Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits



Toon eerste bericht

234 reacties

Mijn ouders hebben een hele week zonder vaste telefoon, internet én TV gezeten. De problemen begonnen vorige week vrijdag 5/01 en zijn slechts afgelopen vrijdag 12/01 eindelijk helemaal opgelost. Verschillende avonden op rij was er geen enkel signaal op TV, alsook geen internetverbinding beschikbaar. Ook de vast lijn deed het de hele tijd niet! Bij het bellen naar hun vast lijn belde kwam je steeds opnieuw terecht bij een Franstalige man. De donderdagavond was er beterschap op komst, toen hadden ze al geluid op hun TV maar moesten ze het zonder beeld stellen... Wanneer we in de tussentijd telefonisch contact (via GSM) probeerden op te nemen met Proximus via de klantendienst kregen we nooit iemand aan de lijn. Met deze 'compensatie' zijn wij dus niets! Mijn ouders zijn reeds jaar en dag klant bij Belgacom/Proximus met zowel internet, telefoon, GSM als TV. Ik ben echt verontwaardigd over de service die Proximus aan zijn klanten aanbiedt en vind dat een giga-bedrijf als Proximus toch wel de middelen heeft om een meer gepaste en evenredige compensatie aan te bieden in plaats van de 'lucht' die ze op dit moment ons voorschotelen.
Dit zit grotendeels reeds in mijn pakket. Krijg ik iets anders aangeboden ?
empathie kan je leren

naar Thuis gekeken zeker 😉 😄
Ze willen een geste doen maar dit is om de meeste mensen te sussen. Bijna iedereen heeft deze zenders, laat de mensen kiezen tussen de zenders die ze willen. of misschien een andere geste zoals punten of vermindering op pack.
Ben weer eens teleurgesteld in deze vorm van mensen de kop in te drukken!
Hopelijk zien we hier eens beterschap in
Dit is niet rechtvaardig tegenover mensen die deze kanalen reeds hebben, zoals ons gezin. Wij krijgen dan eigenlijk geen tegemoetkoming. Ik stel voor dat ze dan voor die kanalen 2 weken niets aanrekenen en dat je zo dus een vermindering krijgt op je factuur. Zo krijgt iedereen toch een geste.
Dan toch een kleine geste vanwege Proximus na de storingen. Dank U.
TUI:
Dit is wat Scarlet doet als compensatieWaarom zie ik geen optie om 3 euro korting te krijgen, zoals beloofd in vroegere communicatie van proximus?
Reputatie 6
Badge +2
Ik wil dit , ik wil dat : het zal nooit echt goed zijn, niet voor de ene en niet voor de andere.
Ik wil terug gezond zijn en mijn leven terug, dat is wat erger dan wat zenders op tv.
Maar goed ik begrijp de ergernis van anderen want heb de stress ook meegemaakt, facturatie, verdwenen opnames, pannes ect. En blijkbaar worden gratis films soms toch betalend aangerekend bij enkelen die het dan wel terugbetaald krijgen.
Wait and see. Bij andere bedrijven heb je die luxe niet: géén tegemoetkoming: nada.
Mooi zo Proximus! Leuke geste die zeker gewaardeerd wordt.
Reputatie 2
Badge
Films en series kijken we zelden.
Ik betaal al voor het Belgisch voetbal. Betekent dit dan dat er 1 maand aan halve prijs aangerekend wordt?
Maar dit zal te moeilijk zijn om de administratie aan te passen zonder bijkomende kosten zeker?
Oké er was effe een probleem, maar ik vond dat niet zo erg. Voor mij hoeft dat niet 2 weken die 3 packs gratis te krijgen. Ik kijk daar toch niet naar en zeker geen VOETBAL ik haat VOETBAL.
En mensen zit zo niet te klagen over die hinder, over het factuur, ik heb al die packs al en bla bla bla .......er zijn ergere dingen in het leven dan enkele uurtjes geen tv ....
Hartelijk dank voor deze mooie commerciële geste
Ze maken zich er weer heel gemakkelijk vanaf. Maar nu krijgen we toch al iets. Niet dat ons gevraagd wordt of we hier ook effectief in geinteresseerd zijn. Vorige keer in september had ik 5 dagen geen internet of tv en toen gaven ze niets. Nu geven ze weer iets waar ik helemaal geen interesse voor heb, zeker aangezien ik zaterdag op vakantie vertrek. Maar de factuur zat natuurlijk wel elke maand stipt in mijn mailbox. Dan werkt mijn internet weer wel. Ik zal ook maar eens overstappen naar scarlet of telenet, dezelfde slechte service. maar misschien kan ik iets besparen.
Scarlet is de goedkope versie van Proximus, je betaalt wat minder en je krijgt wat minder zenders, waar ik toch niet naar kijk. Uiteindelijk is heel simpel. Als ik betaal voor een maand internet/tv, verwacht ik ook een maand internet/tv. Als ik een dag niet werk, verdien ik die dag ook niets.
IN DEZE 3 WEKEN VAN NIET KLAGEN ZOU IK TOCH DURVEN STELLEN DAT ALWEER PROXIMUS VOOR DE GOEDKOOPSTE OPLOSSING GAAT
IPV -LAAT DE MENSEN 2 WEKEN MINDER BETALEN OP WAT ZE NORMAAL BETALEN OP 1 MAAND
LIJKT ME LOGISCH
PS-DAT ER HIER IN VLAANDEREN MAR SNEL WAT NEDERLANDSE TEGENWIND KOMT WANT BELGIE IS DE DUURSTE ALS HET OVER GSM-INTERNET OD OVER TELEFONIE GAAT
MAAR JA WIE ZIJN WIJ
🤐
Reputatie 6
Badge +2
Vroeger was ik klant bij Telenet en heb ik nooit 3 dagen problemen moeten ondervinden om één of andere compensatie te krijgen. Ik ben geen sportfanaat, heb geen jonge kinderen die naar studio-100 toestanden zitten te kijken en moet mij dan maar noodgedwongen tevreden stellen met films en series waarvoor ik geen tijd heb. Daarnaast heb ik al sedert mijn overstap technische problemen waarvoor nu pas recentelijk een oplossing werd gevonden : een derde energieverslindende signaalversterker geplaatst! Compensatie voor meerdere jaren grijze haren heb ik niet gekregen. Hoe klantvriendelijk is dat dan weer ? Blijf maar proberen om positief in de media te komen terwijl de CEO het voorbije jaar als een rampjaar heeft bestempeld. Ik ben nog altijd niet overtuigd !

