De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.
Ik heb een nieuw abonnement (epic combo) sinds 21/08, dit heeft nog niet gewerkt.
Vriendelijke groeten,
Maarten
Bij mij net hetzelfde probleem. De pickx app & via de computer werken hier ook niet.
Hier hetzelfde probleem.
Het account zou niet gekoppeld zijn.
Kan u me verder helpen?
mvg
Hier hetzelfde probleem.
Het account zou niet gekoppeld zijn.
Kan u me verder helpen?
mvg
dit zou nu voor je moeten werken
mvg
Bij mij net hetzelfde probleem. De pickx app & via de computer werken hier ook niet.
Hi
dit zou nu ook voor je moeten werken
mvg
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem. Ben sinds kort Epic Combo klant en internet en TV zijn eergisteren geïnstalleerd maar krijg de Pickx-app niet aan de praat. Zowel de app als de site niet. Krijg de foutmelding: deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account. Kan iemand me verder helpen?
Alvast bedankt!
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem. Ben sinds kort Epic Combo klant en internet en TV zijn eergisteren geïnstalleerd maar krijg de Pickx-app niet aan de praat. Zowel de app als de site niet. Krijg de foutmelding: deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account. Kan iemand me verder helpen?
Alvast bedankt!
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem. Ben sinds kort Epic Combo klant en internet en TV zijn eergisteren geïnstalleerd maar krijg de Pickx-app niet aan de praat. Zowel de app als de site niet. Krijg de foutmelding: deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account. Kan iemand me verder helpen?
Alvast bedankt!
Het werkt! Bedankt voor de snelle reactie
Hier hetzelfde probleem. Zaterdag 12 oktober is er een installateur langs geweest en het enige wat nog tijd nodig had om te werken was de Proximus Pickx App. Deze werkt nog altijd niet (geeft de melding dat het account niet gekoppeld is). Kan iemand mij hier bij helpen?
Bedankt.
Hier hetzelfde probleem. Zaterdag 12 oktober is er een installateur langs geweest en het enige wat nog tijd nodig had om te werken was de Proximus Pickx App. Deze werkt nog altijd niet (geeft de melding dat het account niet gekoppeld is). Kan iemand mij hier bij helpen?
Bedankt.
Ik krijg ook een melding dat mijn login niet gekoppeld is aan mijn account, ik kan de pickx app niet openen. Niet op de iphone en niet op de ipad. Kan iemand van proximus de koppeling doen aub? Alvast bedankt.
ter info: maandag pas komt er hier op het forum terug iemand langs van Proximus zelf.
Beste,
ik heb hetzelfde probleem!?
Hier net hetzelfde probleem....
Ik heb net gebeld naar Proximus: ze hebben de koppeling onmiddellijk gedaan en nu werkt het.
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem. Bij het aanmelden van de app krijg ik de foutmelding dat ik niet de beheerder ben (login niet gekoppeld), terwijl het abonnement wel degelijk op mijn naam en login staat.
We hebben het minimus abonnement, voor zover ik kan zien zit de Pickx app hier ook voor inbegrepen.
De installatie van deze pack is vorige maand gebeurd, we hebben sindsdien de Pickx app nog niet kunnen gebruiken.
Is het mogelijk om mij hierin verder te helpen?
Mvg,
Elien
Elien,
Kan je dit nu even testen aub?
Elien,
Kan je dit nu even testen aub?
Het werkt nu, bedankt!
Hier net hetzelfde probleem....
Probleem opgelost. Bedankt voor de snelle reactie!
Bij mij werkt pickx ook niet. Kan niet inloggeb
Ook bij mij werkt inloggen in de app niet, ook via de site krijg ik niets te zien
Ook bij mij werkt inloggen in de app niet, ook via de site krijg ik niets te zien
Zou nu in orde moeten zijn.
Het werkt nog steeds niet...
TUI: zal voor morgen zijn Proximus medewerkers komen hier maar langs tot 22u op het forum
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.