Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits



Toon eerste bericht

234 reacties

"Als je de bundels al had heb je recht op 3 gratis films"

moest je wel al die gratis geste bundels al hebben voor je 3 gratis films krijgt !
De films die jullie voorstellen zijn ofwel ondermaats of hebben we reeds gezien.
Met Studio 100 maak je ons volwassen gezin evenmin blij en voor het voetbal betalen we reeds.
Nieuwe slogan: Proximus maakt je blij met een dode mus?
Ik wilde vandaag m'n factuur bekijken op MyProximus, en zie hier nu dat deze actie is ingegaan op 17/1. Op geen enkele manier zijn we hiervan op de hoogte gebracht, ik vraag me af waar dat aan zou kunnen liggen. Ik hoor nu van anderen dat ze Ă©n een mail Ă©n een sms hebben ontvangen. Jammer van de 5 gemiste dagen.
Beste,

hoe kan ik op de M&S kanaal een film naar keuze kiezen? Nu deze 2 weken gratis is als geste.
Mij lukt het niet.
Bij mij spelen ze gewoon de programma-gids af.
Of moet ik via de rode knop aanmelden? Neem ik dan geen abo?

Mvg,
W
Compensatie...? Heb niet de tijd en of interesse voor extra bundels... Had tenminste een volwaardig voorstel gedaan naar de klant toe... Of meteen korting op de factuur, zodoende de klant kan kiezen en het wel degelijk als compensatie zal aanvaarden...
sorry voor mijn NL, ik ben duitstaalig.
mooie actie, maar ik heb daarover geen info gehad. Toevalig vandag storing met mijn wifi...
En daar op de site gelezen....
Dus sinds 17/01 niks van deze actie genoten....
Dag niet nederlandstaalig,

Het kan zijn dat je de communicatie niet gekregen hebt omdat jouw instellingen dat niet mogelijk maken. Ik raad je dus aan om eens jouw instellingen op MyProximus na te kijken.
1/ ga naar de MyProximus website via https://www.proximus.be/login en log in
2/ klik op Mijn account
3/ vervolgens op Mijn meldingen
4/ daar kun je desgevallend aanpassen hoe Proximus jou moet contacteren

Mvg,
Wim





Beste Wim,
E-Mail: overall bij e-mail een hakje, maar geen e-mail gekregen...
GSM: x Mijn wettelijke informatie (contractuele en administratieve meldingen)
Vaste lijn: x Mijn aanbiedingen en promoties
Post adres: x Mijn aanbiedingen en promoties via post ontvangen
Televisie: x Mijn aanbiedingen en promoties x Gepersonaliseerde TV reclame op maat
Pop-up web: x Mijn aanbiedingen

en geen info gekregen. Of kunt U mij zeggen waneer en hoe ik info kreeg?
Dank bij voorbaat,
Allen, laatste dag dat je gratis kan kijken. Opnames van deze packs die je vandaag niet kunt bekijken, best voor middernacht kopiëren naar DVD. Morgen is het gedaan met extra kijkgenot.
Bedankt Proximus dat we dit cadeautje kregen voor een avondje zonder tv te zitten.
Aan alle klagers:
Mocht dit of iets dergelijks in de toekomst nog eens gebeuren, dat je geen TV kan kijken door een mankement, dan heb ik hier een paar suggesties als alternatief om je avond te vullen:
- Speel een gezelschapsspel met je familie. Vb. Monopoly, kaartspel, ander gezelschapsspel.
- Kijk eens naar een DVD die je al zo lang wilde zien, maar er nooit toe kwam.
- Ga eens bij je buren langs om de banden wat aan te halen, of nodig ze zelf uit bij jou thuis.
- Neem eens contact op met een familielid dat je al zolang verwaarloosd hebt.
- Of neem eens contact op met een vriend of collega, die je al lang niet meer gesproken hebt.
- maak eens its lekkers klaar in de keuken, waar je nadien samen van kan genieten.

Gisteren heb ik gekeken naar Kelly en Sam van de Pfaffs in "Groeten uit 1989". Die sloten zich bewust regelmatig af van de internetwereld en hadden telkens een gezellige avond.
Hier de link naar d volledige aflevering als inspiratie:
https://vtm.be/video/volledige-afleveringen/id/257504503962000
Have fun. 🤖


ik vind het spijtig dat Proximus niet will toegeven, dat sommige klanten geen info over deze actie gekregen hebben...
niets gekregen, niets gezien. toevallig een storing met mijn wifi verleden week. naar telefonat met proximus instellingen op internet moeten veranderen. daar gezien. ik heb het al an twee medewerkers van proximus hier uitgelegd. priveebericht an Wilfried en Aziz gesturd omdat ze gevraagd hebben.
Reklame en factuuren krijg ik well, maar deze info niet. nergens....
misschien omdat mijn account in duits is?
Groetjes en goede avond

Reageer