Ik was ook Telenet klant en had geen signaal. Men zond tot 3 maal een technicus , betalend en uiteindelijk moest ik maar zelf een versterker kopen terwijl ik zowat op mijn modem zat. Maar dat is nog niets. Uiteindelijk bleek mijn decoder defect , 3 maand voor ik een nieuwe had, dan was de voeding kapot en wou men mij niet helpen, de facturatie was een ramp, ik had ook F-secure bij hen gehuurd, dat was pas een ramp, Op een avond kwam ik thuis alles was afgesloten want de vorige bewoner had de aansluiting niet betaald, dan weer 2 weken gewacht voor ze het kwamen aansluiten. Aangesloten maar geen signaal, de codes waren zonder me te verwittigen gewijzigd. Alles bleek in orde. Terug per ongeluk afgesloten, terug open. Decoder dan defect weigerden ze om te ruilen. Pakket gekocht met smartphone, dekking zou 100% zijn maar was nul, ik mocht het abonnement schrappen maar moest de phone in een ruk betalen. En zo kan ik nog even doorgaan.

Proximus komt nu massaal in het nieuws met hun storing : Telenet zwijgt doch zij lagen ook plat en hebben nog steeds zeer zware problemen, Telenet klanten zeggen ook ' wij gaan overstappen naar '.
Maar ook Scarlet kent de voorbije weken dezelfde problemen. Daar vragen klanten om een compensatie als bij Proximus. Zo ook bij Orange: grote problemen.
Zelfs Base heeft problemen. Ook TV Vlaanderen die via satelliet werkt kent de laatste tijd zware problemen.
Er is dus wellicht meer aan de hand, doch Proximus is de enige die er voor uitkomt en er iets tegenover stelt. De storingskaart brengt een mooi overzicht van alle netwerken die momenteel en de voorbije maanden plat lagen.
Kunnen alleen hopen voor beter.
Reputatie 6
Badge +2
De mensen krijgen een compensatie. Bij andere providers dus niets. Er was de vraag van mensen die deze pakketten hadden tot een andere compensatie, die krijgen ze nu en nu is het voor sommigen weer niet goed, die kan je nooit helpen.
Enfin middels zijn al mijn problemen door Proximus opgelost waarvoor dank.
We zijn weer eens teleurgesteld: wij kijken nooit voetbal en dus niet naar de voetbalkanalen, wij hebben geen kinderen en kijken dus nooit naar studio 100 hits, en voor de kanalen movies en series hebben we helemaal geen interesse.
Waarom krijgen de 2 pakketten waarvoor we bijbetalen niet gratis, of een 1 pakket gratis voor de vermelde periode zou ons wel plezier doen. !!!!
Voorstel: laat de klanten kiezen voor een pakket dan hen interesseert
En nu maar hopen dat veel klanten verleidt worden om extra pakketten te kopen.
Zo komt Proximus er nog beter uit ook.
Uit sommigen hun uitleg kun je afleiden dat dit wel nog eens zou kunnen lukken ook 😉
Leuk dat we extra kijkplezier krijgen voor 2 weken, alleen jammer dat we de m&s pas al bezitten, dus geen compensatie, en voetbal interesseert mij niet net zo min als studio 100.

We zij hier dus vet mee.

Jammer dat anderen, beslissen wat wij zogezegd graag zouden bekijken.
Jammer dat men in dit informatica tijdperk niet kan detecteren dat er al een pas bestaat bij een klant zodat een alternatief kan worden aangeboden.

Wat wij nu als compensatie krijgen is zelfs nog geen pleister op de wonde.

Geef mij een korting op de volgende factuur

Waarom laat je de klanten zelf niet kiezen uit een aantal mogelijkheden?
Stop aub met te zeuren !! We hebben het zo goed.Kleine pannes kunnen niet meer gebeuren want alles is nu zo groots.Zo iets kan elke firma overkomen.
PROXIMUS is en blijft mijn favoriet.
Mooie geste: wat verlangt ge aub nog MEER?
TUI:
proximus.be/eengeste
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren.Mvg,
Jos Smans, de zenders worden automatisch opgezegd na de datum. Dit staat zo op de blog post.
Jos Smans, de zenders worden automatisch opgezegd na de datum. Dit staat zo op de blog post.
Mijn gebuur had ook bij zijn aansluiting een gratis bundel voor één maand die ook zou automatisch stopgezet worden, maar de volgende maanden stond het wel op zijn factuur aangerekend, is tenslotte wel in orde gekomen na enkele telefoontjes, een verwittigd man is er twee waard 😉

Reageer