 

Thanks!


Veel kijk plezier met de Pickx app :wink:


Bij deze gebeurd


@Pavj Kan je het betrokken klantennummer of lijnnummer toevoegen aan je profiel, zodat ik dit voor jou kan nakijken.

@toonp92 Ik heb je Pickx app account gekoppeld. Kan je nog eens opnieuw testen.

Is bij deze gebeurd


@Pavj Ik heb je Pickx app account nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.


@Pavj Ik heb je Pickx app account nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.

Bedankt alles werkt nu


@Pavj Ik heb je Pickx app account nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.

Bedankt alles werkt nu


Graag gedaan :wink:


Beste,

De pickx app werkt niet bij mij. Krijg de melding dat mijn login niet gekoppeld zou zijn.


Beste,

De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.

 

Ik zie dat er meer mensen dit probleem hebben gehad. 

Maar kan zelf niet vinden waar het aan kan liggen.

Kan iemand me helpen a.u.b.

Alvast bedankt

 

MVG

 


TUI: In de meeste gevallen doen de mensen van Proximus hiervoor een aanpassing in je profiel, maar aangezien het weekend is en maandag een feestdag zullen ze hier op het forum pas terug langskomen op dinsdag om je hierbij kunnen verder te helpen.

Tijdens die drie dagen is de helpdesk wel bereikbaar op het gratis nummer 0800 22 800


Wij hebben hier exact hetzelfde probleem. Zouden uiteindelijk toch ook graag gebruik kunnen maken van de app. Maar we zien dat het hier meestal vlug wordt opgelost, dus alvast bedankt!

 

Mvg


Hier werkt het ook nog steeds niet, op geen enkele gsm.


Hallo Proximus,

 

net hetzelfde probleem hier. 

ik kan niet inloggen in mijn proximus pickx app