Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits



Toon eerste bericht

234 reacties

Als je films of series op neemt op Ms, gaan de opgenomen opnames ook verdwijnen op 31/01 of blijven deze op de box staan? Mvg
Als je films of series op neemt op Ms, gaan de opgenomen opnames ook verdwijnen op 31/01 of blijven deze op de box staan? Mvg

Volgens de ene uitleg wel volgens de andere niet.
Ik ben net een film aan het opnemen, als daar blijft morgen bijstaat ' blijft nog 59 dagen beschikbaar ' heb ik het antwoord.
Ik ben benieuwd.
Zeer goede vraag van je !

Als je boeket gedeactiveerd wordt kan je geen opnames meer bekijken, dat is toch al altijd zo geweest.
Het is niet omdat er staat zoveel dagen beschikbaar dat je hem daarom kunt bekijken.
Scarlet doet dit maar Proximus niet of toch niet dat ik weet wel 3 gratis films is nog een optie.
Bij scarlet is het wel het geval : >
Beste klant,

Helaas hebben we een ernstige onderbreking van onze dienstverlening gekend. Gelieve ons hiervoor te excuseren.

Deze problemen zijn ondertussen opgelost. Toch willen we je een éénmalige compensatie van 3 euro aanbieden. Dit bedrag zal automatisch van de volgende factuur afgetrokken worden.
Reputatie 7
Badge +3
Jean, nog niet opgelost ? Mogen we via privébericht je klantgegevens, betrokken lijnnummer ,

Groeten,

Tina
Reputatie 6
Badge +3
Swakke, je kreeg waarschijnlijk een standaardbericht binnen, maar geen zorg, op je factuur mag dit niet aangerekend worden. Groeten. Jan
Reputatie 7
Badge +3
Hoi,

op de vrijgegeven kanalen zijn de films geprogrammeerd en kan je niet vrij kiezen.

Groeten,

Tina
Reputatie 7
Badge +4
Marijke, kan je me via een privé bericht even je lijnnummer of klantennummer doorgeven? Dan kijk ik dit onmiddellijk even voor je na. Groetjes, Charlotte


https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 6
Badge +2
Er worden twee weken gratis films aangeboden, nu verneem ik dat indien je van dit kanaal opneemt na de stopzetting van de actie, de opnames ook niet meer kunnen bekeken worden. Klopt dit, dat zou wel jammer zijn. Ik kan ze door omstandigheden nu niet bekijken en heb er een paar in opname staan.
Ik heb deze actie zo zitten verdedigen - tja.
Daarbij komt dat sinds ik klant ben van Familus er nog geen enkele factuur correct was, en dat zou nu pas sinds gisteren in orde zijn. Er zijn ook fouten gemaakt die zouden nu gecorrigeerd zijn, dit alles doet mij toch even zuchten. Kan men tenminste mijn verdwenen opnames van De kotmadam terugzetten VTMhd
elke zondag 20:00 / 20:40.
Normaal is dat altijd zo ook bv als je opnames hebt van een zender die wegvalt bvb uit het basis aanbod, maar mss kan proximus dit een tijd verlengen al denk ik dat er dan auteursrechten moete voor betaald worden!
Reputatie 6
Badge +1
Ben daar best tevreden mee, heb toch een aantal leuke films kunnen kijken. Series begin ik niet aan want die zijn niet klaar op 2 weken. Toch een mooie geste om even zonder TV te zitten.
OK, bedankt. Nu is het me helemaal helder.
Beste antwoord.
Mvg,
W
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

Kan je ons via een privé bericht je klantengegevens even doorgeven.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg. Wilfried
Zal er blijven opstaan tot de geste periode voorbij is veronderstel ik.
Reputatie 7
Badge +6
Dag niet nederlandstaalig,

Het kan zijn dat je de communicatie niet gekregen hebt omdat jouw instellingen dat niet mogelijk maken. Ik raad je dus aan om eens jouw instellingen op MyProximus na te kijken.
1/ ga naar de MyProximus website via https://www.proximus.be/login en log in
2/ klik op Mijn account
3/ vervolgens op Mijn meldingen
4/ daar kun je desgevallend aanpassen hoe Proximus jou moet contacteren

Mvg,
Wim



Mhr. Wim
ik heb op U antwoord nu kunnen reagieren.
zie beneden
Reputatie 6
Badge +3
Kan u uw klantennummer even via een privébericht doorsturen aub.?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg.Wilfried
Kan u uw klantennummer even via een privébericht doorsturen aub.?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg.Wilfried


Beste Wilfried,


privébericht gestuurt.

mvg
Ismet
Heb je die melding dan niet gekregen of zien staan in het opstartscherm van je decoder, want normaal zou je die daar moeten zien of gezien hebben.
Ter info:
Bij Scarlet is de compensatie éénmalig en bedraagt 3 Euro !
Reputatie 3
Badge +1
Ik had ook liever een vergoeding gezien, voetbal en studio100 interesseren me sowieso niks, maar ach het is een compensatie, ik had tenslotte ook enkel de 2 uurtjes TV panne, de mensen die ook storingen op hun telefoon en internet hadden en meerdere dagen zonder TV zaten voelt het waarschijnlijk wel anders
Reputatie 6
Badge +2


We geven je de 2 komende weken meer tv wegens het ongemak van de voorbije dagen. Van 17 tot 31 januari activeren we automatisch en gratis voor alle tv-klanten de kanalen van het Belgisch voetbal, Studio 100 Hits en Movies & Series.
Lees het hele artikel hier
I change TV and internet supplier tomorrow when my Orange connection is switched on, how do you propose giving me similar compensation given that I will not be able to access said "extras" as I am not the sort of fool who will be paying for two TV and internet providers and will not be using said Proximus services?
Bedankt voor de geste (vooral omdat ik geen problemen ondervonden heb)

Ik hoop wel dat na 31/01 deze diesten weer AUTOMATISCH worden uitgeschakeld? Want ik wens deze niet opeens op een factuur te zien.
Wat ik me afvraag is of we zowel de Nederlandse als de Franse versie krijgen van de voetbalzenders en de ms zender. Studio 100 hits is sowieso in het nederlands. Of kunnen de brusselse klanten van beide versies genieten gedurende 2 weken?
Timm1983

Reageer