We geven je de 2 komende weken meer tv wegens het ongemak van de voorbije dagen. Van 17 tot 31 januari activeren we automatisch en gratis voor alle tv-klanten de kanalen van het Belgisch voetbal, Studio 100 Hits en Movies & Series.
Lees het hele artikel hier
We hebben ook een speciale FAQ gemaakt met alle nuttige info.
Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits
A
Bladzijde 10 / 10
"Als je de bundels al had heb je recht op 3 gratis films"
moest je wel al die gratis geste bundels al hebben voor je 3 gratis films krijgt !
moest je wel al die gratis geste bundels al hebben voor je 3 gratis films krijgt !
De films die jullie voorstellen zijn ofwel ondermaats of hebben we reeds gezien.
Met Studio 100 maak je ons volwassen gezin evenmin blij en voor het voetbal betalen we reeds.
Nieuwe slogan: Proximus maakt je blij met een dode mus?
Met Studio 100 maak je ons volwassen gezin evenmin blij en voor het voetbal betalen we reeds.
Nieuwe slogan: Proximus maakt je blij met een dode mus?
Ik wilde vandaag m'n factuur bekijken op MyProximus, en zie hier nu dat deze actie is ingegaan op 17/1. Op geen enkele manier zijn we hiervan op de hoogte gebracht, ik vraag me af waar dat aan zou kunnen liggen. Ik hoor nu van anderen dat ze Ă©n een mail Ă©n een sms hebben ontvangen. Jammer van de 5 gemiste dagen.
Beste,
hoe kan ik op de M&S kanaal een film naar keuze kiezen? Nu deze 2 weken gratis is als geste.
Mij lukt het niet.
Bij mij spelen ze gewoon de programma-gids af.
Of moet ik via de rode knop aanmelden? Neem ik dan geen abo?
Mvg,
W
hoe kan ik op de M&S kanaal een film naar keuze kiezen? Nu deze 2 weken gratis is als geste.
Mij lukt het niet.
Bij mij spelen ze gewoon de programma-gids af.
Of moet ik via de rode knop aanmelden? Neem ik dan geen abo?
Mvg,
W
Compensatie...? Heb niet de tijd en of interesse voor extra bundels... Had tenminste een volwaardig voorstel gedaan naar de klant toe... Of meteen korting op de factuur, zodoende de klant kan kiezen en het wel degelijk als compensatie zal aanvaarden...
sorry voor mijn NL, ik ben duitstaalig.
mooie actie, maar ik heb daarover geen info gehad. Toevalig vandag storing met mijn wifi...
En daar op de site gelezen....
Dus sinds 17/01 niks van deze actie genoten....
mooie actie, maar ik heb daarover geen info gehad. Toevalig vandag storing met mijn wifi...
En daar op de site gelezen....
Dus sinds 17/01 niks van deze actie genoten....
Het kan zijn dat je de communicatie niet gekregen hebt omdat jouw instellingen dat niet mogelijk maken. Ik raad je dus aan om eens jouw instellingen op MyProximus na te kijken.
1/ ga naar de MyProximus website via https://www.proximus.be/login en log in
2/ klik op Mijn account
3/ vervolgens op Mijn meldingen
4/ daar kun je desgevallend aanpassen hoe Proximus jou moet contacteren
Mvg,
Wim
Beste Wim,
E-Mail: overall bij e-mail een hakje, maar geen e-mail gekregen...
GSM: x Mijn wettelijke informatie (contractuele en administratieve meldingen)
Vaste lijn: x Mijn aanbiedingen en promoties
Post adres: x Mijn aanbiedingen en promoties via post ontvangen
Televisie: x Mijn aanbiedingen en promoties x Gepersonaliseerde TV reclame op maat
Pop-up web: x Mijn aanbiedingen
en geen info gekregen. Of kunt U mij zeggen waneer en hoe ik info kreeg?
Dank bij voorbaat,
Bedankt Proximus dat we dit cadeautje kregen voor een avondje zonder tv te zitten.
Aan alle klagers:
Mocht dit of iets dergelijks in de toekomst nog eens gebeuren, dat je geen TV kan kijken door een mankement, dan heb ik hier een paar suggesties als alternatief om je avond te vullen:
- Speel een gezelschapsspel met je familie. Vb. Monopoly, kaartspel, ander gezelschapsspel.
- Kijk eens naar een DVD die je al zo lang wilde zien, maar er nooit toe kwam.
- Ga eens bij je buren langs om de banden wat aan te halen, of nodig ze zelf uit bij jou thuis.
- Neem eens contact op met een familielid dat je al zolang verwaarloosd hebt.
- Of neem eens contact op met een vriend of collega, die je al lang niet meer gesproken hebt.
- maak eens its lekkers klaar in de keuken, waar je nadien samen van kan genieten.
Gisteren heb ik gekeken naar Kelly en Sam van de Pfaffs in "Groeten uit 1989". Die sloten zich bewust regelmatig af van de internetwereld en hadden telkens een gezellige avond.
Hier de link naar d volledige aflevering als inspiratie:
https://vtm.be/video/volledige-afleveringen/id/257504503962000
Have fun. 🤖
ik vind het spijtig dat Proximus niet will toegeven, dat sommige klanten geen info over deze actie gekregen hebben...
niets gekregen, niets gezien. toevallig een storing met mijn wifi verleden week. naar telefonat met proximus instellingen op internet moeten veranderen. daar gezien. ik heb het al an twee medewerkers van proximus hier uitgelegd. priveebericht an Wilfried en Aziz gesturd omdat ze gevraagd hebben.
Reklame en factuuren krijg ik well, maar deze info niet. nergens....
misschien omdat mijn account in duits is?
Groetjes en goede avond
Reklame en factuuren krijg ik well, maar deze info niet. nergens....
misschien omdat mijn account in duits is?
Groetjes en goede avond
Bladzijde 10 / 10
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.